Končno vem, zakaj oznaka avtomobila – Opel GT. GT pomeni Greatest Toy, ali Goodbye Tires. Sam se sicer bolj nagibam k prvi možnosti, kajti dejansko smo moški otroci, ki imamo radi igrače.

In Opel GT je definitivno ultimativna igrača, pri kateri ugotoviš, da je vožnja po avtocesti samo za ljudi brez domišljije – fun is not a straight line. Čeprav avto brez problema doseže hitrost po števcu 240km/h (kljub temu, da sem obljubil video posnetke, le teh ne bo, ker mi je crknila SanDiskova SD 4G kartica z vsemi posnetki, jeap, čista jeba) in pospeši od 0 do 100km/h v 6 sekundah, je veliko večji užitek, ki ga ponuja GT, njegova vodljivost.
Glede na to, da razmere na cestah niso omogočale pretiravanja, oz. iskanja mejnih sposobnosti vozila, kar so že naredili bolj kompetentni vozniki in predvsem z več izkušnjami.
Glede na to, da je bil to moj prvi avto, ki sem ga imel dalj kot en dan, s pogonom na zadnja kolesa in da je bil občutek sprva zelo strašljiv in prvi kilometri kot vožnja po jajcih, sem kmalu spremenil mnenje. Zadnji pogon je KUL! In z elektroniko, ki jo ima Opel GT, je bila vožnja po mokri in hudo ovinkasti cesti povsem “mala malica”. Z vklopljeno elektroniko, sem se vozil kot po tračnicah, edino lučka ki opozarja na zdrsavanje koles je večino časa utripala. In ko izklopiš elektroniko, zelo hitro ugotoviš, da je to raketa in GT kot Goodbye Tires, lahko vzameš zelo dobesedno.
Marsikdo se bo vprašal kakšno ima porabo ta raketa. Ko sem se privajal na avto in vozil po vseh omejitvah sem spravil povprečno porabo na 4.9 litra (na poti v Celje). Ko sem po avtocesti vozil po predpisih je bila povprečna poraba 6,8 litrov. Ko pa sem preizkusil kako se zavrti mašina in kakšen glas ima turbina, ki je hudo odzivna, pa se je poraba povečala na 10,2 litra. Nad tem sem bil presenečen, kajti pričakoval sem veliko večjo porabo! Vendar dovolj o tem!

Opel GT je avto, ki za svojih 36k€ ponuja ultimativne užitke. Avto, ki si ga želim imeti, vendar vem, da ga ne bom imel! Zakaj?
Ker potem bi noči preživljal v njem, namesto doma v postelji. Ker bi poskusil vsak trenutek izkoristiti in napolniti telo z adrenalinom, ki mi dva dni ni dal spati. Ker sem končno dojel, zakaj lahko ljudje dajo za avto neskončno velike zneske denarja, pa vendar je to samo prevozno sredstvo.
In ko bom danes spet za volanom Tigre, se bom počutil kot da vozim “šajskolo” (skiro). Opel GT pa bo dobil spet novega lastnika za par dni, ki sem mu že sedaj “fouš”.
Najlepša hvala fantom iz Avtotehne, za možnost testiranja Opel GT-ja. In lahko potrdim, kar je zapisano na njihovi spletni strani:
“Prvi nedolžen pogled. Prvi nenameren dotik. ZAČETEK DOLGOTRAJNE OBSEDENOSTI”

16 Responses to Opel GT – Greatest Toy ali Goodbye Tires in Fun is not a straight line

  1. jokeman pravi:

    Verjemi, da poraba po BC-ju ni realna. Konec koncev pa pri takem avtu ni niti tako pomembna :D

    Sej vem, da je dražji ampak mislim, da bi ti en dan z BMW M3 spremenil mnenje tudi o GT-ju. :)

  2. šuši pravi:

    :evil: :P

    brrrrrrrrm, brrrrrrrrrrrrrm…

    sočustvujem s teboj, res. Sam sem ti fouš, še vedno.

  3. had pravi:

    @jokeman: se strinjam glede porabe, ampak povprecna je bila tocna, ker sem jo meril s polnim rezervoarjem :) v bistvu bi bil pogosta stranka na petrolu in bi me imeli precej radi, mogoce bi celo dobil njihove delnice :)

    bmw m3 je po performansih boljsi za manj kot 1 sekundo do 100/h.. cena pa je enkrat visja :) ampak se strinjam, da bi mogoce spremenil mnenje, ce bi vozil m3.. v bistvu bi tukaj nastal problem.. ker potem bi zelel samo vec in vec.. in v koncni fazi bi si zelel tole

  4. UrosG pravi:

    Pa tako sem bil neučakan glede vide. In zdaj naj spet fotke gledam. Ah, grem raje dva kroga s svojim :D

  5. Anonimno pravi:

    V redu avto, v redu napisano. :) Aja glede M3-ke, tista sekunda, oziroma manj se pri pospešku že kr vredu pozna.
    Had mi lahko prosim poveš kje je to slikano ?

  6. Gapi pravi:

    V redu avto, v redu napisano. :) Aja glede M3-ke, tista sekunda, oziroma manj se pri pospešku že kr vredu pozna.

    Had mi lahko prosim poveš kje je to slikano ?

  7. Gapi pravi:

    Ups mal sem bil prehitr pa sem dvakrat pritisnu. :p

  8. Anže pravi:

    BMWjem kakšna stvar manjka :) — ponavadi je to osebnost! M3 pa sploh. M6 je potem malenkost boljši.

    Kakorkoli vzameš, moj bo Aston Martin DBS :twisted: :).

  9. UrosG pravi:

    @anže: tega sm že jst naročil :D :D :D

  10. Anže pravi:

    Uroš, bova “cruzala” skupaj — v tisti klasični fighter jet formaciji :D

  11. UrosG pravi:

    Samo najprej rabim eno veliko krpo, da si vse sline pobrišem, pa morebiti ne bi bilo slabo kakšnega slinčka zraven vzet :D

  12. had pravi:

    @gapi: fotkano je bilo na gradu medija, pri izlakah in na poti proti zasavski sveti gori (nekje ob strani)

    @anze: iiiiiiiiiiiiii.. a bom lahko v prtljazniku sedel :) vsaj en krog..

    p.s.: poleti dobim gt-ja se za en vikend.. bom imel predstavitveno voznjo za vse, ki si bodo tega zeleli :)

  13. Gapi pravi:

    Se mi je ta cerkev znan zdela, pa nisem vedel kam naj jo dam. Hvala za odgovor. :D

  14. John pravi:

    Ma, kaj pa vem, starejsi model mi je ljubsi/lepši ;) bol robusten je ;)

  15. had pravi:

    @john: mogoce mi ga “skoraj sosed” posodi za test.. ima dva.. in ju obnavlja.. brez elektronike mora biti se bolj zabavno :)

  16. John pravi:

    Jap, sposodi si ga, bos videl da je vecji uzitek ;) pa tut design je lepsi ;)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.