Ko sem odkril fotografije oglasov na Corriere della Sera, sem se vrnil nazaj v čas. Takrat so imeli oglaševalci veliko lažje delo kot ga imajo sedaj.
1.jpg2.jpg6.jpg8.jpg

(vir fotografij)
Oglaševanje cigaret je bilo prisotno vsepovsod, prav tako so bili oglasi direktni in brez dodatnih filozofij. Nič ni bilo zavito v celofan, da slučajno ne bi bil užljen kdorkoli od potencialnih kupcev ali uporabnikov. Uporabljali so vse, kar se v sedanjosti ne sme več uporabljati in otroci so bili v precej čudnih, dvomljivih situacijah v samih oglasih. Ampak oglasi so bili zanimivi, veliko bolj kot tisti, ki so sedaj na “jumbotih” in so prisotni vsepovsod kamorkoli se obrnem in mi seže pogled.

3 Responses to Ko je bilo oglaševanje še brez omejitev

  1. fett pravi:

    hehe, take zadeve me vedno pozabavajo :)

  2. had pravi:

    spomin na case, ki jih vec ni :)

  3. podplat pravi:

    Pa Had naredimo akcijo oproti temu nasilju z Jumboti. Vsi nekaj šimfate čeznje konkretnih akcij pa ni.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.