TV oglasi so tisti del programa, ki ga ponavadi preskočimo, ali pa niti ne opazimo. Vendar včasih si je treba za TV oglase vzet čas in jih v miru “prežvečiti”. Točno leto dni nazaj sem objavil zapis – Oglasi za avtomobile v času “recesije”, v katerem sem med drugim zapisal:

Recesija, beseda ki je zaznamovala konec lanskega leta. Kljub temu da se pri nas znaki kažejo z zamikom in da v decembru, glede na obiskanost nakupovalnih središč, posledic recesije še ni bilo opaziti, je ta vidna pri oglaševanju. Oglaševalci so skrčili “budgete” in oglasni bloki na TV-ju so bolj kot ne vedno enaki. Tudi oglaševanja v tiskanih medijih je vedno manj in ponudbe ko za en plačan dobiš dva, niso več redkost. Veliko oglasov se je preselilo na internet, ki je relativno poceni oglaševalski medij, sicer še vedno capljamo za svetom v tem segmentu in veliko firm se je že odločilo da se loti spletnega -ja.


In kljub temu, da naj bi v času recesije stiskali pasove, so oglasni bloki na radiju in televiziji polni oglasov za avtomobile. Kdo še ni slišal oglasov za “super ugodne kredite“, za “sanjsko ponudbo“, za “sto malih slončkov“, “vsi tečejo po novega..“, itd..

Ampak to je bilo leto dni nazaj. Recesija je precej močno udarila v avtomobilsko industrijo. Nekatera avtomobilska podjetja, močno v rdečih številkah, so bila prodana novim lastnikom, druga spet v negotovosti čakajo kaj se bo zgodilo z njimi. In tudi oglasni bloki na TV so povsem brez oglasov za avtomobile. Prav lepo si je včasih ogledati TV oglase! My ass!

Namesto avtomobilov, ki skačejo v nas, sedaj farmacevtska industrija zakupi vse oglasne bloke in tako človek v parih minutah, ko se odloči da ne bo prestavil programa, dobi informacije kako pozdraviti hemoroide, angino, kašelj, nahod, menstrualne težave, težave s prostato.

Ups. Ne dobi informacij kako pozdraviti, ampak dobi nasvet katero “sranje”, oz. farmacevtski proizvod mora uživati (rektalno, oralno), da bo njegovo življenje spet popolno! V poplavi teh oglasov, ki so narejeni kot bi nas kozmična sila vrgla par let v času nazaj, se človek težko odloči katera zadeva bi bila res primerna zanja. Vsaj malce več kreativnosti bi pričakoval od agencij, ki delajo oglase za farmacevtsko industrijo – ampak kdo sem jaz, da bi kaj vedel o tem. Le potrošnik, ki ne kupuje teh zadev!

V času socializma je bilo vse skupaj zelo preprosto, vsi “mulci” smo imeli bele “Startaske”, ker je to bilo edino kar se je dobilo. Ko pa imaš na izbiro v boju proti angini 10 različnih proizvodov, je odločitev težka. In kupiš vse, če ti denarnica to dopušča. Kakšen je efekt, je stvar posameznika. Sam pač verjamem v naravno – domačo lekarno, ki me le redko pusti na cedilu.

Kateri TV oglas za farmacevtske proizvode je za vas najbolj “bizaren”? Zame definitivno: prijazen do želodca, prijazen do srca, vitamina C veliko ima! OMG!

7 Responses to TV oglasi v času recesije – farmacevtska industrija je glavni zakupnik

  1. Antietatist pravi:

    “In kupiš vse, če ti denarnica to dopušča.” Ali pa nič – resni poskusi so pokazali, da je trgovina prodala več, če je imela tri različne tipe določenega izdelka (npr. prepečenca), kot če jih je imela 15. Prevelika izbira zmede, prestraši (joj, ali se znam pravilno odločiti?) in vodi do odpora. Diktatura svobodne izbire …

    No, farmacevti niso te sreče, da bi lahko odločali, koliko zdravil za karkoli bo na trgu. Se nam kaj smilijo? :))

  2. DJ pravi:

    Reklame mi tezko pridejo do zivega, ker TV redko gledam (sem pac bolj on-demand tip cloveka), ce pa ze, jih “mutiram” takoj, ko se pojavijo (kaksen mir). Tam nekje do sredine 1990-ih let so bile precej bolj znosne in gledljive (ravno se sprejemljiva kolicina in kolikor toliko normalen volume), tako v Sloveniji kot drugje po svetu.
    Na webu pa… a sploh so reklame? ;)))
    Ti povem, katera avto reklama bi mene prepricala… “Pri nas ob nakupu avtomobila ne boste privarcevali 3000 EUR, kot boste pri konkurenci. Pri nas boste toliko za avto placali”. ;-D

  3. Bashi_B pravi:

    Hehe, sm vedu da bi mogu it farmacijo študirat…
    Tam so pare, ljudje so kure, brskajo in poberejo vse kar najdejo…
    Farmacija pa poleg veliko dobrega naredi tud veliko slabega!

  4. pixl pravi:

    Vitamin plus CC!!!
    :>

  5. markopigac pravi:

    Ta reklama je ob boku tuni Calvo

  6. Bimbo pravi:

    Če bi ubogal en sam pravi oglas, in vsako jutro spil po en spaktimelček, ti ne bi bilo treba gledati vseh ostalih oglasov za arcnije. :-)

  7. Farmacija veleprodaja pravi:

    No, seveda, da farmacevtska podjetja glavnih komercialnih najemnikov, saj bodo še imeli službo … in para …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.