Katastrofalno nizka gledanost prireditve Viktorji 2011

Takole, še tretji zapis o podelitvi nagrad Viktorji 2011, vendar tokrat z drugačno tematiko – s podatki o “rejtingih” gledanosti podelitve. Dejstvo je, da nacionalna televizija ne zna delati stvari, ki bi bile gledljive, oz. ki bi prikovale gledalce pred “male” ekrane. Lahko se trudijo kolikor želijo in iz naftalina privlečejo kateregakoli voditelja, jim ne uspe. Seveda, zakaj bi se trudili, če pa itak dobijo denar od davkoplačevalcev in nemalo ljudi si masti brke na ta račun.

Viktorji 2011 so imeli najslabšo gledanost po letu 2002! Zgolj četrtina ljudi (rating 7,6/share 25), ki je sedela v času podelitve nagrad Viktorji 2011 pred “malimi” ekrani, si je tudi ogledala to prireditev (da ne pozabim omeniti, da ni bilo sicer nič pametnega tudi na ostalih programih, kar bi lahko povzročilo preklapljanje!)! Samo za primer – XFactor na Pop TV-ju je imel v nedeljo share višji kot 50!!

Ok, ne da se enačiti teh dveh oddaj! Mogoče je potrebno pogledati zadevo skozi prizmo Viktorjev – leta 2010 je prireditev prenašal Pop Tv in je bil njihov share 53, kar je v primerjavi z letošnjim ogromna razlika.

Ampak takle mamo, če se ne dela nobene promocije na nacionalni televiziji, oz. če se vse vzame per se in se tako tudi obnaša. Namesto da bi že vnaprej s “teaserji” pripravili gledalce na prireditev in jih tako vnaprej prikovali v naslonjače. Vendar na nacionalki le tega še vedno niso odkrili, oz. naredijo te stvari tako “pohojeno”, da te vse skupaj mine!

p.s.: to so podatki, ki sem jih dobil jaz. Mogoče ima nacionalka svoje, ki so povsem drugačni in kažejo, da je 110% ljudi pred “malimi” ekrani gledalo prireditev Viktorji 2011

Komentiraj

13 x komentirano “Katastrofalno nizka gledanost prireditve Viktorji 2011

  1. Vedno so me zanimali ti ratingi – ali lahko objaviš vir oz kje najdem podatke o gledanosti?

    Zanima me tudi, ali operaterji pri IP televiziji spremljajo, kater program gleda kater uporabnik? Tahnično menda nebi bil problem.

    • tile podatki so bili pod mizo :) na zalost ne obstaja moznost pregledovanja tega nekje online, kar bi bilo smiselno in koristno.. podatke imajo tv hise in pa podjetja, ki delajo te raziskave – ag nielsen

      namrec v taksnem primeru, kot je primer Viktorjev, se lahko podatki zelo galantno skrijejo in ne objavijo..

      za ip televizijo pa ne vem… ampak za njih bi bilo najlazje to narediti :)

  2. Zakaj bi pa sploh koga zanimala prireditev kjer se že 20 let vrti isti 20 oseb, podeljuje pa revija, ki ima sicer tradicijo ampak trenutno branost na ravni lokalnega vaškega časopisa?

  3. Zgleda, da si poskušajo s politiko dvigovat gledanost. Je pa res, da postane dolgčas, ko nekdo že šestič dobi nagrado. Kot, da bi Slovenija imela samo 100 prebivalcev.
    BTW; Bergant pa res ni kaj prida, boljši je bil kot športni novinar.

  4. Niti ni blem v tem, kako jih narest gledljive. Issue je, kako jih spromovirat. Letošnji so meni bili precej všeč, so pa v promocijo in pr pred prireditvijo vložili 6 evrov (karikiram).

  5. Ne vem čisto kam meriš, kolikor jaz vem oglase trži Stop. Sem delal kar nekaj let tam in je bilo gotovo tako.
    Nacionalka samo prenaša prireditev – nima svojih scenaristov, ne izbira nastopajočih, ne dela luči, ne dela tona, mogoče sliko (nisem gledal – bi bilo zanimivo špico prebrat – ponavadi je tam napisano v večini vse Stopovo uredništvo). Zato so tudi zlahka enkrat Viktorji na Popu. Kot MMS npr., se enkrat nacionalka ne odloči prenašat, pa prireditev praktično propade. Kar najbrž ne bi bilo škode tudi pri Viktorjih.
    Torej, če se ni nič spremenilo v parih letih je to gotovo primerljivo. Kot tudi s predvajanjem nekega filma.
    Seveda je pa drugo vprašanje kako dobro opravljajo svoje delo uredniki – tako športni, kulturni, “zabavljači”, ki program izbirajo.

    • ce tole, kar si zapisal drzi, potem se pardoniram.. namrec, da denar od oglasnih blokov pobere revija stop in ne nacionalka? :(

      • Pred leti je že bilo tako. Ne vem, nisem gledal: če ste med prireditvijo gledali veliko oglasov, ki jih sicer ni v rednem predvajanju (vsak drug oglas en in isti avto, manj oglasov naših trgovcev, pralnih praškov)… potem velja.

  6. Sem še enkrat prebral, kar si napisal in se z zadnjim odstavkom krepko strinjam!
    Samo prvi odstavek (četudi je morda resničen) za Viktorje ne velja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.


9 × pet =

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>