Ko sem bil prepričan, da je Lidl dosegel vrhunec v oglaševanju z zelenjavo, ki govori šale, me je presenetil Spar s svojo novo oglaševalsko akcijo VitHit, kjer zelenjava rapa, oz. poskuša bit zabavna s svojimi rimami.

Obstaja seveda možnost, da jaz nisem ciljna skupina za ta oglas in da pač zgolj samo ne štekam ničesar – jeap. Spletno mesto mi je odkrilo ciljno skupino – otroci, ki se lahko na spletnem mestu http://vithit.si igrajo – sestavljajo svoj hit, ali pa barvajo VitHitovce. In VitHitovci bodo dobili tudi svojo podobo v realnosti – gre za Sparove točke zvestobe, ki bodo prinesele otrokom te pliškote.

Zasedba VitHit je ustanovljena, da širi dober glas o vitaminsko bogati in pestri prehrani. Spoznajte Jagodično, Česnuha, Brockyja in ostale člane zasedbe ter se sami prepričajte, zakaj nam ne bi smelo biti nepomembno, kaj pristane na naših krožnikih.

p.s.: katera agencija stoji za tem?

Odzivi na Twitterju so precej zanimivi:

Oglasi:

Sparove točke zvestobe – VitHit (Jajajčevec, Česnuh, Hruška de Beluška)

Sparove točke zvestobe – VitHit (Brocky in Jagodična)

Sparove točke zvestobe – VitHit (Ana Banana in Korenjak)

VitHit Spar oglasi

VitHit Spar oglasi

Zadnja iskanja:

vithit spar

3 Responses to VitHit Spar oglasi???

  1. Tomaž pravi:

    Ja, rime so patetične. Ampak otroci jih bodo vzeli za svoje. Tudi fizične flafije.

  2. Ana Eterović pravi:

    Meni se pa zdijo oglasi super. Rime so duhovite, nalezljive in primerne ciljni skupini.

  3. lolamonatanie pravi:

    o jaz bi rada imela vit hit ker so tako ljubki in vsebujejo vitamin ki pomaga pri zdravju vitamin b 6 vsebujem ter s kaljem obdarujem jaz počutje izbolšujem ter zlahka stres premagujem ne ne ne men se ne zdi da tu glavna ssi ti saj za zdrave oči in trebušne reči se pohrusta koren ker imam beta karoten

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.