To, da so poslovalnice Pošte Slovenije postale svaštarnice, kjer se dobi vse, je vsem jasno. Očitno je to poslovni model, s katerim Pošta Slovenije rešuje izpad prihodka na strani njihove prvobitne dejavnosti – poštnega prometa (glede na število “oglasnih tiskovin”, ki jih vsak dan dobim v nabiralnik, bi sicer malce podvomil v to! Dejstvo je, da se svet spreminja in da se tudi podjetja morajo prilagajati razmeram.

Ne bom pizdil nad svaštarnico, me pa pošteno moti deljen delovni čas, ki so ga uvedli v določenih poslovalnicah. Samo primer – poslovalnica Pošte na Izlakah je odprta od 8. – 10:30 ure in od 14:30 do 17. ure. V soboto je odprta med 9. in 11. uro.

Vzemimo za primer nekoga, ki dela v Ljubljani in začne z delovnim dnem ob 8:30 in konča ob 16:30 uri?! Ja, izhajam iz lastnih izkušenj, ko moram za to, da lahko opravim stvari na pošti – dvig priporočene pošiljke iti kasneje, ali prej v službo. Razumem, da se varčuje in da je človek največji strošek v sistemu. In če želim jaz dvigniti pošto, potem imam jaz dodatni strošek, kljub temu, da je nekdo drug že plačal storitev za to.

Tokrat gledam na to iz svojega zornega kota in se mi zdi precej smešno, da moram za to, da pridem do svoje pošte spreminjati svoje navade in poznan scenosled, ki se ga držim vsak dan. Po drugi strani pa verjetno nisem edini, ki se sooča s podobnim problemom. Če bi obstajala možnost, potem bi z veseljem podpisal “trajni nalog”, da prevzamem vse priporočene pošiljke in da mi ni potrebno iti v poslovalnico Pošte in se prilagajati njihovem delovnem času. Še rajši pa bi videl, da me obvestijo po elektronski pošti o tem in da potem lahko izberem čas dostave, oz. čas prevzema pošiljke. In ja, za takšno storitev sem pripravljen tudi plačati.

Kot primer – prejšnji teden sem dobil priporočeno pošto z dvema smučarskima kartama. Ker je bilo to “last minute” in ker so bile ceste zasnežene, seveda nisem mogel priti pravočasno do kart – torej je pošiljatelj “vrgel stran” 70 eurov, jaz pa sem se pod nosom obrisal za zastonj smučanje. Ja, če bi bila poslovalnica Pošte odprta do 19. ure, tega problema ne bi bilo. Ali pa če bi mi lahko poštar pustil karti v nabiralniku in bi imel moj “bianko” podpis.

Seveda obstaja še druga opcija – da prosim starša, da se odpeljeta 7 kilometrov z avtom in da pobereta zame pošto pošiljko in mi jo pustita v nabiralniku, da lahko potem jaz naprej urejam stvari. Pa tudi za to potrebujeta moj podpis, oz. izjavo, da smeta prevzeti pošto zame.

Pošta je definitivno s to potezo precej privarčevala – ali je pomislila, da je komu drugemu ustvari dodatne stroške? Dvomim!!

Pošta Slovenije in deljeni delovni čas

Pošta Slovenije in deljeni delovni čas

Pošta Slovenije in deljeni delovni čas

Pošta Slovenije in deljeni delovni čas

 

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 3.1/5 (7 votes cast)
Pošta Slovenije in deljen delovni čas, 3.1 out of 5 based on 7 ratings

Zadnja iskanja:

delovni čas pošta

4 Responses to Pošta Slovenije in deljen delovni čas

  1. Fredi34 pravi:

    Poštne poslovalnice se delijo glede na velikost, le ta pa določena z okrajem katerega pokrivajo. Z drugimi besedami, če živiš v zakotnem (oprosti izrazu) kraju, je menda jasno, da je pošta odprta manj časa. Nekoč so take pošte bile odprte od 8 do 11 ure, nekatere malenkost večje pa od 8 do 14. Ker je to predstavljalo problem za tiste ljudi ki so zaposleni, so prilagodili delovni čas in uvedli deljenega (kot čisto vse banke v Sloveniji). Tak delavnik je pokril zahteve večino normalnih ljudi. Tiste njavečje pošte pa že od nekdaj delajo od 8 do 18 ure. Obstajajo še dežurne ki med delovniki poslujejo do polnoči. Če si vedel, da boš dobil karte za last minute zakaj si nisi naročil na dežurno pošto pod poštno ležeče. Pošiljka bi te čakala tam. Žal živimo v kapitalizmu, ki zahteva krčenje stroškov, takih ali drugačnih.

    P.S.
    Če se veselite privatizacije, pričakujte da se boste vsi iz oddaljenih krajev vozili po pošto v večja mesta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 5 votes)
  2. luizagrooks pravi:

    Sam še tobačni oddelek jim manjka :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  3. LouD pravi:

    Kar se tiče paketov jih konkurenca prehiteva po levi in desni.
    Ne samo pri ceni ampak vedno bolj tudi pri kakovosti in številom dodatnih storitev.
    Samo čakamo lahko, da konkurenca vstopi tudi na trg pisemskih storitev.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: -3 (from 3 votes)
  4. Fredi34 pravi:

    Konkurenca lepo vozi po Ljubljani, Mariboru in Celju. Če pa hočeš poslat paket v Fokovce, pa naj se Pošta hebe… Jaka ti je to konkurenca. To so bolj podgane, če mene vprašaš.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 4 votes)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.