DARS skoraj vsak vikend poskrbi za zaporo avtoceste na Trojanah in posledično za zastoje – med Blagovico in Vranskim je cesta zadnje čase med vikendi večkrat zaprta kot pa odprta. Zaradi del, pač. Promet je preusmerjen na vzporedno cesto, ki pa vsega prometa ne more “požirati” in posledično nastajajo prometni zastoji v dolžini par kilometrov. Ta vikend je DARS zaprl ta del zaradi (vir):

Štajerska avtocesta A1 med priključkoma Blagovica in Vransko v smeri Maribora bo zaprta od petka zvečer, 13. februarja, do ponedeljka zgodaj zjutraj, 16. februarja, zaradi del za nadgraditev hidrantnega omrežja v predoru Ločica. Obvoz bo za ves promet od petka od 21.00 do ponedeljka do 6.00 po vzporedni glavni cesti. Zaprta bosta tudi uvoz Blagovica v smeri Maribora ter uvoz Trojane v obe smeri (Maribora in Ljubljane).

Ja, razumem, da se popravlja in nadgrajuje in kaj vem kaj še vse naše “cestno omrežje”. Ampak zakaj za hudiča se ne naredi to v enem “šusu”. Trojanski predori so namreč čez vikende več zaprti, kot odprti. To, da nastajajo kolone dolge 5 in več kilometrov je povsem kolateralna škoda in vsi, ki plačujemo vinjete za prevoz po naših avtocestah se sprašujemo, kdaj nam bo DARS začel zaračunavati parkirnino na avtocesti.

Ali ne obstaja možnost, da se naenkrat uredijo vse stvari v predoru? Da se istočasno popravi osvetlitev, zaradi katere je bila dolgo časa omejitev v predorih 60km/h (kdo je kril stroške popravila??), ali pa uredi hidrantno omrežje?!

Nekako si ne predstavljam kaj bi se zgodilo, če bi ta vikend padal sneg? Kako bi se tovornjaki vlekli po stari cesti in kakšni zastoji bi nastali v tem primeru? Verjetno se tega nihče ne vpraša, ko planira zapore avtocest, kajne?

Pa še pojasnila DARSa, zakaj med vikendi zapirajo del avtoceste – starejše pojasnilo (vir):

Zaradi požarne varnosti skladno z zahtevami uredbe in evropsko direktivo predore potrebno oskrbeti z vodo

Investicijska, vzdrževalna in obnovitvena dela DARS izvaja z namenom varnih in pretočnih avtocest. Družba svoje aktivnosti izvaja v skladu s poslovnim načrtom, ki je temelj odgovornega delovanja družbe. Poslovni načrt za posamezno leto, mora biti potrjen s strani lastnika, biti pripravljen na osnovi ZDARS-1, na podlagi pogodbenega razmerja z Republiko Slovenijo iz leta 2004 ter na podlagi ZUJF.

Plan zapor odseka Vransko – Trojane skladen s prometnimi obremenitvami: z vikend zaporami smo dosegli, da je predor v celoti odprt v prometnih konicah čez teden

• Gledano na podatke za pretekli teden oz. vikend (03. – 09. 11. 2014) je razvidno, da promet v času vikenda upade za cca. 40% (gledano samo v smeri Ljubljane).
• Povprečje vseh vozil je bilo med tednom 18.849, med vikendom pa 11.325.
• Težkih tovornih vozil med tednom je v povprečju 3.701 med vikendom pas 981.
• Pade pa tudi promet osebnih vozil in sicer z 12.112 na 9.072.

avtocesta-domzale-sentjakob-zjutraj03.JPG

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
DARS in zapora avtoceste na Trojanah, 5.0 out of 5 based on 1 rating

2 Responses to DARS in zapora avtoceste na Trojanah

  1. Jest pravi:

    Na Trojanah pa si manejo roke, ker imajo zaradi tega obvoza precej vec prometa in se verjetno prodaja krofov precej poveca … :P

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  2. LouD pravi:

    Gorenjci smo s Karavanškim predorom že povsem navajeni, da več kot 4 ure na dan ni nikoli odprt, pa še to ne v kosu… :D

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.