Včeraj zvečer se je, s podelitvijo nagrad, zaključil 24. SOF. Letošnji SOF je bil v znamenju Upaj si! Odlična predavanja, ki so napolnila predavalnico – po dolgih letih sem bil presenečen nad obiskom, kot še boljši žuri, predvsem pa veliko minglanja so stvari, ki zaznamujejo SOF.

Kljub temu, da se pogosto zastavlja vprašanje čemu so festivali namenjeni, je prav da imamo v Sloveniji takšno tekmovanje, kjer na enem mestu vidimo cvetober slovenskega oglaševanja. Včasih boljša, včasih slabša oglaševalska letina je posledica precej različnih stvari.

Kdo so torej najboljši v Sloveniji? 11- članska žirija je ocenjevala 408 del in delo je bilo vse prej kot lahko.

leta

Agencija leta je postala agencija Pristop d.o.o.

pristop

Znamka leta pa znamka Itak.

itak

Velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela naslednja dela:

  • v skupini Film sta nagrado dobila filma Božične želje: “zaljubljenca” in Božične želje: “babi” (oglaševalec: Merkur trgovina, agencija: LEO BURNETT),
  • v skupini Zunanje oglaševanje oglasi Jumper prenese vse (oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija FORMITAS BBDO),
  • v skupini Neposredno trženje delo Ciril Jazbec – On Thin Ice (oglaševalec: Ciril Jazbec, agencija VBG),
  • v skupini Korporativna oglasna sredstva delo Domfrca (oglaševalec: Zavod za kulturo Delavski dom Trbovlje, agencija VBG),
  • v skupini Digitalno komuniciranje delo Kocka (oglaševalec: Bramac strešni sistemi, agencija PRISTOP),
  • v skupini Radijski oglasi oglas Kako so kupili repo (oglaševalec: Semenarna Ljubljana, agencija: ZAVOD RADIO ŠTUDENT),
  • v skupini Inovativne rešitve rešitev Dog Pookies / Pasji kaksi (oglaševalec: Pasja pekarna HOV-HOV, agencija: MAYER MCCANN),
  • v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Itak – Pogasi sovražnost. Govori ljubezen. (oglaševalec: Telekom Slovenija, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine delo Maturantska obleka (oglaševalec: Mlekarna Celeia, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Živim lajf (oglaševalec: Nova KBM, agencija PRISTOP),
  • v kategoriji Mediji akcija Jumper prenese vse (oglaševalec: Citroën Slovenija, agencija: FORMITAS BBDO).

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Super 16.
Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov je prejela produkcijska hiša ZAVOD RADIO ŠTUDENT.
Priznanje Mladi kreativci 2014 sta za delo Juicer prejela Bor Klemenc Mencin in Klemen Selakovič.

V okviru SOF sta bili podeljeni tudi priznanje za oglaševalsko osebnost leta, ki jo je prejel Zenel Batagelj iz družbe Valicon.

zenel

Oglaševalec leta pa je postala Droga Kolinska / Atlantic Grupa.

oglasevalec

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
SOF 2015 - agencija leta Pristop, znamka leta Itak, 3.0 out of 5 based on 2 ratings

Zadnja iskanja:

agencija pristop, sof Živim lajf

2 Responses to SOF 2015 – agencija leta Pristop, znamka leta Itak

  1. Anonimno pravi:

    Verjetno večino občinstva boli patak za vse tole in jih bolj zanima, kateri je ad blocker leta.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Gourmet pravi:

    Dober povzetek. Edino hrana ne vem, če je bila takšen foodporn – sploh sodeč po reakciji ob poskušanju ;-)))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.