McDonalds je naredil zanimivo akcijo v Italiji – The blind taste, ki me rahlo spominja na akcijo Lidl in restavracija Dill. Dejstvo je, da so hamburgerji v modi in kar naenkrat smo vsi postali strokovnjaki za hamburgerje.

McDonalds že dolga leta pripravlja hamburgerje – o njih naj vsak sodi sam, zase pa lahko priznam, da mi vsaj enkrat mesečno zadiši njihov “čizburger” in si ga privoščim, kljub temu da se zavedam kako zdrav in kaloričen je.

Nazaj k akciji – McDonalds je prenovil lokal, ga pomenoval Single Burger, vanj postavil dva chefa in ponudil svoje hamburgerje – Bacon Clubhouse. Ljudje so bile zadovoljni in lokal je bil poln. Če ne veš, potem ne boli. Oz., če ti nekdo reče, da je nekaj zelo dobro, potem temu tudi sam rade volje verjameš. In gostje so verjeli, da okušajo #topshit hamburgerje, ker se je tako govorilo – velja razmislek o tem, kako na nas vplivajo priporočila, predvsem pa objave na družbenih omrežjih, kjer lahko naredimo zelo veliko za prepoznavnost nečesa, kar je povsem povprečno.

Moje mnenje je, da dobre stvari ne potrebujejo oglaševanja, v slabe pa je potrebno zmetati kupe denarja, da se sploh začnejo prodajati.

Na koncu zgodbe so naredili preobrazbo lokala in pred gosti zamenjali table iz Single Burger v McDonalds. Beacon Clubhouse je njihov nov burger za katerega so delali promocijo. In uspelo jim je.

Sicer me malce preseneča vse skupaj, kajti vseeno bi verjel, da je kdo začutil, da je meso tanko, predvsem pa, da je okus drugačen, kot je pri pravih burgerjih. Ampak očitno je Italijanom pomembno zgolj to, da jih vidijo v  “top” lokalih. Dejansko me zanima, kaj bi se zgodilo pri nas, če bi se McDonalds odločil za takšno potezo? Bi me presenetili in bi verjel, da jem #topshit” burger?

Za ljubitelje hamburgerjev je tole spisek, ki ne vsebuje McDonaldsa:

mcdonalds

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.