Krovna znamka I Feel Slovenia je predstavila nov promocijski video za Slovenijo – Invitation to Slovenia: Feel Slovenia, ki je v skladu s “pod sloganom” Green. Active. Healthy. Oglas se bo vrtel na BBC.

Andro Kajzer je naredil odlične posnetke in tudi montaža je super. Vsekakor veliko boljše, kot je bila akcija Komm nach Slowenien mit Tina Maze ”Piran”

Vendar je par stvari, ki bodejo v oči:

  • na koncu promocijskega spota logotip EU, ki je sofinancirala ta projekt! To se mi zdi povsem odveč in definitivno bi morala sama država odšteti ta denar, da bi posneli ta promocijski spot.
  • prikazane so samo znane destinacije. Slovenija ni samo Piran, Ljubljana, Bled, Soča, Sečovlje, ampak je še veliko več od tega. Ravno ta raznolikost bi morala biti ključ do uspeha in bi morala biti precej bolj izpostavljena. Če bi naredili preplet, kaj vse se da doživeti v Sloveniji v enem dnevu, bi bilo vrhunsko.
  • kje so posnetki, vsaj za trenutek naših prepoznavnih stvari – kozolec, potica, lectovo srce, vino, rudniki…

New promo video to boost Slovenia’s tourism. Places visited on the trip include Ljubljana, Piran, Goriška Brda, Bled, Soča River, Sečovlje Saltpans Mangart-Triglav National Park, Lipica Studfarm, Planica Valley.

slovenia

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.