V Zasavju imenujemo napolitanke škrince! Glede na ves “hype” okoli zdrave prehrane, smoothie receptov in različnih načinov prehranjevanja (vegansko, vegetarijansko, presnojedsko), ki smo ga deležni v zadnjem času, sem se odločil, da naredim smoothie, ki vsebuje transmaščobe.

Ja, transmaščobe so zadnja pogruntavščina, ki smo jo lahko pred časom prebrali v medijih, kljub temu, da obstajajo že od nekdaj in da se marsikdo tega zaveda že zelo dolgo časa. Transmaščobe najdemo v piškotih, napolitankah, rogljičkih, vafljih, tortah, slanih palčkah, krofih, izdelkih iz listnatega testa, čipsu, ocvrtem krompirčku, margarinah (vir).

Transnenasičene maščobne kisline ali transmaščobe so vrsta nenasičenih maščob, ki imajo vsaj eno izmed dvojnih vezi v trans obliki.

Naši mediji so odkrili to zgodbo in zapisali, da nekatere napolitanke v 100 g vsebujejo kar 10 g maščob. Ker živim drzno sem si pripravil transmaščobni smoothie, ki vsebuje veliko napolitank!

Za pripravo transmaščobnega smoothieja / smoothieja s škrincami sem potreboval

  • veliko škrinc (vsaj 15!)
  • dve hruški
  • dve banani
  • riževo čokoladno mleko

Vse skupaj vrgel v blender in dobil okusen smoothie, ki je po vsem nutricionističnih standardih povsem mimosunjen in verjetno deležen zgražanja marsikoga. Pa vendar, po drugi strani pa je tole eden izmed bolj okusnih smoothijev, ki sem si jih pripravil v zadnjem času.

Napolitanke mu dajo svojo noto in vsi, ki smo/ste navdušeni nad nenavadnimi smoothieji, tole je #topshit in vredno preizkušnje. No, če se bojite transmaščob, potem nadomestite napolitanke z ovsenimi otrobi in riževo čokoladno mleko z vodo, ali pa doma pripravljenim mlekom iz oreškov.

Naj vam tekne! Meni je!

Transmaščobni smoothie / smoothie s škrincami (napolitankami)

Transmaščobni smoothie / smoothie s škrincami (napolitankami)

One Response to Transmaščobni smoothie / smoothie s škrincami (napolitankami)

  1. bbb pravi:

    lol bravo :)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.