PR je vse! Nina Šušnjara se tega zelo dobro zaveda in posledično izkorišča komunikacijske kanale, ki objavljajo novice o njeni poslovni poti. Pred par dnevi sem odkril novico, da je postala Nina Šušnjara, s svojo blagovno znamko SUSNYARA, ambasadorka Jaguarja, saj je za njih naredila aluminijasto torbico. Vau!

Ko sem šel “guglati” to informacijo, sem odkril cel kup portalov, ki so objavili to zgodbo. No, majhna razlika je, če to objavi nekdo, ki se pod članek podpiše z imenom in priimkom, ali pa, kot je spodaj, če gre za oglasno sporočilo, ki vse skupaj postavi v malce drugačno luč:

Na štirih portalih sem našel sporočilo, kje je jasno označeno, da gre za oglasno sporočilo:

Torej, Finance so objavile novico, pod katero se je podpiral Miloš Milač, čeprav je enaka novicam, ki so jih objavili ostali spletni portali, vendar kot oglasno sporočilo! Razumem, lažje se je pač podpisati pod sporočilo za javnost. Nima veze.

Ko sem šel iskati informacije o tem, da je Nina Šušnjara postala ambasadorka za Jaguar (kar je super!) v tujih medijih, sem bil razočaran. Nihče ne piše o tem, nikjer niti omembe njenega imena, niti njene torbice! No, ko sem šel dejansko brati oglasna sporočila na različnih portalih sem prišel do informacije o tem / Obenem je Šušnjara postala nova ambasadorka znamke Jaguar v Sloveniji.

Na drugem portalu sem našel informacijo / Poleg najnovejšega Jaguarja XF je bil predstavljen Jaguar XE, ki s svojo športno zasnovo nagovarja čustva in z detajli izpolnjuje zapeljiv videz v kateri bo v prihodnje uživala ambasadorka Jaguarja Nina Šušnjara.

In potem še ena informacija / Prepričan sem, da bo Jaguar v Sloveniji tako še lažje našel pot do novih lastnikov in jih prepričal v izjemnost Jaguarjevih modelov,” je dejal David Jurič, generalni direktor Summit motors Ljubljana.

Aha. Summit motors Ljubljan stoji za to uspešno zgodbo. In Nina Šušnjara o kateri ima POP Tv vsaj en prispevek na 14 dni zna to zelo dobro izkoristiti. Mogoče se bo kdo spomnil njene predstavitve na FW v New Yorku, kjer je POP Tv poskrbel za to, da sem za trenutek pomislil, da je imela predstavitev na glavnem odru / nekje vmes so omenili, da potekajo v NY med FWjem tudi manj odmevne predstavitve kolekcij, ki niso vezane na glavni oder, ampak so samo tam nekje.

Da ne bo pomote. Rispekt za to, kar dela Nina Šušnjara. Če kaj, potem ji ne morem očitati njene iznajdljivosti glede samopromocije. Njene kolekcije se me ne dotaknejo, ker imava povsem drugačen okus (mogoče ga jaz samo nimam) in predvsem drugačen pogled na eleganco. Vendar je dejstvo, da dober PR lahko naredi v Sloveniji zelo veliko in še več za prepoznavnost osebe. In Nina Šušnjara je tipičen primer tega.

2 Responses to PR je vse / Nina Šušnjara ambasadorka Jaguarja

  1. Martinc pravi:

    Tudi sam se to opazil in na koncu ugotovil da je zadevo oblikovala za Summit Motors d.o.o. in projekt ni segel preko Karavank. Lastnikom Jaguarja (Jaguar Land Rover, Tata Motors) se še sanja ne o tem projektu ali znamki Susnyara.

    Bi bilo pa povsem nasprotno če bi npr. James Bond postal ambasador znamke Jaguar.

    • had pravi:

      hvala za komentar.. ocitno gre res za taksno zgodbo.. sem pa vseeno poslal media inquiry na jaguar, da vidim, ce vedo kaj o tem

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.