Veseli december je v polnem teku in s tem tudi čas nakupovanja daril in čas obdarovanja. Verjetno nisem edini, ki se sprašuje o smislu obdarovanja in darilih, ki ostanejo nekje v omari par let, potem pa romajo na smetišče zgodovine. Prav tako se sprašujem o smislu, da imam v omari že šest novih “pižam”, ki jih ne bom nikoli uporabil. Takšnih in podobnih daril je še veliko veliko več.

Krilca za darilca / Umanotera so drugačno darilo. Darilo s posledicami. Za vse vpletene strani. Za tistega, ki ga podarja, za tistega, ki ga prejme in za okolje.

Ko sem pred leti prvič slišal za projekt Krilca, sem se nasmehnil, ker me je ime asociralo na nekaj povsem drugega. Šele kasneje, skozi leta sem ugotovil, da je bila akcija, ki jo je Umanotera pričela že leta 2007 čudovita akcija, ki so jo ljudje pozitivno sprejeli.

Kaj torej so Krilca?

Darilo, ki ga lahko podarite brez slabe vesti. Darilo, ki ga lahko podjetje podari svojim poslovnim partnerjem. Darilo, ki bo osrečilo več ljudi, predvsem pa bo denar šel v dober namen. Saj z nakupom krilc pomagate bitjem v stiski (ja, tudi živali sodijo v to). Krilca so čudovito poslikana in kot takšna si zaslužijo mesto na vaši mizi, ali steni.

Kako do Krilc?

Kako podarim Krilca?

Kako obdarujejo Krilca?

  • obdarovanec dobi ekskluzivno ilustracijo s posvetilom
  • ves denar, namenjen nakupu darila, gre za dober namen po vašem izboru

Primeri Krilc:

  • Navihane potovalke / pet otrok odide na enodnevni ustvarjalni potep
  • Leteče Amazonke / simbolična posvojitev želve za eno leto
  • Super Tačka / 14 brezskrbnih dni psa
  • Vesele črke / šolske potrebščine za eno leto za enega osnovnošolca
  • Pojoči travnik / očisti 20 m2 območja

Od novembra 2007 do oktobra 2015 je bilo prodanih 7.685 daril iz kataloga Krilca. Skupaj smo partnerskim organizacijam za izvedbo nakazali 167.819,24 EUR.

Naj bo letošnje obdarovanje smiselno, predvsem pa z dobrim namenom.

krilca_logo

VN:D [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Krilca za darilca / Umanotera, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.