Slovensko zdravstvo je v riti. Potrebuje reforme. Že dolga leta. Pa vendar se nič ne spremeni. Tudi trenutna ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc je bila polna obljub, kako bo z reformami spremenila zdravstvo, pa vendar se nič od tega še ni zgodilo. Ravno obratno.

Čakalne dobe se ne skrajšujejo. Uvajajo se novi informacijski sistemi, ki so zelo dragi, vendar ne delujejo in povzročajo več dela zaposlenim in jezo med bolniki.

Zadnja cvetka je online naročanje na specialistične preglede na eni izmed klinik. Ko izpolniš obrazec na spletni strani in ga pošlješ, pričakuješ odgovor. Seveda odgovora ni. Šele čez štiri dni dobiš generičen odgovor, da so nastale težave zaradi vzpostavljanja novega informacijskega sistema naročanja – ki ne deluje in zato “prosijo”, da jim pošlješ še ENO (ja, z velikimi črkami) e-pošto in potem počakaš na odgovor vsaj pet delovnih dni?!

Resno? Pet dni čakanja, da se obdela elektronsko sporočilo? Očitno tako stvari potekajo v javni upravi, kljub temu, da je verjetno za nov informacijski sistem naročanja šlo zelo zelo denarja. Ampak sistem ne deluje, kot ne deluje še marsikaj v našem zdravstvu. Ko poskušaš dobiti nekoga preko telefona na dotični kliniki, je seveda to nemogoče.

Torej ti preostane zgolj to, da pošlješ elektronsko sporočilo (ENO) in počakaš vsaj pet delovnih dni, da to nekdo obdela!

zdravstvo

VN:D [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Online naročanje na specialistični pregled / ne deluje, jebiga, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.