Organizatorji prestižnega mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so podjetju Samsung Electronics podelili naziv Kreativni oglaševalec leta 2016. Naziv podelijo podjetju, ki je v preteklem letu na področju trženja in oglaševanja doseglo resnično kreativne in pomenljive dosežke (in presežke).

Terry Savage, predsednik družbe Lions Festivals, je o zmagi podjetja Samsung povedal: “Številne zmage in kanski levi, ki jih je Samsung v preteklih letih osvojil v skorajda vseh tekmovalnih kategorijah, kažejo, kako zelo raznolike projekte so zmožni uresničiti. To dokazuje, da so resnično zavezani kreativnosti, saj dosegajo vrhunske rezultate v vseh kategorijah in na vseh področjih. Prejeli so tudi titanskega leva za izjemen kreativni dosežek.”

Samsung je v preteklih letih zasnoval marketinško strategijo, ki se osredotoča na produkte in tehnologije in kako te lahko pozitivno vplivajo na življenja uporabnikov. Takšne so tudi nagrajene kreativne kampanje, npr. aplikacija »Poglej me« (»Look at me«), ki pomaga otrokom z avtizmom, kampanja »Vsak dan je prvi dan« (»Everyday is day one«) za športnike, inovativen oblikovalski koncept Safety Truck za večjo varnost na cestah in druge.

“Prepričani smo, da naša inovativnost in inovativne rešitve odpirajo priložnosti in motivirajo ljudi, da posegajo po višjih ciljih in sanjajo še večje sanje,” je dejal Moonsoo Kim, izvršni podpredsednik središča za globalno trženje podjetja Samsung Electronics, in dodal: “Želimo obogatiti življenja uporabnikov in to nas vodi pri vsem, kar počnemo. To filozofijo seveda odraža tudi naš marketinški pristop.”

Predstavniki podjetja Samsung Electronics bodo nagrado prevzeli na letošnjem Mednarodnem oglaševalskem festivalu kreativnosti Cannes Lions, ki bo v francoskem mestu Cannes potekal med 18. in 25. junijem 2016.

Slika 2_Safety Truck

VN:F [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.