Agencija za varnost prometa je pred časom začela z akcijo – Bodi superjunak in z odgovorno vožnjo varuj življenja. Vse skupaj je povezano s komunikacijsko platformo s sloganom Če si divjak nisi junak.

Ok. Vse lepo in prav. Podpiram akcije, ki imajo svoj smisel. Tudi tale ga verjetno ima, samo slogan je povsem napačen! Bodi superjunak?? Resno??

Očitno Agencija za varnost prometa in agencija, ki je dobila ta “pitch” ni razmišljala o tem, da vozniki niso otroci stari okoli 8 let, ki še verjamejo v superjunake.

Prav tako očitno ni nihče pomislil na povsem preprosto stvar – superjunaki imajo super moči. Hitri so, ne da se jih uničiti, ali poškodovati. So nepremagljivi in imajo vse ostale druge vrline, ki jih ni v realnem življenju.

Mogoče pa je problem samo v meni, ki ne štekam tega oglaševanja, predvsem pa, ki nisem ciljna skupina. WTF – saj sem voznik, pa si ne predstavljam, da sem superjunak!

vozimo-pametno-847x477

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.