QR kode ne sodijo na billboarde! Včeraj sem opazil čudovit primerek QR kode na billboardu BMW Avtoval, Grosuplje. Nekako v glavi sem si predstavljal scenarij, ki je potekal v agenciji, ki je izpeljala to kreativno zasnovo. Nekako takole je verjetno šlo…

naročnik: Imamo premium lokacijo, kjer bi lahko postavili billboard!
agencija: Super! Bomo pripravili predlog, kako naj bi to izgledalo!
naročnik: Ker prodajamo BMW motorje, moramo biti inovativni, predvsem pa moramo izstopati!
agencija: Super brief. Bomo pripravili vse skupaj in se dobimo na sestanku, kjer vam vse skupaj predstavimo.
naročnik: Komaj čakamo in ponosni bomo, da bomo imeli tako dober billboard ob cesti.

Čez teden dni:
agencija: Tole je naša ideja. Veliko različnih motorjev smo dali na billboard in kot posebnost smo dodali tudi QR kodo. Bomo izpadli zelo kul, ko bodo ljudje ugotovili, kaj to pomeni!
naročnik: Super je, ker je tako veliko motorjev gor, pa ker je napisano Motorrad. Ta kreativna rešitev je sploh odlična. Resnično smo zadovoljni s tem billboardom.
agencija: Bomo pripravili za tisk in ga potem umestimo na izbrano oglasno mesto!

Uporabnik. Jaz, čez nekaj časa, ko stojim pred rdečo lučjo na semaforju in si mislim:

  • kako kreativen billboard. Ima kup motorjev in voznik, ki se pelje čez semafor nima šans, da bi opazil, kaj piše pod njimi.
  • motorji so porezani, kot bi jih nekdo v paintu spravil skupaj!
  • BMW Motorrad / ja, to mi vliva zaupanje! Ampak to skoraj vsak tretji voznik opazi.
  • jaz sicer še nisem slišal za Avtoval, ampak očitno je to prepoznavna zadeva, če ne potrebuje niti naslova niti URL naslova
  • jebeš vse skupaj – imajo QR kodo – ker sem stal pred semaforjem, sem iz žepa potegnil telefon in naredil fotografijo. Potem odprl aplikacijo za skeniranje QR kode in ugotovil, da jo ne prepozna – QR koda je premajhna in billboard je predaleč. Zaprl aplikacijo in si mislil svoje!

QR koda lahko vsebuje precej informacij, kot vsem nam poznana črtna koda in je tudi bolj preprosta za branje – ki poteka s pomočjo mobilnih telefonov, ali pa s temu namenjenimi čitalci. In ko enkrat z napravo preberemo kodo, se nam pokažejo informacije, ki so zapisane v njej.

V QR kodo lahko zapišemo cel kup informacij, ki mislimo, da nam pridejo prav: ime, priimek, naslov, telefonsko številko, URL naslov, elektronski naslov.. Lahko pa, tako kot sem že zgoraj omenil, zapišemo samo URL naslov, kot je v večini primerov pri nas na jumbo plakatih, ki jih vidimo ob cestah!

In zakaj so me zmotile QR kode na teh plakatih? Ponavadi ti plakati stojijo ob cestah in verjemite mi, da sem že parkrat poskušal (ja, vem da je to nevarno) med vožnjo s pomočjo mobilnega telefona narediti prepoznavo QR kode na plakatu – vendar do sedaj mi to še ni uspelo!

Če se vrnem nazaj k tej QR kodi – mogoče je bila ideja na mizi odlična. Realizacija pa je bila mimosunek. Ne vem, kje točno je ta salon, namesto QR kode bi rajši uporabili URL naslov, ki bi si ga zapomnil in bi bila stvar precej bolj preprosta. Ampak ne, potrebno je QR kodo stlačiti povsod – obljubim, da naslednjič se ustavim in grem od blizu preveriti, kaj dejansko je zapisano v tej QR kodi! Sporočim!

One Response to QR kode na billboardih / BMW Avtoval, Grosuplje

  1. Grega pravi:

    QR koda v omenjenemu primeru je berljiva samo za pešče. Prideš do table, poskeniraš in voila. Toda vidim, da bo pešec imel kaskaderski pristop do oglasa.
    Kaj pa QR koda, ki je čez cel oglasni pano? Nič teksta in slik, samo QR koda. Res je da ne veš kdo oglašuje in kaj, toda ravno firbec ti ne bo dal miru in boš poskeniral :)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.