Ne kupujem časopisov. Posledično sem prikrajšan za marsikateri oglas, ki je namenjen tiskanim medijem. Podobno, kot današnja oglaševalska akcija Mercatorja, ki ima oglas na naslovnicah Dela, Večera, Dnevnika. Če ne bi obstajali družbeni mediji in komunikacijski kanali, ki jih spremljam, sploh ne bi vedel za to akcijo.

Zakaj se mi zdi ideja super?
Po odzivih in pizdenju na Twitterju, imam občutek, da je agencija, ki stoji za to akcijo, dosegla svoj učinek. Namreč veliko ljudi je opazilo “oglas”, kar se za večino ostalih oglasov v sedanjosti težko reče.

Ni samo oglas, ampak je tudi zgodba. Je content – je tisto, kar sedaj vsi prodajajo, le redki pa znajo to tudi opravičiti. V tem primeru gre za zgodbo o domačih izdelkih. Ja, še vedno se nekateri trudijo s tem. In Mercator ima v svoji ponudbi izdelke iz preko 70 slovenskih domačij in kmetij.

Akcija ni samo na enem komunikacijskem kanalu, ampak ima svojo pojavnost tudi v predstavitvenem filmu na YouTubeu in na pristajalni strani na https://mercator.si/radi-imamo-domace/radi-imamo-domace/.

p.s.: tudi zanimiv nabor “ambasadorjev” imajo! Čestitam agenciji, katerikoli že, ki stoji za tem oglasom!

Radi imamo domače
Radi imamo domače in radi imamo vas, naše kupce, zato vam želimo ponuditi le najboljše. Kot največji podpornik slovenskih pridelovalcev smo razširili našo ponudbo z več kot 800 vrstami novih, domačih izdelkov. V več kot 300 prodajalnah boste lahko odslej na stojnicah in policah Iz domačih krajev kupili pristne domače izdelke več kot 70 slovenskih domačij in kmetij.

radi-imamo-domace-nosilni-banner

Zadnja iskanja:

nedeljski dnevnik oglas za popust mercator

2 Responses to Mercator oglas na naslovnici Dela, Večera, Dnevnika / #topshit

  1. Enej pravi:

    Samo ena pozitivna stvar (pa še ta me malo straši) iz te pogruntavščine: in sicer da ima mercatorjev lastnik debelo denarnico (čeprav je zapufan totalno) da lahko pokupi kar 3 naslovnice. To me na nek način kar straši, ker nikoli ne veš, kdaj bo pa pokupil kar cel časopis…
    Glede vsebine pa takole. Ne zdi se mi nič senzacionalnega in se skoraj ne razlikuje od konkurence. Če pogledamo na primer tuš imaš tam že precej časa takšne domače izdelke, le da tuš ne pokupi naslovnic dnevnih časopisov.

  2. Miha J. pravi:

    Tale clanek je zal se 4. prodana naslovnica.

    Niti malo kriticnosti do tega sprevrzenega dejanja? Mediji naj bi bili povezava ljudi s svetom… danes zal prodanim svetom.

    To se ne bi smelo zgoditi – sedaj imamo uradno prodano tudi porocanje. Hvala kurcu za RTV prispevek, od tega trenutka je povsem upravicen.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.