Zadnje čase vse pogosteje opažam uporabo #hashtaga v TV oglasih. #hashtag je trendi in ker je trendi, ga je potrebno tlačiti v TV oglase? Upam, da se vsaj slovenski prevod #hashtaga, ki so ga na RTV Slo poimenovali ključnik, nikoli ne bo prijel in ga ne bo nikoli nihče uporabljal.

Kaj je torej #hashtag?

Če bi ga prevajal jaz, potem bi bil to označka – ker tag je značka. #hashtag se uporablja za označevanje določenih vsebin, ki so povezane z isto tematiko in je preko njih precej lažje slediti pogovoru, ali pa priti na hitro do vseh informacij, ki so povezane s tem #hashtagom. Kot ste verjetno že ugotovili, so to besede, ki imajo pred seboj oznako # – #euro2016, #slovenia, #topshit, #registrska..

#hashtag se uporablja na družbenih omrežjih – na Twitterju, Instagramu, tudi na Facebooku.V bistvu je ena velika prednost uporabe #hashtaga za vse uporabnike – če gre komu določena tematika na živce, jo lahko “utihne” in s tem ima svojo časovnico na Twitterju povsem pregledno. Ja, v tem času je veliko ljudi dalo na “mute” #euro2016, ker jih preprosto nogomet ne zanima, niti to, kdo je dal gol in kaj se dogaja na nogometnem igrišču.

Zadnje čase pa opažam, da vse več agencij postavlja #hashtag tudi v same televizijske oglase?!

No, ta del mi ni jasen. Razumel bi, če se to dogaja v ZDA, kjer je penetracija uporabnikov (ja, prav želel sem si zapisati to besedo) veliko večja kot v Sloveniji in ni hudič, da ne bi kdo, ki je opazil TV oglas tudi kaj pripomnil nanj. Kljub temu, da naj bi bilo v Sloveniji preko 100.000 Twitter uporabnikov, sam dvomim, da nas je aktivnih več kot 7000, pa se kaj takšnega ne zgodi. Še večji dogodki, kot so ne vzpodbudijo uporabnikov družbenih medijev, da bi veliko uporabljali #hashtag in veliko tvitali, instagramali, ali fejsbukali, zakaj bi potem to počeli ob TV oglasu?

Seveda obstaja tudi možnost, da jaz ne razumem poante uporabe #hashtaga v oglasih in je le to nekaj, kar je znano le posvečenim? Mogoče želijo kreativci narediti nekaj konceptualno zanimivega? Ali pa nekaj, kar si bodo ljudje zapomnili – smešno je, da medtem ko tole pišem, se ne spomnim niti enega #hashtaga, ki se uporablja v TV oglasih, pa sem jih v zadnjem času naštel vsaj 5. Verjetno zgolj jaz ne štekam tega.

#hashtag v TV oglasih je podoben kot uporaba QR kode na billboardih!

Ali sodi tja je drugo vprašanje, definitivno ima zelo majhno, ali pa nobene interakcije. Kot sem pametoval že ob uporabi QR kode, tudi tukaj lahko pametujem, da je mogoče prostor na TV oglasu bolj koristno uporabiti, kot pa da v spot dodate še #hashtag – edino, če veste kaj delate, ali pa zgolj želite biti trendi. In slednje verjamem, da je pogost razlog, da nekdo želi #hashtag v oglasu – ker targetiramo mlade uporabnike, ki štekajo social in so kul.

Seveda obstaja tudi možnost, da sem jaz zgolj star in pač ne štekam tega!

hashtag

VN:D [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Zakaj agencije uporabljajo #hashtag v TV oglasih?, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Zadnja iskanja:

kaj je hashtag

One Response to Zakaj agencije uporabljajo #hashtag v TV oglasih?

  1. Bostjan Vidmar pravi:

    Tudi jaz ne zastopim teh agencij ki naredijo neko marketinsko strategijo, ki ne pije vode.
    Kdo je sploh pripravljen placati za to.
    Interakcija oz konverzija oseb ki bo iz tiskanih ali TV medijev odsla na splet se meri v promilih.
    Logicno je, da če mi vse predstaviš v videu ali oglasu v casopisu, zakaj bi potemtakem sploh šel na splet.
    Pa Roni, saj obadva veva da je tarcna publika ljudi ki uporabljaho Twiter v prinerjavi z tistimi ki še gledajo TV tako diviantna da bolj nebi morala biti.
    Kakšen je tu sploh call to action? Nisem vedel da se da # tako enostavno spraviti v eure ali nakup.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.