Jutra bančne poezije / Addiko banka (domena addiko.si) – nova oglaševalska akcija banke Hypo Alpe-Adria. Vsa komunikacija pa je namenjena preimenovanju banke Hypo Alpe-Adria v Addiko banko. Akcija Jutra bančne poezije je mojo pozornost pritegnila s številnimi “billboardi”, z oglasi na televiziji in predvsem z zelo neprijetno komunikacijo na Facebooku. Kljub temu, da nikjer ne komunicirajo, da gre za banko Hypo Alpe-Adria.

Na svojem spletnem mestu ima banka Hypo Alpe-Adria  zapisano / Spremembe so pred vrati. Informacije o spremembah sledijo kmalu. Torej je to “teaser kampanja”. In kmalu nas bo pričakalo novo spletno mesto adiko.si, kjer bo več informacij o sami banki in njihovi ponudbi.

Oglaševanje bančnih storitev je precej težko delo. Težko je najti pravi način komunikacije, ki bo všeč komitentom in ki bo tako privlačen, da bo pritegnil nove komitente. Po drugi strani je pri bančnih storitvah težko biti kreativen, ker ni prostora za kreativnost – seveda je precej odvisno od ciljne skupine, ki jo takšne in drugačne akcije nagovarjajo.

V primeru akcije Jutra bančne poezije ne poznam ciljne skupine, niti ne vem, koga dejansko nagovarjajo. Mene ne, vsaj sodeč po oglasih, ki jih vrtijo na televiziji in načinu komunikacije, ki ga uporabljajo na Facebooku. Ko so pripravljali strategijo, se je očitno nekdo odločil, da bo ton komunikacije aroganten in zajedljiv. Ravno prav za bančni sektor, kajne?

Takole poteka komunikacija na njihovi Facebook strani (vir):

Jutra bančne poezije Tomaz, pismenost Slovencev je morda že za drugo debato. Mi samo želimo razumeti bančne termine s katerimi se srečujemo kot navadni državljani. Lahko si sposodimo nekaj bančnih izrazov in jih poenostavimo? Začnimo z vinkulacija..
Če smo natančni je vinkulacija zavarovalniški izraz…
Jutra bančne poezije se strinjamo. Ali ne bi bilo lepo, da bi vsi razumeli kaj piše, brez da bi uporabili Google?

Se prav zanima ozadje, kdo financira te kampanije glede na to, da so že plakati ob cestah. Očitno se je nekdo spomnil nekaj narediti in je treba najti en izgovor – tokrat je očitno največja težava nepismenost Slovencev – da se dobi nekaj denarja na suho.
Jutra bančne poezije za kampanijo stojimo mi – organizatorji Jutra bančne poezije in državljani, ki se vsakodnevno pritožujejo nad nerazumljivim bančnim jezikom. In hvaležni smo za posameznike, kot ste vi, ki nam na naši poti pomagate.

Sveta preproščina. Očitno se je nekdo odločil, da bo izgubil komitente še preden bodo začeli prihajati k njim. Ali pa je to tako pametna super duper strategija, ki deluje ravno obratno. Vsi bodo želeli iti k njim, po njihove produkte in storitve. No ja, Slovenija je to.

Upam, da se razkrije tudi agencija, ki je delala to akcijo in da dobim insight ali je bil to naročnikov brief, ali pa je nekdo predlagal takšno kreativo in celotno akcijo? Kot vedno, bom tudi tukaj dodal – mogoče pa jaz zgolj nisem njihova ciljna skupina in ničesar ne štekam. No, na srečo nisem edini, ki ne razume te komunikacije, predvsem pa, ki ne šteka kaj želijo pri Hypo banki s tem povedati!

Addiko banka – ja, zakupili so domene addiko.si, adiko.si in adikobanka.si (Podatki o nosilcu domene Ime     HYPO ALPE-ADRIA-BANK d.d. (HYPO ALPE-ADRIA-BANK d.d.))

Meni se zdi ime smešno, ker me spominja na a – DICK bank (kurčeva banka?!)

In takole izgleda oglas, ki ga rolajo tudi na televiziji (ravnokar opazil, da tudi na RTL2 HR)

Njihova vizualna komunikacija pa je takšna..

VN:D [1.9.22_1171]

Oceni zapis:

Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Addiko banka addiko.si / Jutra bančne poezije / rebranding banke Hypo Alpe-Adria in oglaševanje, 5.0 out of 5 based on 1 rating

Zadnja iskanja:

adiko banka, addiko bank, adiko bank slovenija, bankarska poezija reklama addiko, banka adiko

One Response to Addiko banka addiko.si / Jutra bančne poezije / rebranding banke Hypo Alpe-Adria in oglaševanje

  1. Miha J pravi:

    Meni se pa dopade. Jaz razumem, da je njihov cilj, da poenostavijo stvari komitentom.

    Kot primer: pred dnevi sem gledal, kako lahko zavarujem svoj telefon. BigBang ponuja za fiksen znesek Kasko zavarovanje. Odlično. Vendar telefona nisem kupil pri njih. Zavarovanja opravlja Allianz zavarovalnica.

    Telekom sodeluje s Triglavom… ki pa posluje podobno kot banke. Mesečna premija v vrednosti 10% telefona, 60€ soudeležba pri popravilu, amortizacija naprave in posledično zmanjšanje kritja škode…

    Pa saj smo v letu 2016, zakaj je ponudba nastavljena tako, da se že samo ob branu počutim nategnjenega.

    Enako je z bankami, mislim, da so ljudje izgubili nekaj zaupanja, ravno zaradi vseh teh pojmov, ki jih malokdo razume, zgodi pa se, da so ključnega pomena.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.