Poroka. Moment v življenju, ki naj bi se nam vtisnil za vedno v spomin. Poroka je tudi velik strošek in veliko organizacija in predvsem gre za organizacijo poroke veliko živcev. Poroka je izbira obleke, prstanov, lokacije, fotografov, hrane… V končni fazi tudi izbira vozila za poroko, s katerim se bosta prevažala sveže poročena.

Pred približno petimi leti sem prvič govoril o tej ideji z uvozniki avtomobilov v Sloveniji – namreč, kako preprosto bi bilo, če bi imeli par vozil na voljo, ki bi jih dali na izposojo tistim, ki so tik pred tem da se poročijo. Da se pripeljejo na poroko (pred cerkev, ali kamorkoli že) s super vozilom, ki pa je lahko tudi rahlo pobrendiran.

Primer.  Maja in Janez se poročita čez 14 dni. Ker nimata doma novega avtomobila, jima ga posodi uvoznik za vozila BMW. Vozilo jima da za par dni in pri tem poskrbi tudi za to, da je vozilo primerno pobrendirano – naredijo napis Maja in Janez in pod tem še sponzorsko sporočilo, ki pa mora biti subtilno – naj vas BMW popelje v srečni zakon (recimo!).

Glede na to, da so mladoporočenci precej nori na fotografije, potem te fotografije objavijo na različnih komunikacijskih kanalih. Ker vsi lajkajo takšne objave, je to super prijetna promocija za uvoznika, po drugi strani pa je bil BMW (v tem primeru) tisti, ki je priskočil na pomoč dvema in jima rešil velik problem. Win – Win situacija.

Pa vendar. Do sedaj v Sloveniji še nisem videl tega. Niti nikjer nisem zasledil, da bi se karkoli dogajalo na tem področju. Glede na to, da imajo uvozniki cele flote vozil, ki jim med vikendi stojijo, bi bila ta rešitev precej funkcionalna, predvsem pa bi bil tudi dober odziv ciljne javnosti.

Včasih so preproste ideje najboljše. Prvi, ki jo bo izkoristil, bo dobil komparativno prednost, še posebej, če bo še malček bolj kreativen pri svojem modelu in bo pomislil še na vse ostale stvari, ki jih lahko ponudi. V bistvu se upam staviti, da bi bila takšna storitev zelo pozitivno sprejeta v Sloveniji.

Vendar, kot sem že napisal zgoraj. O tej ideji sem govoril že pred petimi leti, pa vendar se še nič ni zgodilo na tem področju. Mogoče pa se bo vseeno kdo opogumil in se bo odločil za takšen način promocije – si predstavljate, da se vsi na poroki pogovarjajo o vozilu v katerem se pripeljeta mladoporočenca? Boljše, kot vsak oglas na televiziji, ali pa milijon prikazov oglasnih pasic na internetu!

2 Responses to Vozilo za poroko / zakaj uvozniki avtomobilov ne razumejo biznisa

  1. jure pecar pravi:

    če komu koristi .. http://vip.skoda.si/poroke/

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.