Del ljubljanske obvoznice je bil med poletjem gradbišče. Smilijo se mi delavci, ki so delali v vročini, prahu in vonju po vročem asfaltu in kljub temu, da so na DARSu pred pričetkom del zapisali, da bodo dela potekala tudi ponoči, jaz nisem imel te sreče, da bi videl delavce delati ponoči – vendar so mi na Twitterju povedali, da so delali ponoči! Ampak to ni poanta tega zapisa. Ljubljanska obvoznica bo dobila, kot sem opazil pred kakšnim tednom tudi protihrupne ograje. Vendar so te protihrupne ograje med dvema pasovoma!!

S protihrupnimi ograjami ima DARS precej izkušenj. Tiste proti Celju, ki spremenijo avtocesto v “bob stezo”, ne delujejo, kot bi morale. Sedaj jih nameščajo na obvoznici, kljub temu, da nisem nikjer zasledil, da bodo to sploh storili. Verjetno si bo nekdo mastno omastil brke. Baje, da je bila tudi že prej protihrupna ograja na tem mestu?

Bolj kot razmišljam, v čem je smisel teh ograj, težje najdem odgovor. Razumel bi, če bi bila ta ograja nizka, da bi preprečevala zaslepitev z lučmi nasproti vozečih vozil. Pa vendar je visoka, torej to ni razlog. Preprečitev širjenja hrupa? Ja, verjetno je to pravi razlog, vendar v tem primeru se zvok odbije od ograje in se širi nazaj – če se jaz pravilno spomnim fizike. Mogoče pa je ta ograja namenjena bolj tekočemu prometu – saj veste, ko se zgodi prometna nesreča, nasprotni pasovi stojijo, ker si ljudje želijo video (fotografirati) kraj nesreče.

Mogoče pa je zadaj kakšen drug motiv, ki pa sploh ni pomemben, ampak zgolj tako mora biti. Predvsem pa si ne predstavljam, kaj se bo zgodilo, ko se bo kakšen tovornjak zaletel v to protihrupno ograjo. Ali pa, ko se bo čez par mesecev odkrilo, da tale protihrupna ograja ne deluje in da razpada – zgolj izkušnje iz preteklosti s temi stvarmi, ki sem jih opazoval na naših cestah.

Vsekakor upam, da bodo te protihrupne ograje delovale in se ne bo ponovila zgodba protihrupnih ograj, ki so postavljene na avtocesti proti Celju in so nekaj najbolj groznega na naših cestah. Da tega, da ne delujejo protihrupno, sploh ne bom omenjal.

Ali vam je všeč vzorec protihrupne ograje na ljubljanski obvoznici? Lahko bi imeli nageljčke, ali pa kakšne druge vzorce!

Ljubljanska obvoznica in protihrupna ograja

Ljubljanska obvoznica in protihrupna ograja

4 Responses to Ljubljanska obvoznica in protihrupna ograja

  1. bbb pravi:

    Joj, danes je pa res že vsak strokovnjak za vse. Ograja zmanjša hrup, če bi ti živel ob obvoznici, bi si verjetno želel čim več takih ograj:P
    Čisto laično, bi rekel da je polovico hrupa manj ane?
    Jaz bi še omejil hitrost na 70kmh po 22 uri.. in ograje postavil še naprej po obvoznici do brda..

    • had pravi:

      nisem strokovnjak. samo sprasujem se, cemu je to namenjeno, ampak sem dobil info, da je bila ograja na tem odseku ze pred tem. in ce je bila, zakaj ni okoli celotne obvoznice, kjer so stanovanjska naselja..

      • bbb pravi:

        Vsekakor bi morala biti ograja povsod kjer so naselja ja, in pa omejitev nočne hitrosti na 70km/h. mislim, da bi se pri hrupu poznalo..

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.