Merkur Zavarovalnica je pred kratkim spremenila svojo celostno podobo. Spremenili so svoj logo in tudi komunikacijo. Pri zunanjem oglaševanju (billboardih) so začeli uporabljati hashtag #nareditenekajzase. Ker že od nekdaj pizdim nad uporabo hashtagov v oglaševanju, kjer ni direktnega “call to action”, me je zanimalo, kako se javnost odziva na to. Analiza digitalnih kanalov je dokaj preprosta.

Mogoče bi moral najprej pojasniti, da nisem strokovnjak za digitalno komuniciranje in da se ne ukvarjam z oglaševanjem – posledično nimam pojma o teh stvareh, vendar sem v končni fazi potrošnik, ki ga takšni in podobni oglasi targetirajo. Sem njihova ciljna javnost, ki pa jo vseeno zanima zakaj se podjetje odloči za uporabo #hashtaga na zunanjih oglasih.

Zakaj uporabljati #hashtag na oglasih?

  • ker so #hashtagi “ibrkul”
  • ker v tujini tuja podjetja uporabljajo #hashtage
  • ker dodaš #hashtga na billboard in potem o tebi govorijo na družbenih omrežjih
  • ker #hashtag je zadeva, brez katere ni sodobnega billboarda
  • ker #hashtag je znak, da razumeš mlade
  • ker #hashtag…

Verjetno je sedaj jasno, kam pes moli taco. Bom šel kar direktno po vrsti. Seveda me je zanimalo koliko pojavnosti v komunikaciji imajo s svojo oglaševalsko akcijo – kolikokrat se pojavi #nareditenekajzase na različnih družbenih omrežjih in v kakšnem kontekstu. Števile so presenetljive in bi morale tistega, ki se je odločil za uporabo #nareditenekajzase v oglasih (ne gre samo za zunanje oglaševanje, ampak za celotno oglaševanje) malce predramiti in mu prebuditi stik z realnostjo.

#nareditenekajzase se pojavi na družbenih omrežjih:

  • twitter / #nareditenekajzase se pojavi ENKRAT (vir) Televizija Vaš Kanal je tvitnila: Včasih nas življenje preseneti s trenutki še preden jih pričakujete. Danes za vaš jutri.
  • instagram / #nareditenekajzase 0 posts
  • facebook / #nareditenekajzase se pojavi SEDEMKRAT (vir): ena objava Merkur Zavarovalnice, ena objava Bizi na izi, kjer obravnavajo bolečine v križu, ki nimajo veze z Merkur Zavarovalnico, Televizija Vaš Kanal, ki je očitno partner v projektu z MZ, Modre novice – MZ je sponzor njihovega pohoda, Zeleni izziv: 30-dnevni izziv z zelenimi smoothieji – za tole ne vem točno v katero kategorijo naj jih uvrstim in pa e-Simbioza – ki predstavlja svojo novo spletno stran

Kakšen je bil torej namen uporabe #nareditenekajzase na oglasih?

Pojma nimam. Vendar bi rad videl strategijo, ki jo je Merkur Zavarovalnica potrdila in kupila. V končni fazi obstaja precej velika verjetnost, da ni bilo nobenih pričakovanj povezanih z uporabo #hashtaga in so ga dodali na oglase “zaradi fore”, ali pa se je komu zdela ta ideja tolk kjut, da ni niti razmislil o tem, kako bi jo naredil zanimivo, predvsem pa jo izkoristil v prid, da bi se karkoli dogajalo tudi na družbenih omrežjih in ne bi bil jaz edini, ki se je spotaknil ob njo.

Podjetja, ko vam bodo “social media guruji” prodajali bučke o tem, da je potrebno uporabiti #hashtag na oglasih – tako, kot smo navajeni v tujini, premislite še enkrat, ali bo to rešilo vašo oglasno akcijo in se bo o njej dejansko govorilo.

Ampak, kot sem že zgoraj napisal – pojma nimam o teh stvareh in sem zgolj in samo laik, ki uporablja kmečko logiko!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.