Peljes se po cesti. Pred teboj jumbo plakat na katerem na pol gola zenska reklamira xxx izdelek. Spodaj pod njim pa tekst. Kaj clovek opazi? Sploh opazi tekst na plakatu? Se zgodi kaj drugega kot to, da oci zaznajo zensko telo in vse ostalo preskocijo?
In potem druga skrajnost. Plakat Loesje. Bela podlaga, crne crke. Nicesar prevec, nicesar premalo. In se ustavis in pogledas napisano.
In naprej. Google, povsem brez bannarjev, raznih cudnih slikc, pop-upov (ki jih vsi tako sovrazimo), premikajocih stvari na ekranu. Tako preprost in tako cudovit in tako preprost za uporabo.
Na drugi strani pa recimo Siol (sicer neposrecena primerjava). Reklame za vse mozni in nemozne stvari, zelo hudo nadlezno za oko, ko vse migeta.

Nauk. Gola zenska na plakatu – ogled zagotovljen, ceprav se cloveku ne sanja kaj naj bi se reklamiralo :) Narediti dober oglas, oz. povezati fotografijo z besedilom je umetnost, kajti vedno te nekaj bolj pritegne in druga stvar zgubi tezo. Pritegniti cloveka samo s crkami se vecja umetnost, pa vendar tudi to uspeva in se dobro prodaja.

Glede na to, da je ze govora o vizualnem. Zame najlepsi banner :)
s&w

2 Responses to Je vizualno res pomembnejse od teksta

  1. Gola ženska? Kje ;)? Kurc, pa je šla moja pozornost, sploh nisem mogla prebrat posta do konca ;)

  2. Anonymous says:

    Lovely, informative site, thanks

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.