Lep dan je bil, 14. november, ko se nokia 6310i odloci da ne bo vec delovala tako kot mora. Med pogovorom ji zacenja primanjkovati moci in signal se izgublja. Ker je bilo nemogoce govoriti s taksnim telefonom se odlocim, da ga nesem na servis na Teleray. Seveda zaupam v uradne serviserje, kajti 6310i je zakon telefon in vreden dobre nege in popravila. In tako prispe telefoncek na servis, kjer mi povejo da bo trajalo par dni, da ga stestirajo in potencialno popravijo. In pride 18. november, ko dobim njihov SMS, da je strosek popravila 9.077 sit. Strosek se mi je zdel majhen, kajti vedel sem da je potrebna menjava PA-ja in pa se par drugih stvari. Na crnem trgu bi za taksno popravilo placal 7000 sit. Poklicem na Teleray in jim povedam, da naj ga popravijo. Dne 24. novembra dobim SMS, da je popravljen. Vesel se odpeljem do Teleraya, placam in prevzamem telefon. Pridem nazaj v sluzbo, vstavim SIM kartico in ugotovim, da telefon ne najde omrezja! WTF! In poklicem nazaj in se poskusim pogovoriti z njimi. Ker mi zatrjujejo, da jim tega nisem povedal, namrec da nima omrezja, se razburim in jim povem, da je preden sem dal telefon v servis telefon brez problema nasel omrezje, problem je bil v prekinjanju signala! In odnesem ves jezen telefon nazaj na servis, kjer me isto poskusajo prepricati, da bi jim moral prej povedati da ne najde omrezja! Bolj kot sem jim poskusal dopovedati, bolj so me prepricevali v nasprotno. Pustil telefon in jih prosil naj me obvestijo kdaj bo zadeva popravljena. 28. novembra dobim SMS, da je strosek popravila (popravljenega telefona pri njih) 91.775, 40 SIT. Adijo pamet! Jih poklicem in povem da ni potrebe po popravilu :) ampak naj mi vrnejo telefon v prvotno stanje in vrnejo stroske prvega popravila. Obljubili so, da bo to urejeno. Dvignem telefon, oni pa mi bodo v 7 dneh nakazali denar. Vse lepo in prav, ampak to nikakor ni odnos pooblascenega servisa do stranke. Definitivno ne bom ponovil napake in bom rajsi nesel telefon na crni trg, kjer mi bo telefon vsaj delal in bom kot stranka imel prav!