Par dni preden bi se pojavil oglas na CNN, so nasi veleumnezi ugotovili, da bi bilo lahko tole napacno razumljeno. Perfect getaway kot idilicen prostor za skrivanje najbolj zakrknjenih kriminalcev, teroristov in morilcev. Seveda, tisti ki so bezali v Argentino se morajo bati taksnih stvari. In spet bodo sli milijoni nasega denarja za spremembe, odgovoren za to pa itak ne bo nihce. Bulc je imel dober komentar na radiu, ko je izjavil, da bi morali za spremembo slogana in loga narediti raziskave in si vzeti cas, kot primer je dal Kanado, ki je za te raziskave poravila 2 leti in preko 70 milijonov dolarjev. Jeap, tako bi bilo potrebno narediti, mogoce bi se cifra se malce dvignila, ampak potem bi imel super slogan :( A se delajo norca iz nas?
Sicer pa je moj predlog povsem preprost. Odkrij neodkrito. Pove vse in se vec :evil:

3 Responses to Perfect getaway

  1. Kerin says:

    Ti ne razumeš! Sredstva namenjena za promocijo turizma morajo biti porabljena! Kaj ne štekaš?! :)

  2. had says:

    stekam stekam.. mogoce, bi lahko bil tudi jaz promoter turizma.. a mislis, da bi mi kaj placali :)

  3. exorciser says:

    koliko polemike o logotipu. pa zakaj ravno zastava? to bo le izgovor v primeru slabega obiska in nerealizaciji nacrtov, ces, turisti so odsli na slovasko.. zamenjali so zastavo. zakaj stroka ne odloci o tem? zakaj nek zunanji minister odloca o reklamnem spotu. pa naj gre u ku*ac, se minister za promet bi lahko kaj dodal,, pa bi bla slovenija vesela.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.