Ampak tokrat ni post namenjen politiki, ampak avtomobilizmu. Se vam sanja v koliko drzavah vozijo po levem pasu, namesto po desnem, tako kot smo navajeni v Sloveniji? Odgovor je zanimiv. 166 drzav vozi po desni strani oz. 66% in 74 po levi strani oz. 34% in to so vecinoma stare Britanske kolonije. Razlog pa je preprost. Zascita!
Se spomnim 25 let nazaj, ko je moj stric prisel iz Juznoafriske republike, kjer je zivel 10 let, nazaj v Slovenijo in s seboj pripeljal Audija (oznake na zalost ne vem, ceprav mislim, da je bil 60), ki je imel volan na desni strani. In vedno, ko smo se kam peljali mi je bil uzitek, ko je morala njegova zena, ali pa sovoznik preverjati, ce se lahko prehiteva.
Sedaj pa se eno vprasanje. Kako pa sta v vozilih, ki imajo volan na desni strani postavljena pedala za sklopko in plin? Sta isto, kot pri nasih vozilih, ali imajo kako drugace to postavljeno? Kaj pa prestavna rocica? Se menja isto kot pri nasih, ali pa imajo drugacno razporeditev prestav?
Jutri padejo odgovori :evil:
Cena električne energije se ni spremenila, spremenil se je obračun omrežnine
Kakšen kaos je povzročil nov, povsem nepregleden obračun omrežnine in manjko komunikacije, priča tudi to, da ljudje mislijo,…
No zanimivo, to tudi mene zanima :) Sploh ne pomisliš na take malenkosti ;)
Za sklopke sem ziher, da so isto kot pri ostalih avtomobilih. Za prestavno ročico pa nisem več tolk ziher, ampak bi rekla da so zrcalno ??!! Right??
vse je isto.. ;) problem je samo dokler se ne navadis..
ja sem študirala, kako je prestavna ročica, ko sem se vozila v avtu. Vse je isto ja. Sej inštruktor ma tud tko ;)
Mene pa zanima, če avtomobilski izdelovalci (konstruktorji) delajo avte za desničarje in jih potem prirejajo še za levičarje, oziroma ali je obratno, ali se hkrati vršita dve proizvodnji za leve in desne?
iz lastnih svezih izkusenj lahko povem tole:
sklopka, bremza inu gas so isto :) hvala bogu, ker ce sedimo na levi ali na desni strani avta, se zmeraj bomo z desno nogo tiscali gas ali pa bremzali, desno nogo pa priskali na sklopko.
Prestavna rocica je tudi ista. malce je blo tko-tko prestavlat, ker nisi vajen z levo prestavlat. Pa tut prestave so postavljene tocno tko kot v evropi, kar pomeni da je vse isto.
Edina in res edina razlika je v tem, da sta rocici za smerokaznike in brisalce obrnjena. Vidim se danes, ko vozim avto, da se mi zgodi, da hocem signalizirat za levo, pa vklopim brisalce. Priti fakd ap.
In to je to. drugega pa v razlikah ni. In pika.
sm povedu vse :)
sem pricakoval tvojo podrobnejso razlago tega fenomena :) glede na to, da si en mesec prezivel down under in vozil po levi strani.. no.. mene bi motilo, da bi moral z levo roko po radiu pritiskat, ker imam obcutek, da je leva roka res bolj leva :)
he he…kako leva je leva roka vidis, ko moras saltat…dat v prvo je blo hudicevo tezko.
zato sva se potem raje odlocila za avtomatika. :) ceprav kle me je pa dajal to, da sm prvic v zivljenju vozu avtomatika. kaksn nateg. za zaspat :)