Zvecer sem se peljal proti domu in kar naenkrat sem imel obcutek, da mi je nekaj padlo v oko, kajti del ceste je bil zelo slabo osvetljen. Pa vendar ni bila krivda v ocesu, ampak “crknjena” zarnica H7 pri desnem zarometu Tigre. Pogled na rezervne zarnice v prtljazniku je odkril, da je tudi rezerva unicena, oz. da je prekinjena zarilna nitka. In danes sem sel v nakup H7 zarnic. Prodajalci bi mi najrajsi prodali dve zarnici za 10k sit. Seveda se mi je to zdelo malce prevec in sem povprasal po kaksni cenejsi varianti. In na koncu nasel zarnico s +30% svetilnostjo (karkoli ze to pomeni) za 1500 sit.
In potem se zacnejo prigode. Sem tehnicen tip in mi taksne stvari ne povzrocajo problemov. No ja, tako sem mislil. Zamenjava desne zarnice gre brez problema. Zacnem menjati levo in ugotovim, da moram sneti dovod zraka v filter? In se mi zastavi vprasanje, ce je to edini nacin. Vzamem knjigo in v njej je razlozeno, da je to prava pot. In seveda resim stvar. Potem pa me radovednost zene naprej in hocem ugotoviti kako se zamenja “dolge” luci in pozicijske luci pri avtu. Po 10 minutah in povsem porezani roki ugotovim, da je to vecji problem, kot pa sem mislil da bo. In pogledam navodila. Hm, nic ni pisalo, je bilo pa z velikimi crkami napisano: ZAMENJAVO NAJ OPRAVI OPEL SERVIS! Ti sment, tole mi pa ni nic vsec. In odvijacim komplet luc in jo hocem sneti. Ne gre!
In se mi zastavi vprasanje: kaj hudica, ce ti nekje na cesti, ponoci odpovejo vse luci, kaj potem storis? Pocakas do jutra, poklices avtovleko, ali poklices asistenco. Karkoli ze naredis, te nekaj stane ali pa izgubis veliko casa.
A ne bi bilo precej bolj smiselno, ce bi bile stvari taksne, da jih tudi netehnicni ljudje lahko zamenjajo. Ali pa je vrednost menjave zarnice tista, ki je pomembna in ne sam kupec in preprostost uporabe kupljenega izdelka (avta). V ponedeljek se bom pozanimal koliko stane menjava zarnice in jih prosil, ce mi razlozijo kako lahko to sam naredim, brez da unicim komplet luc, ki stane okrog 100k sit (imam sreco, da imam steklo in luci dodatno kasko zavarovane, zato sem tudi poskusal sam menjati vse).
Pa se ena stvar mi je padla na pamet. Ce me ustavi policist, ker mi ne deluje zarnica, a naj racun nesem na Opel? Ali naj prosim policista naj mi zamenja zarnico :evil:

6 Responses to Menjava zarnice

  1. aly says:

    Bod vesel, da ti ni treba dol vzet celega blatnika, tak ko je npr. pr kliotih :)

  2. tomaz says:

    mene je isto motilo. Namrec nabavla sva nov avto (koncno) scenica in preden prevzameva avto, dobiva kratko prezentacijo avta. si mislim, super kjut:)

    nakar pove komercialist, da zarnice ne mores zamenjati sam (oziroma lahko, pa vednar porabis 2 uri, na servisu ti to nardijo v 5 minutkah). Super si mislim; kdaj bomo prisli tko dalec, da bos na servis mogu hodt, da ti bodo se tankali.

    in zakaj za bozjo voljo imam v prtlazniku rezervne zarnce, ce pa jih ne morm sam zamenjat?!?! big deal.

    tko da si res ne rpedstavljam, kaj se zgodi, ce mi na poti v wurstenland, sred nicesar ponoc kokne luc?!

  3. heh, jest sem se enkrat z maminim citroenom furala, pa sta mi OBE žrnici crknili (pač ko ena crkne, druga umre od žlosti) in sem se lepo odpeljalala na benzo, mal s trepalnicami *trep* *trep* in so mi kr fantje tam uslužno zamenjali žrčnice. seveda, sem jih pri njih kupila ;))
    babe! ;)

  4. had says:

    zenske pac :) a naj jaz zensko na petrolu zasarmiram :) da mi zamenja zarnico.. hmm.. mogoce ni slaba ideja :)

  5. učasih lahko tudi tipa zašarmiraš ;) nikol ne veš ;)

  6. tomaz says:

    pol sm jst pravi sarmer :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.