Kako promovirati napravo Blackberry, ki je nekakšna dvoživka med mobilnim telefonom in dlančnikom?
Idej, kako to narediti je verjetno veliko. Vsak kreativec bi v tem trenutku že začel s premišljanjem, kako najboljše povezati v sinergijo “virtualni GSM svet” in naš realen svet. Simobil je našel odlično rešitev (ali pač Vodafone, oz. njihova hišna marketinška agencija) za to.
V lično zaviti škatlici sem prejel darilo. Majhni Vodafone znakci so bili edino, kar mi je dalo misliti, kaj bi lahko bilo notri. Seveda so bile misli v povsem drugi smeri, kot se je izkazalo kasneje. Ko sem odvil omot, se je pred menoj pojavila čudovita škatlica z napisom Blackberry. Glede na težo in velikost sem že vedel, da notri ne bo gadgeta, ampak nekaj drugega. In nisem se motil.
Notri je bila zloženka z opisom naprave in storitve, poleg tega pa tudi majhen kozarček robidine marmelade.
Ideja, kako združiti “cukrčka” obeh svetov mi je odlična in tudi izvedena odlično.
Edina napaka je to, da nisem dobil Blackberrya :evil:
Smučišče Nassfeld je odprlo smučarsko sezono / previdno na smučišču
Včeraj sem odprl letošnjo smučarsko sezono s smučanjem v Nassfeldu (Mokrinah). Kljub dokaj toplemu vremenu in pomanjkanju snega…
imaš pa marmelado – za potolažit :) Torej žličko v roke, pa dober tek!
Okusna promocija.