Že dalj časa se sprašujem, sploh sedaj, ko več časa posvečam videoposnetkom oglasov ki so na netu, zakaj v oglasih za žensko spodnje perilo nastopajo seksi ženske?
Vedno sem bil namreč prepričan da so seksi ženske v oglasih namenjene moškemu delu gledalcev. In da se ženske ne identificirajo s postavo, ki jo ima Gisela Bundchen, Laetitia Casta ali Paris Hilton, ki nastopajo v teh oglasih.
Na drugi strani pa moški, ki uživamo v teh oglasih nismo populacija, ki sebi kupuje žensko spodnje perilo, ali pa bi ga kupovala boljšim polovicam, kajti vsi vemo, tudi jaz, kaj se zgodi, če kupiš prevelike tangice!
Če pogledam sedaj en takšen oglas preko sebe in naredim analizo, potem ugotovim, da me dejansko tak oglas pritegne da ne preklopim programa. Jeap, moški in moški pogled! Začnem razmišljati o tem, kako bi pristajal boljši polovici in kje bi se dalo takšno perilo kupiti. S tem je oglas dosegel svoj namen.
Kaj pa ženski pogled na takšen oglas? Kako se ženska počuti ko gleda popolno telo in čudovito spodnje perilo na njem? Ali pa se ženske pač ne poglabljate v to in vzamete oglas kot oglas, brez vse filozofije, ki je zadaj?

Gisele Bundchen Sexy Victoria Secret Commercial
Sexy Target Commercial
Sexy Butter Commercial
Sexy Durex Commercial
Napster Sexy Striptease Music Commercial
Paris Hilton Sexy Commercial
Victoria’s Secret Commercial
Laetitia Casta – Victoria’s Secrets Commercial