Davor Strehar, nam blogerjem precej bolj znan kot ruph, sicer pa soustanovitelj podjetja Tobonet, je imel včeraj v Kiberpipi v okviru spletnih uric, predavanje z naslovom: ToboAds: vsebinsko, tekstovno in slovensko!
Glede na dejstvo, da se v Sloveniji nameni samo 2% oglaševalskega denarja za oglaševanje na internetu in glede na dejstvo, da se po svetu namenja za internetno oglaševanje tudi več kot 20%, obstajajo v Sloveniji zelo dobre možnosti za ToboAds – spletno oglaševanje. Davor je v svojem predavanju povedal, da so izkoristili najboljše že obstoječe stvari v spletnem oglaševanju in jih nadgradili s svojim znanjem in lastnim razvojem. Poleg tega je razložil sam koncept vsebinskega tekstovnega oglaševanja, ki se močno razlikuje od samega klasičnega “banner” oglaševanja.
Pred in po predavanju je sledilo druženje ob “piru”, kjer so se odkrivale nove ideje z ruphom, obujali spomini na IRC partije z Vinijem in filozofiralo o vsej situaciji Gregor.org-om in matija.cc-jem.
Se vidimo naslednjo sredo v Kiberpipi! In še enkrat hvala za popoln večer!

blank blank blank