Blogerski test - novi Renault Twingo 13 Blogerski test - novi Renault Twingo 13

Blogerski test – novi Renault Twingo

Ko sem pred časom opazil korporativni Twingo blog sem bil precej skeptičen. Skeptičen v smislu, da bodo na tem blogu objavljeni samo PR prispevki. Vendar sem po parih dneh ugotovil, da se motim. Zelo motim.
Twingo blog mi je postal všeč, kajti združuje vse sestavine, ki so potrebne za dober blog. In tako sem napisal tudi prvi komentar. Ker so se ravno v tistem času začele novinarske predstavitve novega Twinga, sem v komentarjih “okrcal” avtorje bloga, zakaj si blogerji ne zaslužimo istega tretmaja, kot ga imajo novinarji.
Že čez par ur sem dobil zanimiv odgovor. Telefonsko številko direktorja marketinga, ki je pričakoval moj klic. Presenečen nad reakcijo, sem ga poklical in mu predlagal svoje ideje. Predlagal mi je, da se slišim z g. Bojanom iz službe za komunikacijo in uskladim termin za testiranje Twinga.

Takrat so se pojavila prva vprašanja. Kaj če mi avto ne bo všeč? Kaj če ne bom zadovoljen z novim Twingom? Bom vseeno napisal svoje mnenje? Ali bom lahko sploh ostal kredibilen? Prvič sem začel razmišljati o situaciji v kateri so novinarji vsakodnevno. Izbira med resnico, oz. med materialnimi koristmi. V tem primeru tale prispevek ni honoriran, niti kako drugače sponzoriran. Je zgolj in samo odraz mojega videnja Twinga.

Poleg tega pa še en dokaz več, da se blogi in pisci blogov tretirajo precej resno. In upam, da bo še kakšen pisec bloga dobil podobno možnost, kot sem jo dobil sam. In da se nam bodo s tem odprla še kakšna druga vrata.

2,4 milijona prodanih primerkov starega Renaulta Twingo je velik in zanimiv izziv za celotno ekipo, ki je sodelovala pri ustvarjanju novega Twinga. Izdelovali ga bodo v Sloveniji, v Revozu. In zato je tudi celotna promocija novega Twinga potekala v Sloveniji.
Odrasli malček me je presenetil s svojo prostornostjo in z ohranjenimi prednostmi, ki jih je ponujal že stari Twingo. Deljiva, naprej in nazaj pomična zadnja sedež omogočata povečanje velikosti prtljažnega prostora iz 165 na 959 litrov. Sredinsko postavljen merilnik hitrosti je precej bolj všečen, kot je bil pri starem Twingu. Poleg tega so nad volanski obroč vgradili obratometer, ki precej olajša vožnjo.

Testni avto je imel vgrajen 1.2 litrski (55kW) motor. V začetni fazi bo na voljo še 1.2 litrski motor s 43kW, kasneje pa prideta še dve bolj zanimivi izvedbi: 1.5 litrski dizel in GT izvedenka z 1.2 litrskim motorjem s turbino in 75kW.
V dveh dneh sem prevozil skoraj 500km in priznam, da je bila vožnja zelo udobna. Precej visoko postavljeni sedeži dajo občutek, da se ne voziš v Twingu, ampak v kakšnem precej večjem bratcu iz Renaultove zbirke. Lega na cesti je stabilna in v primerjavi s starim modelom veliko trša, kar se precej dobro pozna v ovinkih. Glede na to, da je imel Twingo prevoženih zelo malo kilometrov, nisem želel pretiravati s hitrostjo, vendar hitrost 170km/h (po števcu) je bila dosežena brez problema.

Ko sem iskal spote za fotografiranje novega Twinga sem ugotovil zanimivo stvar. Sprednji Twingov odbijač je zelo nizek in v primeru, da ga nabavim, ga ne bom več mogel uporabljati kot “snežni plug“. Zanimivo mi je bilo, ko sem se vozil po mestu, ko so se ljudje radovedno obračali za menoj. Sprva sem mislil, da je to posledica moškega v rdečem avtu, kasneje pa ugotovil, da je to posledica samega Twinga.
Novi Twingo je avto, ki ti je všeč, ali pa ti ni! In meni je všeč, kljub pomislekom, ki sem jih navedel že zgoraj.

p.s.: pa še eno dobro lastnost starega Twinga je obdržl. V njem se da zelo dobro seksati :evil:

novi-twingo01.jpg novi-twingo02.jpg novi-twingo03.jpg novi-twingo04.jpg novi-twingo05.jpg novi-twingo06.jpg novi-twingo07.jpg novi-twingo08.jpg novi-twingo09.jpg novi-twingo10.jpg novi-twingo11.jpg novi-twingo12.jpg novi-twingo13.gif

  1. Kolikor vem, so že zdaj na voljo vsi motorji, le varianta Authentique bo na voljo pozneje. (?)

    Mimogrede, je bil tale tvoj Dinamique?

  2. informacije, ki sem jih zapisal, sem dobil v petek, ko sem prevzel twinga.. gt in dizel motor sta samo v testnih vozilih.. vendar ne dam roke v ogenj :)

    res je.. oprema je bila dynamique

  3. I’m in love. No, zaenkrat še ostajam pri svojem Cliotu, ampak, čez čas – Twingooooooo :*

  4. Obveščam vas, da lahko svoji pozabljeni rjuhi in odeji prevzamete pri pooblaščenem prodajalcu Renault. Vse je oprano, rjuhi pa sta tudi zlikani. :-)

  5. Ja luškan je tale ta novi Twingo, ga grem testirat. Glede seksanja v starem vem kako gre, mogoče mi bodo pa dovolili na testni vožnji še kakšno uro za to probat :D.

    lp

  6. @Had: Ravno preletavam tvoj prenovljeni blog, pa me je nekaj prešinilo. Ali se z oranžno istovetiš z ZARESovci, načrtuješ revolucijo (Ukrajina) ali je to zgolj naključje? :)

    LP, R

  7. @BojanP: malce ste se ušteli. Had namreč ni uporabljal nobenih rjuh ali podobne zadeve. Sta opravila kar na “golih” sedežih ;)

    Tako opozarjam vse blogerje, da se v primeru testiranja novega Twinga izognejo tistemu z registracijsko številko LJ 97-9HV :)

    Hec pa mora bit!

  8. Smem kritizirati na tvojem blogu? ;)
    Meni pa ta Twingo ni všeč!
    V prvega sem se zaljubila na prvi pogled. Res! Moj me je zvlekel na avto sejem, ker je ravno kupoval nov avto in si na Renaultovem štantu ogledoval Clio-ta …ki ga je kasneje tudi kupil, mene pa Clio sploh ni zanimal, ampak sem se ves čas vrtela okrog odštekanega malčka v vijolični barvi, ki sem ga takrat prvič videla. Samo še o njem sem govorila in ko so mi nekaj tednov kasneje v službi za napredovanje ponudili kao neko varianto službenega avtomobila, ki bi bil tudi za zasebne namene, sem rekla, da vzamem le Twinga ali nič!
    Takrat so se šele obračali za mano (njim) ;) in se nekateri prav zgražli nad grdoto, drugi pa skakali od navdušenja ….ja, bila sem pač ena prvih s tem čudnim spakom.
    In sedaj? Mah, mlačno … šli so v totalno konzervativnost …ta spak je postal kot en mali Clio …povprečen, všečen večini.
    In žl takšni meni več ne sedejo!

  9. Tudi jaz ga nebi imela, zato ker imam rada velik prostoren avto.Želim pa proizvajalcem, da uspejo z številčno prodajo simpatičnega vozila za parkiranje v mestu.
    Kar se pa seksa v Twi…oh, prosim…ne nakladat,danes so dekleta visoka 180 cm z kg fasade,fantje pa težki 100kg …razen če načrtujejo cabrio varianto.

  10. @ Jamez: Hudirja, čigave pa so potemtakem tiste rjuhe in odeje z všitkom Ritz Carlton Paris !? Če jih ne vzame Had, jih bomo pa dali Sunshine za njihov vikend.

    @ Saška: Hvala, dobil sem ogrodje za en blog na temo avtomobilske avantgardnosti in konservativnosti. Upam, da mi ga bodo sive celice pomagale v doglednem času spraviti v berljivo obliko. :-)

  11. Deset let sem imela mojega Twinga in sem se s težkim srcem pred kratkim ločila od njega. Zdaj se vozim v Scenicu in sem spet prezadovoljna:-)

  12. @ prgrmr: Nope, so ga vozili za Hadom.

    @ Hirkani: To sem pa izvedel, pa ne povem kje, ne kdaj in ne od koga. Pa tudi na eni fotki na tem blogu sem prepoznal prestavno ročico, zraven pa čudno sporočilo. :-)

  13. Bojan P., o moji Veronique sem na blogu itak obširno pisala :)

    Če bi pobrskal pa še malo nazaj, bi ugotovil tudi, da sem mojega ljubega Twinga na nadvse izviren način in tudi odlično ter takoj prodala :)

  14. Uups, Hadu in ostalim sem dolžn še eno pojasnilo. Twingo je že od začetka prodaje na voljo tudi z motorjem TCE 100 in opremo GT, isto velja tudi za motor 1,5 dCi 65 (v kombinaciji z opremama Expression in Dynamique).

  15. Evo, dans sm si tud jst vzel cajt in šel na kratko testno vožnjo z novim twingotom, sicer z oskubljeno opremo (expression (klima), motor pa isti kot tvoj) in je vse res, kar si napisu, enoprostorski filing, za svojo konjenico tud kr gre. Mogoče ga še clo v roku enga mesca kupm (kot dynamique al pa clo gt, bom še vidu). V živo me je res prepriču medtem ko po slikah nekak ne. Pa u živo ful večji zgleda, si nism mislu, d res v primerjavi s slikami, zgleda v živo ogromen.

    Pol pravš, da se da dobr seksat? :D

  16. super za prvenec. mi je vsec, da ne pises zgolj o stevilkah in navorih, ki povprecnemu bralcu ne povejo nic.

  17. IcEmAn, če ga misliš res kupiti, in to po naročilu, ne kakšnega razstavljenega, se pripravi na čakanje dva meseca. Izdelava na zalogo za tujino ima prednost oziroma ima očitno Slovenija dokaj majhne kvote. Naroči ga torej že zdaj. ;)

  18. @markedzani: to se pozna vpliv nikona :)
    @bojan: hvala za pojasnilo.. pri plesku so mi ocitno dali malce napacne informacije..

  19. ja, sm se pozanimu, da če bi ga po naročilu (d bi ga šov zdele takoj naročit), d bi ga dobu avgusta, jih je pa tud ene par “na poti” (sm butl, k nism vprašu, če je kj tazga, kar bi men pasal). Ampak se še zmer odločam med dvema avtoma. In bi že naroču, d bi taprav cajt dobu, sam problem so starši (pa ne glede denarja), k enostavno ne pustijo pred rezultati mature kupt avto :D :D

  20. @ IcEmAn: Pri nas se še nismo dokončno dogovorili, kdaj, kako in po čem bomo prodali avte, ki so do konca junija namenjeni novinarskim testom, je pa to vsaj teoretično ena od možnosti za nakup “mimo vrste”. Kaj več pa v nekaj dneh.

  21. Končno je tle. Sicer ni tok vau kot sem pričakovala, ampak štajetuje. Za moje pojme ma mal preveč ploščato ritico; čist komot bi bla mal bl zaobljena. Ampak to je samo moje skromno mnenje.

    Pa še nekaj sem opazila. Na fotkah je videti, da ima isti sistem odpiranja/zaklepanja vrat kot stari twingić. To pa mi ni najbolj všeč, saj je (po pulcaju, ki je obravnaval zadnji vlom v mojo Twingolino) vlom v te avtke stvar petih sekund.

  22. @ IcEmAn: Po današnjem prisluškovanju v našem marketingu sem malo bolje poučen. Testni Twingi GT imajo dodatno opremo: električno stekleno strešno okno, poklopljiv sovoznikov sedež in (živo modro) kovinsko barvo, kar po ceniku nanese 12.880 evrov. Po zaključku testov konec junija naj bi imeli za seboj dober mesec aktivnega življenja in cca 4-5 km, njihova okvirna cena pa bo 10.950 evrov. Testni Twingi 1,5 dCi Initiale pa naj bi “tehtali” cca 11.800 evrov.

  23. had – naknadno jih zrotiraj na vodoravno lego v ps-ju :)

  24. Initiale? a pa je možen v sloveniji (gledu francosko stran Renaulta in jo opazu, na slovenski ne). Sam mi pa ni kj preveč všeč testni avto, ker so ponavad preveč pregonjeni. Me pa še neki zanima, ker sm lih prospekt gledu in vidu: naročit je možno ali z dvema sedežema zadaj ali s klopjo (po volumnu prtljažnika sm dobil občutek da je prostora za noge prbližn tok, kot bi mel nastavljiva sedež nekje na sredini – ne čist naprej pa ne čist nazaj ampak nek na sred). Kaj je boljš? Aja, drgač sm tud na svojem blogu neki malga spisu o testu (klik na moj nickname)

  25. @ prgrmr: Oprosti, pozabil sem še pripomniti, da so ga v Financah polomili pri ceni za kar dobrega pol jurja evrov.

    @ IcEmAn: Opreme Initiale nimamo v redni ponudbi, saj pri nas ni prav hudega zanimanja za tako usnjeno razkošje v malih avtih – je bolj za pariške damice in gospodiče. Seveda ga pa lahko naročimo na posebno željo. Testni avti so bili specificirani v centrali in bodo torej neke vrste ekskluziva pri nas. Kar se pregonjenosti tiče, pa mislim, da ni skrbi. Prvič jih novinarji ne gonijo tako zelo kot si misliš – nekateri le vozijo malo hitreje, drugič pa so zelo skrbno pregledovani in vzdrževani vsak dan znova. Ne moremo si privoščiti blamaže, da bi komu crknil med testno vožnjo. :-)
    Zadnja klop je v spodnji ponudbi, višji paketi opreme pa imajo ločena vzdolžno pomična sedež.

  26. @ FireBitch: Podrobnega scenarija še nimamo, ampak načeloma bomo avte po zaključku testnih voženj ob koncu meseca dali v prodajno-servisno mrežo Renault – največ najbrž velikim koncesionarjem, ki imajo obsežen posel z rabljenimi avti. Lahko mi pošlješ svoje podatke (telefon, e-naslov) na [email protected] in te bom dal na seznam tistih potencialnih kupcev, ki jih bomo (bodo) poklicali, ko bo vse znano in zrelo za prodajo. Dobro bi bilo, če bi dodal (-a) tudi svoj naslov ali ime salona Renault, kjer bi rad (-a) kupil (-a) avto, če se boš za to odločil (-a).

  27. Sam neki me glede barve zanima, ko sm listu po katalogu. Ko pogledam tistga na naslovnici al pa en list obrnem naprej in barva avta ni ista (al je to posledica take svetlobe)?

    Heh, sm pa včeri poslušu na Radio 1 posnetek od Zale, ki je klicala v Revoz. Če prideš v Revoz, ne morš naročit avta?

  28. @ IcEmAn: Gre za isto barvo avta (modra extreme). Menim, da razlike lahko iščemo pri fotografiranju (naslovna slika je studijska, druga pa posneta zunaj), v papirju (ovitek je zunaj matiran) in pripravi za tisk. Slika na 2.-3. strani bolj zvesto kaže pravo barvo.

    Ne moreš, lahko pa ga naročiš v koncesiji TPV, ki je približno 500 metrov stran od tovarne. V Ljubljanskih mlekarnah tudi ne moreš naročiti mleka. V upravni stavbi Gorenja pa ne pralnega stroja – imajo pa salon nekaj sto metrov naprej. :-)

  29. had, pridem na roglo, brez strehe.

    bi napisal tisti babi kej več, pa jo je paranoja pred reality checkom zagrabila in mi je onemogočila komentiranje :lol

  30. nisem se vozil včeraj, me ni blo po lj za videt…

    sicer pa ta vikend je v igri astra TT, naslednji pa upam, da končno pride GT. rdeč. :)

    se slišmo ja, bom nekje pri cilju operiral, gor bo akcija na šikani baje ;)

    lp

Komentarji so zaprti.