Pred časom sem v časniku Finance prebral zelo zanimiv članek o e-komuniciranju, o programu za odnose z blogerji in o blogerski adremi. Teorijo o teh stvareh je predstavila Jasna Suhadolc iz podjetja Virtua.
Ideja se mi je zdela dobra in priznam, da sem bil presenečen, da se bo mogoče končno začelo dogajati nekaj tudi v tej smeri v naši blogosferi.
Pogledal sem si njihovo spletno stran in opazil, da v Virtui pišejo tudi blog. Štirje zapisi, bolj ali manj oglaševanje. Vendar zadnji zapis je pritegnil mojo pozornost: Delavnica o e-komuniciranju s precej dobro prezentacijo.
In kaj so smiselne točke odnosa z blogerji:
1. prepoznava ustreznih blogerjev za svoj izdelek ali storitev
2. prebiranje njihovih zapisov in komentiranje njihovih zapisov
3. ko blogerje bolje spoznate, jim pošljite vsebine, ki si jih želijo, še pred tem pa jih vprašajte za dovoljenje
3. stalno spremljajte blogosfero in osvežujte adremo blogerjev
Ok. To je en del zgodbe, ki je povsem teoretičen. Dve leti že pišem blog, pa vendar me do sedaj ni kontaktiral še nihče, ki bi se lahko potencialno zavedal moči bloga. Ok, Renault in Domenca sta izvzeta iz tega, kajti pri njih se zavedajo vpliva, ki ga lahko imamo blogerji. Kaj pa ostali? Zakaj me ni kontaktiral še nihče iz Nikona, ali Canona in mi ponudil dober popust, če bi fotografiral z njihovo opremo. Zakaj me ni kontaktiral še nihče iz Opla, ali pa Mercedesa?
Na žlost tega ni pri nas. In kdor sanja, da bo z blogom v Sloveniji obogatel, naj kar naprej še sanja.
Ko so bili blogerji iz EU v Ljubljani, mi je eden izmed njih zaupal, da letno z enim blogom zasluži okrog 200k$. Piše jih več. In to je edina stvar, ki jo dela za preživetje v življenju. Ima cel kup sponzorjev, ki mu direktno plačujejo oglase.
Da ne bo pomote, ne jamram, da ni denarja za blogerje, oz. da bi jaz rad z blogom služil denar in da iščem sponzorje. Daleč od tega. Dokler delam kar mi paše, sem svoboden. Ko prodam svobodo, ne bo več užitka!
Koliko firm vas je do sedaj že kontaktiralo, da bi za njih napisali pozitiven tekst? Koliko ljudi vas je kontaktiralo, da bi z vami sodelovali na kakršenkoli način? Kolikim ste do sedaj posredovali svoj elektronski naslov, da bi vas vodili v blogerski adremi? Koliko potencialnih oglaševalcev komentira in bere vaš blog?
Odgovorov verjetno niti ne potrebujem, ker se zavedam kakšno je dejansko stanje pri nas s temi stvarmi. In nekaj je teorija, nekaj pa praksa, ki jo blogerji vsakodnevno doživljamo. Se bo kaj spremenilo na tem področju?
Lahko bi vsaj kdo potržil idejo o klipingu blogov in blogerjem uredil Blog Card (blogerske akreditacije).
Na prvi pogled se mi je zdelo to jamranje precej podobno jonasovemu… Pri blogih gre velikokrat za precej “prikritega”, ne nujno namenskega oglaševanja, pa večinokrat nimamo nič od tega. Meni se nek “objektiven” članek o neki stvari zdi bistveno bolja reklama kot kakšen katalog… Kar je pa glede e-komuniciranj… ideja je naravnost odlična, le do izvajanja bo vrjetno potrebno še precej čakat…
@kristjan: res je.. jamranje je prisotno.. vendar je to jamranje lahko opozorilo na tiste, ki bi lahko imeli korist od blogerjev.. v danem primeru se ne gre konkretno zame.. ampak za vse blogerje, ki se trudijo in pisejo zanimive stvari.. upam, da bo kdo opazil vse dobre pisce in jih “izkoristil”..
tud js se ne morm znebit občutka, da ti gre predvsem za to, da bi kej (čimprej!) padlo v tvoj žep …
hmm.. sem bil preprican, da bo iz tega dovolj razvidno..
“Da ne bo pomote, ne jamram, da ni denarja za blogerje, oz. da bi jaz rad z blogom služil denar in da iščem sponzorje. Daleč od tega. Dokler delam kar mi paše, sem svoboden. Ko prodam svobodo, ne bo več užitka!”
kaj pa odgovori na vprasanja?
Očitno je problem zgornjih dveh gostujočih komentatorjev predvsem v tem, da dvomita v sposobnost objektivnosti pisca bloga. Da bi zadeva funkcionirala, se morajo tudi potencialna podjetja zavedati nevarnosti, da je nekomu njihov produkt všeč, ali pa ne. Podjetja, ki verjamejo v kvaliteto svojih izdelkov, to ne bo prestrašilo in/ali odvrnilo.
Poanta je točno v tem: “Dokler delam kar mi paše, sem svoboden. Ko prodam svobodo, ne bo več užitka!” Kdor se bo prodal in pisal hvalospeve no matter what, ga bodo bistri(!!!) kmalu spregledali in enostavno ne bo več bran. Nekateri revčki bodo pa tudi ob omembi vsake znamke cvilili o prikriti reklami itd. :(
Drugače pa razen Renaulta tudi jaz še nisem imela nekih omembe vrednih kontaktov. Obvestilo Salsotece da so link na moj entuziastičen post dali na spletno stran Salsa festivala pač ne šteje. :(
Pa ne, sej vsak bloger bi vrjetno po nekem času, ko piše, rad imel kaj od tega. Ko sm ravno pri tem… Občutek imam da imajo drugi ponavadi več od bloga kot pa njegov pisec… Pa ne me narobe razumet, z razliko od Jonasovega jamranja (ki je zgolj pozival- zase), je tokrat to jamranje še kako na mestu.
Ne vem… imam spletno stran od leta 1994 in bilo je že mnogo pozitivnih odzivov ter tudi poslovnih ponudb (resda ne od opla in mercedesa, hehe). Je pa res, da vsebine ne pišem v slovenskem jeziku, kar je mogoče ena velika ovira za te domače pisce :]
Had: Glede na to, da je tvoj blog med bolj obiskanimi, bi lahko poskusil s Httpool. Mislim, da je malce preveč zaenkrat še pričakovati, da bodo podjetja hodila kar do tebe, raje sam stopi do njih. Po mojem ni vrag, da ne bi mogel iz tega bloga dobit vsaj 500€ /mesec.
@ice: v bistvu sta bila tisto dva samo dobra primera, kako bi se dalo “pomagati” blogerjem..
in ja, vsebina v anglescini je nekaj povsem drugega.. ze dalj casa razmisljam v to smer.. odlocitev pa se ni padla..
@dejan: ce se ne motim pri httpoolu placujejo glede na klik na oglas in ne na ogled.. recimo 10.07.2007 je bilo 12 klikov na oglas, stevilo prikazov 6.831, ctr 0.18% in zasluzka 1,44€..
se pravi da ima edino korist pri meni oglasevalec :)
sicer pa se ne gre konkretno zame v tem primeru.. za celotno blogosfero gre..
Motiš se. :) Httpool zaračunava po prikazih (bruto 16,7€ za 160×600), Iprom pa na klike (enako kot Toboads).
Če bi se naredila mrež blogov, bi lahko prišli do oglaševalcev. Samo tukaj je potrebno kar nekaj dela in vprašanje, če se komu dejansko da delat kaj na tem.
ups.. mea culpa.. tega pa nisem vedel..
glede drugega dela.. pa upam, da se bo kaj premaknilo, ko se ustanovi drustvo blogerk in blogerjev (oddana registracija 22.5., pa vendar do danes se nobenega odgovora) in se lahko poveze skupaj vecje stevilo blogerjev..
Aja, tista cena je za 1000 prikazov, torej CPM.
Å e nobeno podjetje me ni kontaktiralo, da bi za njih napisal pozitiven tekst in za to v dar njihove produkte. Se pa tukaj in zdaj priporočam za Nikon, Hondo in Marles ter kako dobro turistično agencijo. ;)
enostavno smo blogerji prezrti, kar je res v škodo samih oglaševalcev oz. podjetij, ker blogi imajo moč.
@ervinator: js se tud priporočam za Nikon in Hondo :mrgreen:
priporočam se za vse o čemer pišem (apple, nikon, mimovrste, …) :D
Oja, tudi pri nas je to, ampak katera resna firma bi dala opremo nekemu hadu? Dobijo jo recimo kak odličen podvodni ali športni fotograf, če že. In podobni. Če jo dajo tebi, bi morali razdeliti še vsaj nekaj sto ljudem, kar je pa seveda izven vsake poslovne logike.
@stieber: ko bos naredil prvo, kolikor toliko solidno fotko z nikon d1, potem se oglasi.. ko bos napisal prvi blog, potem se oglasi..
sedaj pa cakam, da mi napises imena blogov, ki dobijo opremo od resnih firm? no cakam, da napises kaksnega podvodnega ali sportnega fotografa.. btw.. se vedno cakam na boljso galerijo fotk iz planice od samove.. verjetno ne bom docakal.. :) predvidljivo
Kdo pa je rekel, da je še nisem naredil? Z D1 pa fotkam bolj malo, ker je backup body. Bloga zaenkrat ne nameravam pisati.
Kdo pa je govoril, da blogerji dobivajo opremo od resnih firm? Ne vem, če je ravno modro pisati konkretna imena, ampak znani slovenski športni fotograf ima za sponzorja rdečega, znani slovenski podvodni fotograf pa ima sponzorirano seacamovo ohišje. Zakaj bi resna firma na ta način sponzorirala nekega blogerja, pa ne vem. Prvo je treba delati zares odlične fotke, kajti šele to je lahko prava reklama za opremo.
backup body :) a ce se ti pokvari markIII?
in jasno mi je, da ne nameravas pisati bloga.. ti pac rajsi solis pamet, ko pa je potrebno kaj konkretnega pokazati, pa rep med noge..
ce ti mogoce ni jasno, v tem zapisu sem pisal o blogerjih.. nisem pisal o profesionalnih fotografih ali cem drugem.. ampak o blogerjih..
a ti pravis, da je odlicna fotka reklama za opremo????? jao jao.. zelo malo ves o teh stvareh.. pa ni moj namen, da ti jih razlagam.. mogoce bos nekoc, ko bos malce vec in bolj resno fotkal, razumel stvari, o katerih si mogoce nekje samo slisal, ali pa prebral..
se vedno cakam na galerijo iz planice in bloge, ki jih sponzorirajo firme v sloveniji.. bo slo?
Mark III bi mi zaradi nekompatibilnosti z nikonovimi lečami kaj malo koristil. Veš, pisanje bloga zame ni ravno apex ustvarjanja. Morda ga bom kdja pisal, morda pa ne.
Ja, odlična fotka je gotovo reklama za opremo, medtem ko bi se jaz ob zanič fotki vprašal, kdo je za njo kriv…fotograf ali oprema. O tem, koliko in kako resno fotkam, pa ti najbrž ne moreš soditi.
Jaz sem dejal, da resne firme s foto področja sponzorirajo zelo redke posameznike, tako da ne vem, zakaj težiš s temi blogi? Če pa želiš fotke s planice, poglej po straneh slo športnih fotografov, recimo fevžerja in lovriča.
bravo.. daj mi konkretno link do galerij.. saj to znas, ali pa te moram nauciti, kako se to naredi..
ne, nisi ti dejal nic taksnega.. “Oja, tudi pri nas je to” na moj sestavek, oz.
konkretno na tole “Dve leti že pišem blog, pa vendar me do sedaj ni kontaktiral še nihče, ki bi se lahko potencialno zavedal moči bloga. Ok, Renault in Domenca sta izvzeta iz tega, kajti pri njih se zavedajo vpliva, ki ga lahko imamo blogerji. Kaj pa ostali? Zakaj me ni kontaktiral še nihče iz Nikona, ali Canona in mi ponudil dober popust, če bi fotografiral z njihovo opremo. Zakaj me ni kontaktiral še nihče iz Opla, ali pa Mercedesa?”
mogoce pa samo ne dojemas o cem pisem.. kar pa je itak ze povsem predvidljivo..
v bistvu je udestvovanje na poljubu visek tvojega ustvarjanja, mar ne.. da o cem drugem niti ne pisem..
seveda jaz ne morem soditi po tvojih fotkah, kaksen talent se skriva v tebi.. in nekako mi je povsem vseeno, ce fotkas s hassellbladom, ali pa sonyem.. po tistem kar sem videl, lahko recem samo loool :)
Ja, to, da določene firme s fotografskega področja dajejo kaj zastonj, dopisal sem pa, da pač renominranim fotografov, ne pa nekemu blogerju. Kja ti torej ni jasno?
Lepo, da se zabavaš ob mojih fotkah, jaz pa se tudi, ko fotografiram, pa še v žep mi občasno prileti kak cent. Česar si pred dobrim letom dni, ko sem si kupil prvi SLR, nisem predstavljal niti v sanjah. Kaj se ve, morda se bodo moje fotografije ob letu osorej že merile z izjemnimi dosežki hada. :)
Če nisi sposoben na netu poiskati fotogalerije vsaj enega od obeh omenjenih fotografov, potem pa se je resno za zamisliti.
stieber.. ker ti ocitno se vedno ni jasno o cem je tukaj govora in ker me tvoji bedni izgovori niti najmanj ne zanimajo, ti pac ne bom vec odgovarjal v tej temi..
jeap.. to ti rade volje verjamem, da fotkas za denar.. in kdor ti da cent za fotko, ti da prevec.. btw.. a placujes drzavi, kar je njenega za te prihodke??
hmm.. ja, se spomnim, ko si kupil svoj prvi slr.. ko si bil poln teorije, kot se sedaj.. fotke pa itak nobene..
ja, resno se je za zamisliti.. glede na to, da je od tega ze skoraj teden dni, da se nisi nasel ekvivalente galerije.. si bom nekoc vzel cas in te naucil..
Jasno mi je, o čem je govora. O denarju. In ko smo že pri denarju, te tudi s tega stališča očitno zelo moti moje fotkanje. In ja, držva dobi svoje, mar ti delaš drugače, da zastavljaš takšna vprašanja? Tako smo zadovoljni vsi, jaz – ker uživam v fotkanju, sem tam, kjer mi je užitek biti, pa še kak cent dobim – naročnik, ker dobi fotke, pa še ‘ablast’, ker kane tudi v njen fiskus. Če pa tebe to moti, naj te kar.
Teorija je pa pač nujnost, če se nečesa lotiš malce bolj resno. Pilota niti slučajno ne spustijo za krmilo letala, preden ne obvlada ogromno teorije. Pri fotografiji mrtvih ob neznanju teorije fotografa sicer ni, kaže pa na njegovo neresnost. Ob nakupu SLR-jčka sem eno od fotk s prvega posnetega filma malce obrezal in poslal na sux natečaj. Ker je bil ravno tak čas leta, da je bilo takrat v igri res malo fotk, sem imel izredno srečo in pokasiral ene copatke, ki mi še danes dobro služijo. Torej tvoja trditev ne drži. In če nisem nikjer baje pokazal nobene fotke, kako se jim potem lahko smejiš?
poslji mi naslov, pa ti jaz tri pare posljem.. da bos potem vedel, da si odlicen fotograf..
poskusi se osredotociti na tisto, o cemer je govora.. galerije in pa blogerje, ki jim sponzorji dajejo stvari..
dialoge pa se gres lahko na poljubu.. in ne.. ni govor o denarju..
Ja, kdo je pa dejal, da sem odličen fotograf???? Upam si trditi samo, da sem se v času mojega ubadanja s fotografijo naučil marsikaj in upam, da bo nekoč postal dober fotograf.
Ja, še tretjič: upati, da bo kaka fotografska tvrdka ‘dala stvari’ blogerju, se mi zdi dokaj utopično, saj dajejo bolj malo, tisto kar dajo, pa praviloma roma h kakšnemu odličnemu fotografu z renomejem. Upanje pa seveda umre zadnje.
Ko smo že pri poljubu – nekateri člani pišejo dnevnike, ki bi ti bili lahko za vzor.
Had, hvala za pohvalo prezentacije. Za blog se pa vsak dan posipam s pepelom in vsak večer rečem kot v študentskih letih – “jutri pa res začnem” :)
Glede blogger relations moram pojasniti nekaj. Ni mišljeno, da bi blogerji zaslužili, vsaj ne direktno. Blogi so pač še en medij in zato je neizbežno, da jih komunikatorji upoštevajo kot pomembno ciljno javnost. Mislim, da kar lahko pričakuješ v prihodnosti tudi od slovenskih podjetij je predvsem podobno obravnavo kot do novinarjev. Torej te ne bi kontaktirala, da bi napisal zanje pozitiven tekst, ampak ti ponudila produkt/storitev v recenzijo oziroma uporabo in TEBI prepustila oceno. Povabila bi te na novinarske konference itd. Renault je kar dober primer, da se je začelo dogajati tudi v Sloveniji. Pa še kdo bo naredil premik naprej… jeseni…
Sicer pa med komunikatorji v ZDA že nekaj časa potekajo debate ali naj se blogerje obravnava kot novinarje ali ne, saj so med njimi kljub podobnostim tudi razlike. Vsekakor pa morajo biti sporočila namenjena blogerjem bolj personalizirana in ciljana na tiste, ki jih tema resnično zanima.
had: “stieber.. ker ti ocitno se vedno ni jasno o cem je tukaj govora in ker me tvoji bedni izgovori niti najmanj ne zanimajo, ti pac ne bom vec odgovarjal v tej temi..”
čez 61 minut – nov odgovor.
kako naj ti podjetja potem zaupajo:D?
“Ja, še tretjič: upati, da bo kaka fotografska tvrdka ‘dala stvari’ blogerju, se mi zdi dokaj utopično, saj dajejo bolj malo, tisto kar dajo, pa praviloma roma h kakšnemu odličnemu fotografu z renomejem. Upanje pa seveda umre zadnje.”
si preprican, da ves o cem pises, ali pa pac pises, ker nimas drugega dela.. ocitno bo slednje.. ampak to je zgolj in samo tvoj problem.. in ti, ki imas toliko izkusenj z dobrimi fotografi, seveda lahko to trdis..
“Ko smo že pri poljubu – nekateri člani pišejo dnevnike, ki bi ti bili lahko za vzor.”
oprosti, ampak od kdaj pa naj bi me zanimali vzorniki? loool.. ce se ti zgledujes po svojih vzornikih vse lepo in prav.. jaz sem to fazo ze prerastel..
“kako naj ti podjetja potem zaupajo:D?”
hmm.. kaj konkretno te moti? to, da bi rad nekaj spremenil? to, da bi rad nekaj naredil za koga drugega, kot zase? ali to, da pac se na nivoju gostilne pregovarjam s samooklicanim fotografom stieberjem? upam, da je slednje..
@jasna: ze zelo dolgo casa mi je jasno, da blogerji direktno ne bomo sluzili, oz. da bodo te vsote zelo majhne.. za taksne stvari imamo svetovni trg, kjer pa so vsote lahko hudo velike..
in ce bo bloger lahko zapisal svoje mnenje, ne glede na to ali bo pozitivno ali negativno, bo super.. vendar rahlo dvomim, da bi “sponzor” zaupal blogerju toliko.. ze pri novinarjih nastane problem, kamoli pri neznanih piscih blogov.. ampak dejansko pride tukaj v upostev tvoj nasvet o spremljanju blogerjev.. v taksnem primeru, ko se oceni, da je nekdo primeren pa se lahko zgodi taksna stvar..
bloger ne more biti novinar v pravem pomenu besede.. oz. je lahko, ce je namesto njegovega subjektivnega mnenja napisano objektivno mnenje.. pa vendar pri tem trcimo do problema danasnjega novinarstva, kjer sta nad novinarjem se dva urednika, ki lahko povsem spremenita napisani tekst.. in v taksnem primeru je lahko bloger tudi novinar :) ampak to je bolj filozofska debata.. bolj zagovarjam stalisce, da je potrebno najti nekaksno sinergijo med klasicnimi mediji in blogi.. v koncni fazi je le preko 10000 blogerjev, ki so skoraj povsod, kar je za klasicne medije precej velik logisticni problem.. in v taksnem primeru bi prisla povezava se kako prav..
Had, ne glede na debato s stieberjem, kjer si spet odreagiral kot užljen otrok, te tudi jaz sprašujem, kaj lahko ti nudiš firmam, da bi ti dajali/posojali opremo?
Tvoj blog je simpatična parodija dnevnika osnovnošolca, kjer se stavi samo na kvantiteto. Tvoj prepoznaven slog je zanimiv in “duhovit” zgolj zato, ker je neverjetno, da ima odrasla oseba tako omejen besedni zaklad in tak otročji način pisanja. Se pravi forma in ne vsebina! Skoraj vedno zapadaš v protislovja in prepričuješ vse v svoj prav, sogovornikov pa sploh ne poslušaš. itak pa ti, z redkimi izjemami, v komentarjih pivci soblogerji le pritrjujejo in se ti dobrikajo.
Pravzaprav je največji paradoks slovenske “blogosfere” prav ta, da si ti en njenih vodilnih piscev. In dokler bo tako, bo ta ista “blogosfera” zgolj slepo črevo slovenskega žurnalizma – kot taka pa absolutno nezanimiva za oglaševalce (beri: zakaj meniš, da je Jonas takoj prejel printer od HP-ja, tebi pa tudi kartuše ne dajo?)
v bistvu imas povsem prav.. ko bom videl prvi tvoj zapis na tvojem blogu, bom vzel tvoj komentar dobronamerno.. do takrat pa pac ne..
“Skoraj vedno zapadaš v protislovja in prepričuješ vse v svoj prav, sogovornikov pa sploh ne poslušaš”
si preprican, da ne pises stvari, ki jih pocnes ti.. zadnji najin dialog je bil ravno to.. tvoja protislovja.. in zakaj bi te poslusal, ko mi nimas za povedati cisto nicesar..
“da ima odrasla oseba tako omejen besedni zaklad in tak otročji način pisanja”
in ti se celo ukvarjas s taksno osebo? jaz bi se vprasal, ce je s teboj vse v najboljsem redu..
Had, daj nekomu tretjemu prebrati najino debatu, nekomu, ki ni iz tvojega fan blog kluba; pa ti bo razjasnil zadeve, ker tebi vidim, da ni nič jasno.
In zakaj neprestano trapaš vsem, da jih boš jemal resno šele, ko bodo začeli pisati blog? Ti ga pišeš, recimo, pa te prav tako nihče ne jemlje resno.
Ja, se ukvarjam s teboj, ker si fenomen. Najboljši ustvarjalec prostih spisov tretjega b.
Nisi odgovoril; zakaj bi kaka firma tebi kaj dajala? Kaj ji pa nudiš? Kratek odstavek, da so super, ki ga bo prebralo 23 soblogerjev? Huda matematika, zares!
(Sploh pa je smešno, kaki fehtarji ste se blogerji tule izkazali; en bi fotoaparat, drugi televizor, tretji pa spremljevalko escort družbe. Naj živi naša blogosfera!)
Hm, tudi meni je omenjal, da naj začnem pisati blog. Le zakaj? Pa še samooklicani fotograf sem postal.
In timeless, mislim da si zelo dobro orisal hadov blog in avtorja samega, ni več kaj dodati.
@timeless in stieber..
svetujem, da si prebereta tale post:
Argumentov pa nimaš? Pa cel dan si imel na voljo za premišljevanje, vsaj če sklepamo po tvojih siceršnjih zelo hitrih odgovorih? Pa dobro svetlobo!
stieber: bova o tem v zivo podebatirala, ce bos upal priti izza vogala..
in ocitno nisi razumel poante posta.. ko ga bos, pridi spet komentirati..
Na interaktivni agencijiRenderspace se ukvarjamo tudi s t.i. e-komuniciranjem in ravno sestavljamo adremo blogerjev, ki bi jih v prihodnje radi povabili k sodelovanju pri promocijskih aktivnostih. Strašno veseli bomo, če nam boste vsi zaiteresirani poslali en mail na naslov [email protected] in v njem napisali URL svojega bloga, svoje kontaktne podatke (mail, gsm …), lahko pa nam napišete tudi katere teme vas še posebej zanimajo. Maile pregledujeva in nanje odgovarjava Duška in Nina.
Blogerje bomo poprosili, da kdaj stestirajo kakšen izdelek, obiščejo kakšen dogodek, napišejo kakšno mnenje ipd. Obljubimo, da ne bomo težili in spemali, sprejeli bomo vsa mnenja in bili res skrajno prijazni.
Na spletnem mestu Blogresa bomo poskušali tudi čimprej vzopstaviti obrazec za prijavo na adremo, o tem pa vas bomo seveda tudi obvestili.
Vsem želimo veliko razburljivih dogodivščin in zanimivih postov.
Nina in Duška
had, v letih si štekam, da se ti mudi uspet ;)
seveda se da živet tud izključno sam od bloga sam tu pri nas mislim, da to ne bo šlo.
si pa na dobri poti, da te pokliče kdo, sam vsi ti foto giganti imajo več k dost sitne ribe k se jim vsiljuje.
zakaj pa misliš, da bi oni tebe ravno klicali?
veš, kolk je takšnih kot si ti pri nas. preveč.
jaz ko sem končala fotografijo sem mislila, da bom v treh letih neko i nešta in da bom delala fotko (živela od tega)-pa še vedno ni tko. delam čist neki drucga za živet, sam počasi se odpira.
dober recept je pa vedno vsiljevanje, če ne drucga popustijo zarad tega ker si jim zoprn :lol:
stieber in timeless, moram povedat, da se strinjam z vama :lol: (skoraj v vsem)
sploh stem stavkom.
Teorija je pa pač nujnost, če se nečesa lotiš malce bolj resno