Zavarovalnica Triglav? Ne, hvala!

Zavarovalnica Triglav je naša največja zavarovalnica. Ne samo po imenu, ampak tudi po dobičku, ki ga letno ustvari.
Naj na začetku samem opozorim, da imava pri njih sklenjeno:

  • 2x osnovno avtomobilsko zavarovanje
  • 2x kasko avtomobilsko zavarovanje
  • 2x dopolnilno zdravstveno zavarovanje pri Triglav, Zdravstvena zavarovalnica d.d.
  • 2x mešano življenjsko zavarovanje + 2x dodatno nezgodno zavarovanje
  • 1x rentno zavarovanje
  • 1x zavarovanje stanovanjskih premičnin

Če mesečna in letna plačila razdelim na 12 mesecev, potem pridem do zelo zanimive številke, ki je višja kot 400€ mesečno, ki jo dam Zavarovalnici Triglav. In tudi njihov odnos do mene kot stranke je bil vedno zelo pozitiven. Dodatni popusti, paketni popusti in ostalo so bili vedno cukrčki, ki sem jih bil vesel. Zelo redko pa sem razmišljal o tem, koliko denarja jim pustim mesečno.

In potem se zgodi 23. julij. V križišču vozilo pred menoj namesto naprej, zapelje vzvratno. Posledice so bile: razbit odbijač, poškodovana luč, razbit blatnik. Z voznikom se napiše evropsko poročilo, klic na 0802864 pa še pove, da kupončki niso več pomembni, ampak je pomemben podpis na poročilu in priznanje krivde. Isto popoldne uredim še vse na zavarovalnici Triglav, kjer mi povedo, da me bodo kontaktirali, kdaj grem lahko popravljati škodo. Seveda lahko vse skupaj tudi sam plačam in mi bodo kasneje to refundirali.

In čakam. In čakam. Ker je bil avto vozen, se nisem preveč ukvarjal s tem. Po več kot 14 dneh pa pokličem na zavarovalnico. “Vas pokličemo nazaj, moramo poiskati papirje!” Čez dve uri:”Ja, veste, papirje smo poslali, pa jih še nismo dobili. Oni so hoteli še en podatek, pa smo jim ga poslali, saj bo, počakajte še malo. Številko šasije so potrebovali! Veste, ponavadi ne traja to tako dolgo” Ok, prepičali so me, da odlično opravljajo svoje delo.

Mine mesec. Klic na Triglav. “Ja, smo jim poslali podatke, čakamo, da jih dobimo nazaj?!” WTF?? Koga ali kaj čakate? “Vas bo poklicala oseba, ki se ukvarja s tem primerom

Čez pet ur me pokliče mpški glas, ki mi kar na začetku razloži, da oni pač niso nič krivi, ampak so takšni postopki. Na moje nerganje in vprašanje, kaj bi bilo, če bi bil avto nevozen in če bi bil to edini avto, ki ga imava, mi odgovori: “Sprejet je bil zakon, ki zavarovalnici daje 3 mesece in pol časa da reši takšen zahtevek! Zakon velja od julija naprej!” WTF?? A se nekdo dela norca iz mene? Jaz na netu nisem našel tega podatka, vendar če tako trdijo, potem bo že držlo. Gospod iz zavarovalnice, me je natanko 30 minut prepričeval, da oni delajo vse kar morejo in da niso čisto nič krivi v tem primeru. Očitno sem jaz kriv, da se je vame zaletel nekdo, ki ima avto zavarovan pri Triglavu in da sem pri Triglavu tudi jaz. Ko sem mu prijazno poskušal razložiti, da imam tudi delo in da se ne morem pogovarjati z njim cel dan, je nadaljeval s svojim monologom, da bo naredil vse in oh in sploh.

Seveda se tudi po dodatnem tednu ni nič spremenilo. Razen tega, da razmišljam, da bom menjal zavarovalnico. V končni fazi imam vsaj to možnost, da se svobodno odločam komu bom dal denar. Do sedaj sem bil prepričan, da je Triglav najboljša rešitev. Očitno sem se motil in do sedaj imel srečo, da nisem imel veliko škodnih primerov, ki bi se ustavili v birokratskih vodah.

Obstaja pa še druga možnost. Da goljufam zavarovalnico. Vozniku vozila, ki je zadel avto, bi rekel, da naj mi plača 200€ na roke, jaz pa bi uveljavljal zavarovanje na parkirišču, kot dodatek kasko zavarovanju, pri katerem ni odbitne franšize. Očitno zavarovalnica želi takšen način igre!

p.s.: sedaj čakam na rok 3 mesece in pol, ki ga nisem našel nikjer in potem jih zopet pokličem :)

Ima kdo kakšne dobre izkušnje s kakšno drugo zavarovalnico?

  1. Sam sicer delam kot zastopnik za osebna zavarovanja pri konkurenci. Od kolegov s premoženja pa vem le to, da se lahko zakomplicira, če sta udeleženca v nesreči zavarovanca različnih zavarovalnic, če pa sta iz iste, bi morala biti zadeva rešena v hipu!

  2. Groza… Sam sem zavarovan pri adriatiku (al kaj je že) pa ni bilo nikoli nič težv….

  3. @bojan: iz slovenije, celo iz ljubljane.. ce bi bil iz tujine, bi razumel situacijo, tako pa je ne morem :(

    @cic: iz iste zavarovalnice.. ravno to bode v oci..

  4. Jaz sem tudi pri Adriatic Slovenici (zdravstveno, življenjsko, nezgodno) in študiram, da bom tudi avtočka zavaroval tam v bodoče, ker so kar preveč prijazni in so me zadnjič poklicali, da imajo razširjeno ponudbo, kar sem sicer videl že v cajtngih in teti rekel, da ko me bo kaj zanimalo, bom pogledal na njihov pejdž ;)

    S Triglavom pa sem slišal, da ima že veliko ljudi težve.

  5. Pred leti, po totalki, sem moral čakati več kot en mesec. Ker “kao” niso dobili policijskega zapisnika, čeprav sem od zanesljivega vira pri policiji pozneje izvedel, da je bil na zavarovalno združenje poslan elektronsko v par dneh …

    Imam pa občutek, da so si vse zavarovalnice podobne. Ko pride do škodnega primera, so čisto drugačne kot prej, ko je treba pobrati zavarovalno premijo. :(

    In ja, če je le možno, uveljavljaj parkirišče. Zadeva bo rešena takoj. Žal je tako.

  6. @davorin: tocnoo o tem razmisljam.. ker imajo vse skupaj v paketu..

    @prgrmr: ce ne bi bil tako neumen in posten, bi naredil to.. sedaj vem, da drugic mi ne preostane nic drugega, kot da goljufam zavarovalnico.. in bo vse skupaj precej lazje in boljse ocitno..

  7. Kasko zavarovanje pri Zavarovalnici Maribor se je letos pri meni podražilo za 10%, ker so si izmislili, da je Ljubljansko območje za krajo avtomobila po njihovo rizično in plačaš toliko več. Sem vprašal Triglav in Generali, če imajo tudi oni rizična območja, pa so debelo gledali o čem govorim.

  8. Had, potrpljenje na plano… Punca čaka že od marca na povračilo škode. Njej se je zaletel in pobegnil voznik, ki je bil ravno tako kot ona zavarovan pri Triglavu.
    Problemi so se začeli že ko Policija PP Brdo 3 mesece ni uspela skupaj spraviti zapisnika in ga poslati na zavarovalnico, kljub temu da smo si zapomnili registrsko številko avta, ki je pobegnil.
    Na koncu naju je odrešil prijazen inšpektor iz PU LJ, ki je vse rešil z enim klicem. Brez tega bi še vedno čakali na zapisnik.
    Potem se pa začne kalvarija na Zavarovalnici Triglav:
    Gospa na šalterju nama pove, da bodo zahtevek poslali na Združenje zavarovalnic, ker je avtu ki je pobegnil v času nesreče že poteklo zavarovanje. Skratka, Triglav pošlje na združenje, združenje pošlje nazaj na Triglav, ker sta oba udeleženca zavarovana pri njih… Potem pa še rok 3,5 mesecev …
    Skratka, kmalu bo minilo pol leta, pa še niti evrčka nismo vidli :(

  9. had, kot ze Davorin zgoraj, sem pri Adriatic Slovenica, same dobre izkusnje… Se brez problema so mi nekoc povrnili denar za avtovleko, ko sem v tujini ostal sredi ceste, ceprav se (zaradi zmede) nisem drzal njihovega postopka in klical njihove asistence ampak me je do servisa odpeljala kar neka lokalna avtovleka…

  10. Veš kako je pri zavarovalnicah, dokler jim daješ je OK, ko pa zahtevaš naletiš za zaprta vrata in gluhe agente. Se je enkrat brat pravdal z Triglavom, ko mu niso hoteli isplačati astroškov popravila avtomobila, ravno tako kot pri tebi,ni bil popolnoma nič kriv, pripeljal po prednostni cesti in buf, se ženska zaleti vanj. Ko je poklical policijo, je obljubljala da bo vse zrihtala, priznala, tako da policisti niso naredili zapisnika. Po 24 urah, pa ni hotela popolnoma nič slišat, pa še neke veze je imela na Triglavu, tako da so vso krivdo pripisali bratu. Ni šlo drugače kot v tožbo, po enem letu je dobil vse stroške povrnjene.
    Glede drugih zavarovalnic ni nič boljše, kjerkoli si vsepovsod je enako.
    Pa še eno pravilo,ki se ga od takrat držim :VEDNO POKLIČEM POLICAJE DA NAREDIJO ZAPISNIK, POTEM JE MANJ KOMPLIKACIJ!
    Had želim ti vse dobro in da zrihtaš pozitivno.

    lp Kreg

  11. Ja, časi so se spremenili. Delam pri kokurenčenem podjetju, pa ne na zavarovanjih ampak na finančnih produktih. Drugače pa smo skupina prijateljev, ki delamo na različnih zavarovalnicah. Naš moto je popolni servis za stranke; in sicer; Če obdelujem stranko s svojim finančnim produktom, pa stranka želi zraven še zavarovati avto, mu tega ne bom naredila pri nas ampak ga bom poslala k prijatelju na zavarovalnico ki ima najboljša avtomobilska zavarovanja. Jaz nimam od tega nič. Bo pa ta isti kolega naredila obratno, ko bo njegova stranka želela naloženi produkt, jo bo poslal meni, ker imam najboljše naložbene produkte v SLO. Ni vsaka zavarovalnica dobra za vse. Primer je ravno Triglav. Dolgo časa so bili no.1 v naši ljubi deželici in posledično imajo največje število strank, ki se sploh ne zanimajo kaj plačujejo, samo da pride enkrat na leto agent, pa je to to. Triglav ima preveč strank in premalo svetovalcev in NE MOREJO OBDELOVATI podatkov, kaj šele konkretno reševati odškodninske zahtevke. Če vas zanima, trenutno je v SLO najboljše;
    – nepremičninska zavarovanja (Generali)
    – avtomobilska zavarovanja (zavarovalnica Maribor)
    – dodatno nezgodno zavarovanje (as)
    – naložbeni paketi (slovenica življenje oz. po novem KD LIFE)
    onyx (ne vem kako so ti povečali zavarovanje pri ZM, preverjam zadevo, meni se to ni zgodilo pa imam nov avto)

    lp,
    cvetka

  12. @niobe lahko nisi iz rizičnega Ljubljanskega območja. Jaz se spomnim, ko sem prišel junija na AMZS, da je delavki postalo kar malo nerodno, ko mi je razlagala, zakaj moram plačati več, kljub temu da nisem imel nobenega škodnega primera.

    Baje po njihovih statistikah avte bolj kradejo v Ljubljani in okolici, kot drugje. Samo za kaj za vraga potem ne delajo še statistiko katere modele kradejo in še kaj bi se našlo. Potem pa zavarovanje izgubi smisel, saj gre tu za porazdelitev rizikov.

    Vem da me ne vidijo naslednje leto več. Princip.

  13. nič novega o zavarovalnicah…samo se sprašujem kaj narediti, če je pri vseh nekako podobno???…

    plačilo ti uredijo TAKOJ, plačaš lahko TAKOJ, agent je “oborožen” z vsem možnim “orožjem”, da lahko plačaš TAKOJ na licu mesta…hm, izplačilo…popolnoma nasprotna zgodba…

    zgleda, da obstaja samo ena varianta…plačaš premijo in MOLIÅ , da se ti nič ne zgodi…:-)

  14. Generali. Tudi v mojem primeru je podobno, kot pri tebi. Vse imam pri njih. Imela sem že kar nekaj škod na avtomobilu in zmeraj je vse potekalo B.P..

    1. Osebno z Generali zavarovalnico nimam dobrih izkušenj..namesto originalnih delov, so poškodovane nadomestili z replikami kar je še dodtano znižalo ceno ko smo ga prodajali. Sicer pa sem si lankso leto prebral tale blog: , kjer so me opozorili na stvari, na katere moraš biti pozoren preden skleneš zavarovanje..

  15. @jaka: meni so povedali, da lahko sam placam, potem, enkrat, pa mi oni nakazejo denar.. brez obresti seveda..
    o kasku pa mi ni nihce nic omenil.. ko sem vprasal ce lahko uveljavljam parkirisce, pa so rekli, da je to goljufanje in lahko pade kazenska ovadba..

  16. Imam tako s Triglavom in ZM-jem dobre izkusnje. Res pa je, da je vcasih treba povzdigniti glas, se boljse pa direktno poslovati z njimi (oci v oci).
    BTW – vsa zgoraj navedena zavarovanja so le na tvoje ime (ne iz tvojega TRR)?

  17. @dr.onyx; te čisto razumem, vendar pa ti moram žl povedat, da jaz nikoli ne bi zavarovala avta nekje na šalterju tehničnih pregledov (sploh pa ne na AMZS-ju), ampak direktno pri agentu določene zavarovalnice. (pa ne v neki zavarovalniški agenciji, ki ti ponujajo več vrst zavarovanj). Me prav zanima kateri del Ljubljane je tako rizičen. Jaz sem iz Dravlj. Iz kje si?

  18. @niobe, sploh nisem iz Ljubljane, ampak 30 km ven iz mesta, a za njih je to še vedno rizični Ljubljanski okoliš. Tega si po moje ne more nekdo kar spomniti in verjetno bi mi zaračunali enako tudi prek agenta, saj upam imajo enak računalniški program. Se mi pa res ne ljubi vsako leto preverjati in delati nove informativne izračune, da ugotovim, kje dobim najcenejše zavarovanje.Prvič pa sem in je bila ZM najcenejša, cenejša tudi od Generalija, ki je tako reklamiral neke popuste.

  19. No ja, sam sem imel nekako podoben primer, le da je bil nalet od zadaj v križišču =) Na hitro sva se zmenila, mi je dal kuponček, čez kake 2 dni pa izpolnila še tisto evropsko poročilo. Vse skupaj s fotokopijami sem čez kake 14 dni odnesel na pooblaščeni servis (zaradi rabe avtomobila nisem mogel prej) in stvar je bila zrihtana takoj. Vse je poklical sam, cenilca in ostalo kar paše sam, jaz nisem imel nobenih opravkov. Brez avta pa sem bil kak teden, če me spomin ne vara =)
    res pa je, da se je to zgodilo februarja, ko še ni bilo tega zakona, povzročiteljeva zavarovalnica pa je bila Tilia… =)

  20. Had, za moje pojme si naredu vsaj eno napako v postopku, mogu bi rečt za naročilnco za servis, pa bi blo. Ali pa kar direkt na servis s pogodbo z ZT, kjer bi ti oni preskrbeli oceno in vse ostalo.

    Jaz grem vedno k mojemu kleparju, pol on zrihta cenilca, ipd…

    Zadnjic so sicer mati klicali na zavarovalnico, ker se je un drugi voznik nekaj vadil, ampak avto je bil takrat že davno poplačan in mati ni dala niti eura iz svojega žepa.

    Če so pa kaj preveč pametni pa jim prinesi spisek zavarovanj oz. pokliči svojega agenta, da naj jih hitro spravi v red, ker drugače bo groza…

  21. Sma imam poln kasko pri ZM… dobil miljaužent popustov in niti z besedico ni bil omenjen kakšen rizičen okoliš, stanujem pa za Bežigradom… tako da to mi je čudno… sem pa z ZM zelo zadovoljen… bolj kot s Triglavom, pa ne zaradi kakšne slabe izkušnje, samo na triglavu niso hoteli slišati o kakšnem popustu, pa je na koncu polni kasko + obvezno brez popustov znašalo skoraj 2000 EUR… na ZM sem pa dal na koncu 1400 EUR… čista matematika :)

  22. kreg: za vsako figo klicati policijo je brezveze (to se mi zdi, da eni delajo zanalašč, samo da povzročitelj plača visoko globo). V tujini si zaradi tega konkretno kaznovan, ker policija ne more biti tam, kjer bi bila bolj potrebna.

  23. Hja, to ni očitno nič važno od zavarovalnice, 3 mesece je očitno (ne vem) rok določen v zakonu.
    Triglav ni bil nikoli no.1, prej je bil pač EDINI, in zato no.1. Zato je treba bejžt od teh starih monstrunov, kot npr. NLB, Triglav, Telekom,… Oni imajo itak že največji tržni delež in se jim zato ni treba preveč truditi.

  24. ja tko kot jaz sem imel nesreco pred 3 leti v zapisniku tocno pise kdo je povzrocitelj in to je bil voznik ki se je bocno zaletel vame mene pa odrinil na nasprotni pas in sem se potemtakem se celno zabil v primestni autobus. Kriv je bil drugi voznik kot to pise v zapisniku slovenica pa se zgovarja na to da sem imel preveliko hitrost drugace se ne bi ta voznik zabil bocno v moj avto.

  25. Ja, vse zavarovalnice so en gobec.

    Sedaj se bahajo, kako hitro bodo izplačale odškodnine v Železnikih. Kakšne pa bodo?

    Je bilo na TV, da so enemu za porušeno bajto priznali 1.180,00 evrov

    Kasko zavarovanje pa imajo sklenjeno najbrž samo tisti, ki imajo avto na lizing. Odškodnino bo dobil lizingodajalec, vozniki pa nič.

  26. Živjo,

    sam se ukvarjam s finančnimi produkti, ne zavarovanji ampak menim, da se je zavarovati potrebno, tako ali drugače. Potrebno se je informirati preden se kaj sklene in predvsem prebrati drobni tisk!
    Ja Zavarovalnica Triglav je poden. Ker imajo največ strank lahko živijo, ker obnašajo se res ne tržno. Saj jih bo čas pokopal in pa primeri kot jih navajate.
    Sam bi priporočal Generali in Wienerstadische.
    P.S:Kar se tiče pa finančnih naložb jih je veliko boljših kot je KD LIFE in Slovenica Življenje).

  27. Zavarovalnica Triglav – Ne hvala drugič,…

    Sem šofer in lastnik avtomobila že 30 let in do nedavnega nisem nikoli povzročila prometne nesreče, da bi uveljavljala škodo iz AOP zavarovanja. Na to sem bila ponosna.

    Zgodilo pa se je, da je avto na strmem pobočju “pobegnil” in po Murphyjevem zakonu pristal v zadku spodaj parkiranega vozila mojega znanca. Ker je bil kraj dogogka oddaljen, poškodovanih ni bilo, škoda pa manjša (1100 EUR) policije nismo klicali. Oddala sem kuponček, izpolnili smo EU poročilo in navedli priče, izpolnila sem tudi obrazec zavarovalnice, nato pa smo čakali na rešitev.
    Do tu vse lepo in prav.

    Po 4. mesecih me je poklical njihov cenilec, češ da bo prišel na ogled mojega avtomobila. Povedala sem mu, da smo ga že popravili. Vseeno je prišel, stopil na pasji drek in trdil, da lažem. Sem starejša gospa in takšnega vedenja nisem vajena, zato sem onemela.

    Zahtevek so brez obrazlitve zavrnili, zato sem oškodovancu za ljubi mir sama plačala škodo. Ker me je to prizadelo sem odšla na sedež zavarovalnice, kjer mi je ta isti gospod povedal le, da ni kriminalist, ki bi raziskoval katere poškodbe bi bile možne že od prej. Predlagala sem, da bi moj avto pregledal strokovnjak ustrezne stroke, ki bi bil sprejemljiv za obe strani. Predlagala sem očeta enega od njihovih zaposlenih, pa sem dobila odgovor, da je le klepar. Sama sem se nato obrnila na mehanika, ki je takoj z izkušenim očesom opazil, da so bili deli menjani in da ni “pikic”, ki jih naredijo kamenčki pri starejšem vozilu.
    Ne vem na podlagi kakšnih dokazov so lahko ravnali tako. Oškodovancu se je sicer zgodilo, da je bil udeleženi v nekem verižnem trčenju, kjer pa zaradi že poškodovanih delov ni uveljavljal ničesar.

    Ker smo pošteni ljudje, bi bilo treba zgolj vprašati in dobili bi odgovore in dokaze. Sedaj se počutim kot Kalimero.
    Zato premislite ljudje ali lahko zaupate nekomu, ki vam ne zaupa in vas pusti na cedilu, ko ga potrebujete, pa čeprav za to tudi plačate.

    Å e to: V neki drugi nesreči, kjer je pijan objesten voznik povzročil nesrečo, zapletov ni bilo.

    Torej še enkrat, IZOGIBAJTE SE PASJIH DREKOV IN ENAKO ZAVAROVALNICE TRIGLAV.
    LP, Lucija

  28. Podobna svinarija se dogaja tudi pri življenskih zavarovanjih.Če nisi več sposoben plačevati premij,te takoj
    pisno obvestijo, da so premije, ki sem jih plačeval sedem let,zase in družino sedaj njihove.Stvari ne mislim na dolgo razlagat,zato samo svarilo!:STRAN OD TRIGLAVA!!!!!!

  29. @iztok: a ti to resno? ker vem, da nekje obstaja klavzula, da ti vrnejo denar, sicer nekaj brez obresti, itd..

  30. Zastopam zavarovalnico AS in Generali. Moje stranke so v zadnjih 3h letih popolnoma zadovoljne s storitvami, ki jih nudita zavarovalnici. moram pa priznati, da imam s strankami takšen odnos da v škodnem primeru pokličejo najprej mene.Nato zadeve katere lahko, uredim jaz.(opravim par klicev,pošljem kakšen e-mail in zadeve stečejo razmeroma zelo hitro)Sploh si ne predstavljam, da bi se moji stranki dogajalo kaj takšnega-groza.
    Se pa dogaja ja.Ampak tako je to če nimaš nikogar, ki ti lahko pomaga(agenta).

    Torej da vam dam nekaj nasvetov:
    1. NIKOLI ne sklepaj in ne podpisuj nečesa kar ne razumeš
    Raznih življ. zav, premož. zav… Avtomob. zav.če ne razumemo zavarovanj, nam to lahko lahko ukrade finančni mir.
    2. Najdi si osebnega agenta (šalter ni ravno dober)(če je agent slab- ga odpusti in najami drugega)
    3.Ne sklepaj zavarovanj pri zastopnikih(Sosedih, kolegih), ki to delo opravljajo kot dodatno delo.
    4.VEDNO si preberi zavarovalne pogoje od prve do zadnje črke.(tudi če vas zastopnik zavede,nalaže,ne pripravi ponudbe kvalitetno imate po zakonu 8 dni od sklenitve čas da pogodbo stornirate brez kakršnih koli izgub – in si najdete drugega zastopnika)
    5.Ob škodi NAJPREJ pokliči svojega zastopnika,policijo-če je potrebno(dosegljiv vam mora biti 24 ur na dan-razen ko je na dopustu) šele potem zavarovalnico.
    6. Naloga zastopnika je da zastopa vas.Naj delo opravlja dobro- če ne ga odpustite.
    7.Naloga zastopnika je da spremlja stranko in ji ob spremembi življenjske situacije prilagodi zavarovanje(poroka,rojstvo otroka,nakup nepremičnine, avtomobila)
    8.Sklepanje zavarovanj pri agenciji, ki vam ponuja vrsto zavarovalnic včasih ni najboljše.ponudbe lahko zbirate tudi sami! ponavadi je tako da zastopnik ki zastopa 1 ali 2 zavarovalnici-bolje pozna produkte,fore, pripravi lahko najcenejšo ponudbo pri zavarovalnici ki jo zastopa.
    9.Zastopnik naj vas pouči in pokaže kako lahko na obsoječih premijah, ki jih plačujete za zavarovanje, privarčujete(optimizira zavarovanja-VSA ZAVAROVANJA)če tega ne bo ali ne zna narediti- ga odpustite.
    10.NE VARČUJTE V ZAVAROVALNICI(življenjska zav.) – ker se ne splača(obstajajo boljše naložbe)
    11.Naj vam zastopnik pove kaj je zavarovanje. Nič drugega kot prenos rizika na nekoga drugega-to pa stane seveda.

  31. Zastopam zavarovalnico AS in Generali. Moje stranke so v zadnjih 3h letih popolnoma zadovoljne s storitvami, ki jih nudita zavarovalnici. moram pa priznati, da imam s strankami takšen odnos da v škodnem primeru pokličejo najprej mene.Nato zadeve katere lahko, uredim jaz.(opravim par klicev,pošljem kakšen e-mail in zadeve stečejo razmeroma zelo hitro)Sploh si ne predstavljam, da bi se moji stranki dogajalo kaj takšnega-groza.
    Se pa dogaja ja.Ampak tako je to če nimaš nikogar, ki ti lahko pomaga(agenta).

    Torej da vam dam nekaj nasvetov:
    1. NIKOLI ne sklepaj in ne podpisuj nečesa kar ne razumeš
    Raznih življ. zav, premož. zav… Avtomob. zav.če ne razumemo zavarovanj, nam to lahko lahko ukrade finančni mir.
    2. Najdi si osebnega agenta (šalter ni ravno dober)(če je agent slab- ga odpusti in najami drugega)
    3.Ne sklepaj zavarovanj pri zastopnikih(Sosedih, kolegih), ki to delo opravljajo kot dodatno delo.
    4.VEDNO si preberi zavarovalne pogoje od prve do zadnje črke.(tudi če vas zastopnik zavede,nalaže,ne pripravi ponudbe kvalitetno imate po zakonu 8 dni od sklenitve čas da pogodbo stornirate brez kakršnih koli izgub – in si najdete drugega zastopnika)
    5.Ob škodi NAJPREJ pokliči svojega zastopnika,policijo-če je potrebno(dosegljiv vam mora biti 24 ur na dan-razen ko je na dopustu) šele potem zavarovalnico.
    6. Naloga zastopnika je da zastopa vas.Naj delo opravlja dobro- če ne ga odpustite.
    7.Naloga zastopnika je da spremlja stranko in ji ob spremembi življenjske situacije prilagodi zavarovanje(poroka,rojstvo otroka,nakup nepremičnine, avtomobila)
    8.Sklepanje zavarovanj pri agenciji, ki vam ponuja vrsto zavarovalnic včasih ni najboljše.ponudbe lahko zbirate tudi sami! ponavadi je tako da zastopnik ki zastopa 1 ali 2 zavarovalnici-bolje pozna produkte,fore, pripravi lahko najcenejšo ponudbo pri zavarovalnici ki jo zastopa.
    9.Zastopnik naj vas pouči in pokaže kako lahko na obsoječih premijah, ki jih plačujete za zavarovanje, privarčujete(optimizira zavarovanja-VSA ZAVAROVANJA)če tega ne bo ali ne zna narediti- ga odpustite.
    10.NE VARČUJTE V ZAVAROVALNICI(življenjska zav.) – ker se ne splača(obstajajo boljše naložbe)
    11.Naj vam zastopnik pove kaj je zavarovanje. Nič drugega kot prenos rizika na nekoga drugega-to pa stane seveda.

    Upam da sem komu olajšal sklepanje zavarovaja…

    LP vsem …pa po pameti :D

    Goran

  32. Živjo,

    Ja Goran, lepo bi bilo, če bi bilo tako.
    Malo je takih kot si ti, agentov mislim. Sam se držim podobnih načel in tudi od drugih pričakujem to. Pri zavarovanjih, še posebej pa pri naložbah mora biti vzpostavljen tak odnos med agentom in stranko.

    LP vsem

  33. Jaz imam vse živo zavarovano pri Triglavu in sem zaenkrat zadovoljen. So me pa 28.8. zrinili s ceste in od takrat imam probleme z adriatic slovenico in nevoznim avtom.
    Najprej se niso strinjali s predračunom servisa in smo se zmenili za totalko. Po pošti pa je prišel drug znesek kot smo se zmenili, itd.
    Za nadomestni avto in avtovleko s kraja nesreče pa sem plačal že več kot bi me stalo popravilo.
    Ampak s tem Adriatic nima nič, krijejo samo neposredno škodo.
    Povzročitelj pa je izpolnil evropsko poročilo (šele na zahtevo policistov) in se z nasmeškom odpeljal, češ zakaj pa nimaš kaska kot jaz. Jaz sem pa seveda čakav avtovleko…

  34. Dragi “had” in vsi ostali, ki ste komentirali zadevo (problem).

    Vse kar ste komentirali in napisali so vaša predvidevanja. Žalostno, da so med vami tudi zastopniki zavarovalnic, ki bi jim ta problematika moral biti kristalno jasna.
    Resncija je samo ena in je pravilno, da je tako iz razlogov, kot sledi:

    Izpolnjeno in podpisano Evropsko poročilo o prometni nesreči ni zavezujoče za nobeno od udeleženih strank (oškodovanec, povzročitelj in zavarovalnica)in služi samo za lažjo korespondenco zavarovalnici.

    Zakon o obveznih zavarovanjih v prometu (avtomobilskia odgovornost) je med drugim naložil zavarovalnicam, da v primero, ko se oškodovanec in povzročitelj škode med seboj dogovorita in izpolnita Evropsko poročilo o prometni nesreči, mora pozvati oba (vključno s policijo – če je ta bila prisotna na kraju nesreče) še enkrat, da podajo izjavo o dogodku:

    – oškodovanec, ko prijavlja škodo na zavarovalnici povzročitelja, mora izpolniti posebni obrazec o prijavi škode, kjer še enkrat opiše vsa dejstva

    – povzročitelj, kateremu je zavarovalnica na osnovi oškodovančeve prijave in ne na osnovi izpolnjenega in podpisanega E-poročila, dolžna poslati v izpolnitev podoben obrazec, da opiše vsa dejstva še enkrat.

    Izpolnjen obrazec mora povzročitelj vrniti zavarovalnici in tukaj se zadeva ponavadi zatakne in traja nekaj tednov preden to stori (kaj želi zavarovalnica od mene, saj sem izpolnil E-poročilo, se sprašuje in odlaša).

    Oškodovanec ne more uveljaviti škode dokler zavarovalnica ne prejme omenjene izjave od povzročitelja! Vse to je predpisano z zakonom.

    In zakaj je vse to potrebno? Zaradi zaščite interesov vseh treh udeleženih!

    1. E-poročilo se ponavadi izpolnjuje takoj po prometni nesreči, ko sta oba udeleženca še v šoku, eden bolj, drugi manj in ne vidita realno vseh dejstev(da ne omenjam tega, da sta oba neuka in ne vešča)

    2. zavedati se moramo tudi tega, da pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti prihaja do velikih zlorab, malverzacij in lažnih prijav.

    Vse omenjeno (in še kaj) je Zakon predvidel in vsem zavarovalnicam naložil enak postopek v takih primerih (ne samo zavarovalnici Triglav).

    Ne poskušam ščititi zavarovalnico Triglav, posebno iz razloga, ker imam licenco zavarovalnega posrednika tako, da nisem vezan na nobeno od zavarovalnic, kot je to dejstvo pri zastopnikih, ki delajo v imenu in za račun zavarovalnice, vključno z podpisovanjem zavarovalne pogodbe. S tem dejstvom odgovarjam tudi tistim, ki pravijo, da je dobro poklicati svojega zastopnika. Da, to drži, se strinjam, vendar je še boljše poklicati svojega posrednika, saj ta ni odvisen, ne podpisuje zavarovalne pogodbe in zaradi tega ni v nasprotju interesov, ko pride do problema in je potrebno svetovati.

    Podajam še nekaj koristnih nasvetov za vse, ki se znajdete v podobni situaciji kot “had”:

    1. Udeleženci v prometni nesreči lahko izpolnijo E-poročilo, brez klicanja prometne policije, samo v primeru, ko gre za manjšo materilno škodo (ni predpisano koliko, vendar velja pravilo 2.000 do 3.000 €).

    2. Oškodovanec je tisti, ki odloča ali bo prisotna policija ali ne in če se odločite za opcijo ne, predlagajte povzročitelju proti uslugo (saj se je na ta način izognil plačilo kazni, zaradi prekrška), da gre skupaj z vami na njegovo zavarovalnico, kjer boste vi prijavili (izpolnili obrazec) škodo, kot oškodovanec on pa takoj (izpolnil obrazec), kot povzročitelj. V roku 8 dni, ko ima zavarovalnica vašo prijavo in izjavo povzročitelja, ima vse potrebne parametre, da pristopi k izplačilo škode – če ne sumi, da gre za lažno prijavo in zahteva dodatna pojasnila, vendar to mora storiti v roku 8 dni!

    3. Skupno prijavo nastale škode lahko opravita z povzročiteljem tudi kakšen drugi dan (največ 3 delovne dneve po škodnem dogodku). V vsakem primeru je potrebno izpolniti E-poročilo na kraju nesreče-takoj! Ne pristajajte na nobeno drugo opcijo, kot npr.: Se mi mudi, tukaj je moja osebna izkaznica, vam dam kuponček (noben od zavarovalnic ne uporablja več polic z kuponi razen Triglav tu in tam) in podobno!! Če povzročitelj ne želi izpolniti poročila, kličite policijo! Å e nekaj: Če se povzročitelj kasneje ne drži dogovorjenega, ga opozorite, da vse skupaj lahko prijavite policiji tudi naknadno – policija je dolžna v takem primeru zadevo obravnavati, kot da ste jo klicali na kraj nesreče (obišče povzročitelja, ga izpraša, poda predlog sodniku za prekrške, izda plačilni nalog-kazen itd.)

    4. Če so udeleženci v nesreči tudi telesno poškodovani, vedno kličite prometno policijo!

    Tebi “had” pa predlagam: Glede na mesečno premijo (nadpovprečno za Slovenske razmere), ki jo plačuješ, nujno potrebuješ neodvisnega svetovalca na področju zavarovanj!

    Na srečo je tako svetovanje brezplačno za uporabnika (224. člen Zakona o zavarovalništvu – v nadaljevanju ZZavar), na žlost nas je svetovalcev – “brokerjev” – zavarovalnih posrednikov z licenco – še zelo malo saj je ta poklic, ki je z zakonom predpisan (219. člen ZZavar) dokaj nov pri nas.

    Vsem Vam želim varne dneve, brez škodnih dogodkov!
    Igor FORTIČ

  35. Tudi jaz sem imel takšne in podobne dogodivščine z zavarovalnico Triglav – in nauk te zgodbe SEDAJ SEM PRI GENERALIJU in sem full zadovoljen glede njihove prijaznosti, učinkovitosti in hitrosti.

  36. Na parkirišču mi je neznan avto ali oseba razbila zadnjo luč na osebnem avtomobilu.Poklical sem Policijo, vendar ta ni prišla na ogled, napravili so le zaznamek.Na zavarovalnici Triglav. OE Celje sem izpolnil obrazec, katerega je pregledal in fotografiral škodo sam.str.sod. za škode, g.Borut Godec. Takoj je dejal, da mi verjetno ne bodo povrnili škode, ker ne izgleda, da je povzročena od avtomobila, verjetno s palico ali nakupovalnim vozičkom.Po enem tednu sem res dobil odklonitev zahtevka po povračilu škode, ker so ugotovili, da ni prišlo do dotika z neznanim vozilom, kakor sem jaz domneval.
    Torej, če bi hotel dobiti povrnitev škode,po delnem kasko zavarovanju(parkirišče), bi moral še sam malo poškodovati vozilo.Škoda bi bila precej večja, vendar plačana.Nikjer na polici pa ne piše, kaj vse spada ali kaj pomenijo kratice , katere so zraven navedene.
    Hvala za takšno zavarovalnico! In še dražja je kot druge!
    Deleja dr. Peter

  37. GENERALI – NE HVALA!Z njimi sem imel zelo neprijetno izkušnjo pri izplačilu odškodninskega zahtevka!Dobesedno za norca ima ta zavarovalnica svoje dolgoletne vplačnike…v mojem primeru je 4x več denarja izplačala zavarovalnica Triglav in to v samo treh dneh.Medtem ,ko je Generali za nateg potreboval več kot mesec dni časa.Ob vseh sponzorstvih,reklamah in hvalisanju jih je lahko samo sram!
    Damijan Hočevar
    Postojna

  38. Nobena zavarovalnica – če se le da. Ker toliko kot njim daš toliko dejansko prihraniš za toliko ali še več, kot če sam poravnaš škodni primer…tako da – ne hvala

Komentarji so zaprti.