Da je Slovenija na 2. in 3. mestu najslabše zavarovanih gradbišč v Evropi so ugotovili na inštitutu za prometne naprave pri fakulteti za prometne znanosti na tehnični univerzi v Dresdnu. Inštitut je ocenjeval 50 cestnih gradbišč po Evropi. Najslabše so se odrezali v Španiji, takoj za njimi pa smo že mi. (vir)
In potem bodo krivci za število nesreč seveda vozniki, alkohol in vse podobne, kar se lahko uporabi za statistiko, čeprav je sedaj zelo očitno, da je krivda tudi na DARS-u, kot upravljalcu avtocest. Seveda je bil odgovor DARS-a zelo “politični”. Krivda ni na njihovi strani, ampak je takšna naša uredba in predpisi, ki določajo načine označevanja cest. Jutri, ko bodo vse skupaj bolj temeljito preučili, bodo postregli z bolj natančnimi odgovori.
In seveda se dela na primorskih avtocestah nadaljujejo tudi sedaj in povzročajo ogromne zastoje, na katere ni bil pripravljen DARS, niti njihov tiskovni predstavnik.

Mogoče bodo na koncu ugotovili, da smo krivi za zastoje tudi mi, ki se vozimo po avtocestah in bomo rešili to zagato s tem, da se ne bomo več vozili po njih. Volk sit, koza cela :evil:

6 Responses to Slovenija ima najslabše zavarovana cestna gradbišča v Evropi

  1. kreg says:

    Se mi zdi da se zaščita gradbišč na avtocestah ni kaj bistveno spremenila od leta 1980. Pol smo pa vse vozniki krivi za nesreče. :(

  2. Ales says:

    Meni osebno se zdijo oznacbe solidne (ce se laho to enaci z varnostjo), se mi pa zdi izbira casa dela nemogoca.
    Ceste popravljajo ob najvecjih prometnih konicah, v obdobju, ko je na cesti najvec prometa. V italiji in Nemciji ceste recimo ppravljajo izkljucno ponoci (taksne so vsaj moje izkusnje).

    Po drugi strani so pa tudi vozniki neumni in nevarni.
    Kaksen mesec nazaj je nekdo na poti iz MB proti CE, ko so potekala vzdrzevalna dela na avtocesti med obema tuneloma, vozil slalom med kolicki (tudi na tistih mestih, kjer so bili delovni stroji ter delavci).

  3. Popotnik says:

    Najslabša zavarovana cestna gradbišča v Evropi imajo, po mojem mnenju, Italijani. Potem smo pa verjetno na vrsti že mi oz. Å panci.

  4. J. Mikec says:

    Sam osebno mislim, da je dovolj pregledno označeno vse… me pa resnično zanima koliko od vas pred cestninskimi postajami, ko je prva oznaka 100 res pelje 100? in nato naprej 80, 60 km/h?

    zanimivo kajne? =)

  5. had says:

    @j: sam priznam, da zadnje case vozim po omejitvah pred cestninskimi postajami.. namrec parkrat se mi je ze zgodilo, da so stali policisti na sredini in merili hitrost :) preventiva..

  6. Davorin says:

    Hja, Slovenija ima tudi edina izmed držv na poti od Munchena do Beograda magistralno cesto (pa so vmes Nemčija, Avstrija, Hrvaška in Srbija, pa slednji še zdaleč nista v EU, ampak avtoceste pa imajo, avtoceste).

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.