Tudi Delo se je odločilo, da bo imelo video vsebine. Po dnevnikvideo.tv in poptv.si, imamo sedaj tudi studio.delo.si.
Toliko video vsebin, vendar za koga? Ali imajo ljudje, ki berejo časopise, tudi čas da si ogledujejo video vsebine? Ali pa je to zgolj namenjeno mlajšim generacijam, ki preživljajo svoj čas na internetu?
Sedaj sem odkril še sportna.tv, visitslovenia.tv, glasbena.tv, showheel.tv, popularna.tv, customlife.tv, itak.tv, urska.tv, zabavna.tv, exitfest.tv, micstyling.tv, plesna.tv, luksus.tv, hollywoo.tv, itd.. V nedogled. Hm. Zakaj pa jaz nimam had.tv?
lool che.tv majo tudi… zakon :)
Mislim, da bi bli radi mal bolj konkurenčni stranem 24ur.com in rtvslo.si ;)
tko sm jst razumela. zdej če ma pa kdo čas to pregledvat je pa drugo ;)
Ja, Studio Delo zgleda bolje kot DnevnikVideo.TV … tudi prispevki so povezani, podobno kot na Vest.si, le da so na Delu resni (mogoče malo preresni), … znajo pa govor’t!
Bo treba ob vseh teh informacijah upgradat dan na 2.0. Glavna prednost pred dnevom 1.0 bo pa, da bo imel 36 ur ;)
Had, imam boljšo idejo. Vsakič ko gledam razne tiskovne konference in imajo tam pravo razstavo mikrofonov raznih TV in radijskih postaj se vprašam, kdaj bom zagledal še mikrofon, na katerem piše “Had”? Vsaj za foro …
Had, to enostavno MORAÅ nardit ;)
Resnično, zakaj nimaš HADTV.si?
Če bi imel na razpolago ogled videa, kjer N. Osenar v intervjuju s teboj za foro naredi skleco ali dve, ali ogled tiskovke JJ na temo “koliko sklec lahko naredi Urška”; kaj misliš, da bi si ogledal (enaindvajsetkrat)?
@davorin: kaj točno te pa na DnevnikTv moti?
Hmm, mislim da je to zgolj Delov odgovor na Dnevnik.si V bistvu gre za strah, da ne bi bili tako moderni kot je konkurenca.
Legenda bo pa tisti časnik, ki bo prvi dosegel 20% oglaševalskega prihodka s časopisnim TVjem.