Tudi Delo se je odločilo, da bo imelo video vsebine. Po dnevnikvideo.tv in poptv.si, imamo sedaj tudi studio.delo.si.
Toliko video vsebin, vendar za koga? Ali imajo ljudje, ki berejo časopise, tudi čas da si ogledujejo video vsebine? Ali pa je to zgolj namenjeno mlajšim generacijam, ki preživljajo svoj čas na internetu?

Sedaj sem odkril še sportna.tv, visitslovenia.tv, glasbena.tv, showheel.tv, popularna.tv, customlife.tv, itak.tv, urska.tv, zabavna.tv, exitfest.tv, micstyling.tv, plesna.tv, luksus.tv, hollywoo.tv, itd.. V nedogled. Hm. Zakaj pa jaz nimam had.tv?

10 Responses to Studio Delo – Studio.Delo.si

  1. blogar pravi:

    lool che.tv majo tudi… zakon :)

  2. janja pravi:

    Mislim, da bi bli radi mal bolj konkurenčni stranem 24ur.com in rtvslo.si ;)
    tko sm jst razumela. zdej če ma pa kdo čas to pregledvat je pa drugo ;)

  3. Davorin pravi:

    Ja, Studio Delo zgleda bolje kot DnevnikVideo.TV … tudi prispevki so povezani, podobno kot na Vest.si, le da so na Delu resni (mogoče malo preresni), … znajo pa govor’t!

  4. Abaddon pravi:

    Bo treba ob vseh teh informacijah upgradat dan na 2.0. Glavna prednost pred dnevom 1.0 bo pa, da bo imel 36 ur ;)

  5. dr. Onyx pravi:

    Had, imam boljšo idejo. Vsakič ko gledam razne tiskovne konference in imajo tam pravo razstavo mikrofonov raznih TV in radijskih postaj se vprašam, kdaj bom zagledal še mikrofon, na katerem piše “Had”? Vsaj za foro …

  6. Davorin pravi:

    Had, to enostavno MORAÅ  nardit ;)

  7. blogbuster pravi:

    Resnično, zakaj nimaš HADTV.si?
    Če bi imel na razpolago ogled videa, kjer N. Osenar v intervjuju s teboj za foro naredi skleco ali dve, ali ogled tiskovke JJ na temo “koliko sklec lahko naredi Urška”; kaj misliš, da bi si ogledal (enaindvajsetkrat)?

  8. keks pravi:

    @davorin: kaj točno te pa na DnevnikTv moti?

  9. mcsandra pravi:

    Hmm, mislim da je to zgolj Delov odgovor na Dnevnik.si V bistvu gre za strah, da ne bi bili tako moderni kot je konkurenca.

    Legenda bo pa tisti časnik, ki bo prvi dosegel 20% oglaševalskega prihodka s časopisnim TVjem.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.