had blog roni kordis had blog roni kordis

Dars in SCT bosta sanirala predor pod Trojanami

Razmišljam, da bi uvedel novo kategorijo, ki bi imela preprost naslov: dogodki na avtocestah. Glede na to, da se vsak dan vozim po avtocestah vozim vsaj 80 km, bi bila to lahko zanimiva kategorija, vendar bi bila precej enolična. Pošiljanje v razne organe bi bila vsakodnevna stalnica, dnevno pa bi se menjali Dars-ovci, tovornjakarji, jutranji vozniki, vozniki ki pridejo na avtocesto v Domžlah, itd..

Manj kot mesec, sem se ob vsakem dežju spraševal, zakaj hudiča moram voziti čez predore pod Trojanami s hitrostjo 60km/h. Razmišljal sem v smeri, da se DARS boji za nas voznike, da si želijo čim manj nesreč na cestah, da se jim je končno posvetilo, da lahko sami regulirajo te zadeve.

Motil sem se. Niso mislili na nas voznike in na število mrtvih voznikov, ampak je bilo to posledica naše gradnje avtocest. (vir) V tem dotičnem primeru je SCT uporabljal slabši beton, kot bi ga moral. In sedaj bo DARS velikodušno z mojim in tvojim denarjem pomagal SCT-ju, da bo saniral ta beton v predorih.
Spomin se debat na blogu o hrvaških avtocestah in njihovi kvaliteti. Prav tako se spomnim, kako sem z veseljem čakal, da se odpre avtocestni odsek po Trojanami. Vendar na takšen način, da se mora po dveh letih uporabe avtoceste, predor že sanirati, pa vsekakor ni dobra referenca. Sploh v konkretnem primeru, ko ista firma dela tudi predor v Šentvidu in katerega odprtje se je že prestavilo.
Ali ima DARS resnično tako dobro vodstvo, da ne bo upoštevalo 10 letne garancije in bo rajši prispevali SCT-ju sredstva, ali pa vse skupaj hudičevo smrdi?

Imam pa vprašanje za DARS. Zakaj hudiča moram plačevati za vožnjo po avtocesti, če jo vsakič, ko se peljem po njej, obnavljajo, urejajo, spreminjanjo, preplastujejo, zapirajo, itd.. Bodite enkrat že fer do voznikov in zaračunajte resnično uporaben del avtoceste, ali pa mi izdajte listek za parkiranje na avtocesti, glede na zastoje, ki so vsako jutro povsem nekaj normalnega. Bo šlo?

  1. @Had: Bi rekel da bo tezka. Poglej iz svetle strani…slabsi beton je cenejsi, cena gradnje pa je ze vnaprej dolocena z vstetim kvalitetnim betonom itd. Tako si lahko SCT in DARS oziroma njuni sefi pobasejo denar v svoje zepe.
    Standardna praksa, zal ne samo v primeru SCT in DARS-a ampak se veliko drugih. Easy money pac. Delo bo pa zmeraj za take ljudi. :)

  2. Res je, potrebno bo sanirat, kar je SCT naredil pod Trojanami. Sem ravno danes poslušal po radiu, samo da DARS naj nebi dovolil sanacijo SCT-ju , temveč naj bi to popravljali Nemci, Avstrici ali celo Å vicarji, nikakor pa ne SCT. Bomo videli kako bo. Samo imam občutek, da bomo zopet mi uporabniki ceste potegnili ta kratko :evil:

    lp

  3. Po eni strani veseli, da so sami znižli hitrost na 60 (verjetno si se peljal 80;)?) in da niso zato morali npr. umirati ljudje.

    Zelo zanimiva informacija pa je ta o slabšem betonu. Kolega, ki je v gradbeniških vodah mi je ravno na kvaliteti materiala utemeljeval razliko med našimi in npr. avstrijskimi cestami. Verjetno smo to vsi opazili. Pri njih naj bi se za material za ceste uporabljali določeni standardi kamnin, pri nas je pa to malo drugače (verjetno je escetejev (če grem na malo potrebo, že dolgo rečem, da grem na “es-ce-te”, op. p.) oz. primorjev oz. vstavi firmo argument bil v visokih stroških prevoza materiala. Zdaj pa imamo. Sranje je na vseh vrstah cest. Bankine so smrtno nevarne, predori se ne rušijo, ampak so pregladki, oznake gradbišč so baje po pravilniku, itd.

  4. Tale z betonom je pa res nizka…

    To nima pa z gradbeništvom nobene veze… Sam bi se raje vprašal, kakšen je nadzor…

  5. geman: saj za to pa omejijo na 60, ker vedo, da jih bo večina peljala 80. Tako je pri nas in tako je v tujini. 20 čez omejitev pri nestandardnih omejitvah je vsepovsod standard.

    Po drugi strani pa je žlostno, da moreš čez tunel, ki je sicer bil narejen za polno avtocestno hitrost (130) – omejitev 100 je administrativna – peljati 60 km/h.

    V Sloveniji pa je z bankinami zato toliko težv, ker imamo preprosto preozka vozišča in zato morajo tovornjaki in avtobusi redno koristiti bankine. Da ne omenimo koliko več stane to, kot da bi naredil širšo vozišče. Å e večja žlost pa je, ko obnavljajo ceste iz stare Jugoslavije in seveda novo vozišče naredijo veliko ožje. Na našem koncu so ceste iz stare Jugoslavije marsikje široke več kot 7 metrov… ko prenovijo, si lahko srečen, če ostane 6 metrov.

Komentarji so zaprti.