Kontekstualno oglaševanje omogoča oglaševalcu prikazovanje oglasov na vsebinsko povezanih spletnih mestih. Kontekstualni oglasi so tako precej dobro targetirani in dosegajo zelo dobre rezultate. Pri nas je ponudnik takšnih oglasov ToboAds.
Na Hrvaškem pa je ponudnik takšnega oglaševanja Xclaim. Vendar s to razliko, da Xclaim ponuja oglaševanje na besedo znotraj teksta, ki se ob sprehodu miške preko nje odpre v oglas. Stvar je zanimiva, vendar je lahko tudi precej moteča.
Vuk me je opozoril na dva primera zelo zelo zelo slabega targetiranja oglasov, ki sta mu padla v oči ob avtomobilski nesreči pevca Toše Proeskog. Svetujem klik na print screena!

xclaim_01.jpg xclaim_02.jpg

7 Responses to Kontekstualno oglaševanje

  1. Kristjan pravi:

    Meni je ta način najslabši od vseh do sedaj videnih načinov oglaševanja… tej razni SnapIT in to ki ti skoči ko greš čez link je najbol ogabno

  2. Mario pravi:

    Vsiljeni oglasi. Če me nekaj ne zanima nočem da se mi prikaže. Če se mi kaj zdi interesantno bom že kliknil gor.

  3. Jakc Spakc pravi:

    Se strinjam z obema. Vendar, so ponudniki tovrstnih storitev prisiljeni v novo, drugačno obliko oglaševanja in si mislijo: ˝kaj pa če uspemo˝?…Moje mišlenje…

  4. Igra-čar pravi:

    Ugabno že, samo kaj pa naj če obiskovalci ne klikate, od nečesa pa moremo živeti :D (hec).

  5. 240 milijonov USD za 1,6% podjetja? &raquo Orange.and.Nuts pravi:

    […] ali gre za komercialno priložnost ali ne. Posledica neupoštevanja tega so neprimerni oglasi, npr. oglasi za plačilno kartico namenjeno voznikom, ki se pojavijo v članku o smrtni prometni nesreči Toše Proeskega. Zaznati je […]

  6. Jan pravi:

    Zdravo! Prvo bi se ispricao posto pisem na hrvatskom, kada bi probao pisati na slovenskom, vjerovatno me nitko ne bi razumio :) Uglavnim da, imali smo problema i vjerovatno ce ih biti jos. Prvi put to nam se desilo prije mjesec dana, na istu tu rijec, nakon cega smo je iskljucili i rijesili problem dodavajuci u sistem tzv.kategoriju ‘Ne rijeci’. ta kategorija funkcionira na nacin da ukoliko se oglasivac ne zeli vezati uz meke rijeci, posalje nam ih te kada se na stranici pojave te rijeci, oglasi od tog oglasivaca se nece pojavljivati na toj stranici. Takodjer smo dodali i nultu kategoriju koja vrijedi za sve oglase, unutar te kategorije je oko 100 rijeci poput: unakazen, zlostavljan, ubojica… Ali na konkretnom tekstu koji je snimljen, nema niti jedne teske “crna kronika” rijeci, a takodjer nam je i sustav tzv. “ne rijeci” tih dana kada je primjecen taj slucaj, pao i oglasi su se poceli prikazivati svuda, to je trajalo, vise od pol sata, ali uspjeli smo srediti sustav da ponovo sve dobro funkcionira. Sto da kazem, na startu smo, sustav je u potpunosti nasa izrada, na nikoga se nismo mogli ni ugledati, posto takve konkurencije u blizini nema. Sigurno ce biti jos problema koje cemo se potruditi sto prije rijesiti (dok se ne desi neki problem, ni ne znas da postoji), ali mislim da smo najgore prosli i da cemo se sada moci posvetiti unapredjivanju proizvoda. Posto sam upravo u vlaku, ostat cu samo na ovome. Jedan drugi put mozda o kvaliteti oglasa koji su servirani nasim sustavom.
    LP!

  7. Orange and nuts» Blog Archive » 240 milijonov USD za 1,6% podjetja? pravi:

    […] ali gre za komercialno priložnost ali ne. Posledica neupoštevanja tega so neprimerni oglasi, npr. oglasi za plačilno kartico namenjeno voznikom, ki se pojavijo v članku o smrtni prometni nesreči Toše Proeskega. Zaznati je […]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.