Ko sem kupoval Astro GTC, sem izrazil željo, da bi testiral novega Opel GT-ja. Glede na to, da mi je ta avto zelo všeč, tako prva GT verzija, kot tudi novi model, me je danes Barbka popolnoma šokirala!
Spredaj vgrajen 2-litrski motor s turbino, zadnji pogon, 262KM/5300rpm, 353Nm navora, pospešek 0-100km/h v 5,7sek, maksimalna hitrost 229km/h in tež 1331kg in za piko na i je Opel GT kabriolet!

Navkljub vsem insinuacijam, ki sem jih bil deležen, pri zapisu o nakupovanju avtomobila, da sem komercialen, da se prodajam, itd.., je moja vest povsem čista in mirna (to sem si želel že precej dolgo časa napisati).
Dejstvo je, da so fantje iz Avtotehne VIS odlični prodajalci in znajo prisluhniti željam kupcev in si vzamejo čas za vsakega posebej! Ermin, ki ga vedno omenjam v povezavi z Opli, me je tokrat popolnoma šokiral. (fantje, če tole berete, HVALA!) Namreč kljub dejstvu, da je na testno vožnjo Opel GT-ja potrebno čakati precej časa, je dva dni nazaj poklical Barbko in ji povedal, da lahko dobiva GT-ja čez vikend. Seveda mi je to pozabila omeniti. Danes pa, ko me je prišla iskat v službo, sem po parkirišču iskal moder avto, vendar ga nikjer ni bilo.
Ko sem zagledal rumeno čudo na štirih kolesih, mi je začelo srce biti hitreje in potihem sem si zaželel, da bi bila Barbka v njem. In ni hudič, da se mi želja ne bi uresničila. Ko sem začel razmišljati za nazaj, zakaj me je spraševala, če greva ta vikend na morje in če greva v nedeljo v Italijo, so mi stvari postale bolj jasne. Imela bova GT-ja čez vikend.

Ker je bila popoldan cesta malce “vlažna”, jaz pa nimam bogatih izkušenj z avti na zadnji pogon, sem upošteval to dejstvo in se počasi začel privajal raketi. Sedaj mi je končno razumljivo, zakaj so avtomobilski novinarji v testu zapisali, da je samo letenje večji užitek od vožnje Opel GT-ja. Sprva mi ni bilo jasno, zakaj vsi vozniki okoli gledajo direktno vame? Ali je avto sesut? Ali imam čudno frizuro? Po parih minutah se navadiš občutka, kako je biti tujek v prometnem kaosu in stvar postane zanimiva. Vožnja po avtocesti je bila zelo preprosta. Niti ni bilo potrebno voziti hitreje kot 130km/h, pa vendar sem imel prvič povsem prazen prehitevalni pas. Avta nisem priganjal, niti še nisem preizkušal kako odzivna je turbina, ker pri današnji vožnji za to ni bilo potrebe.
Edini problem, ki je nastal je bil dovoz do staršev v Zagorju, kjer sem kot po jajcih peljal, da ne bi “poravsal” odbijača. Babica je bila prepričana, da je z nama nekaj narobe, ker to ni isti avto, kot ga je videla prejšnjič. Ko sem ji razložil, da je to raketa za čez vikend, mi je svetovala, da naj jo rajši dam doma v garažo. In sem jo poskusil spraviti v garažo, vendar rajši nisem tvegal, ko sem videl, da je avto precej širok, veliko širši od Tigre in tako je ostal pred garažo.

Seveda sem moral vzeti fotoaparat in narediti par fotk in spisati tole :evil: nekako sem preveč neučakan. In komaj čakam, počutim se namreč kot otrok, da bo jutro in da vzamemo pot pod gume in krenemo. Zanima me občutek vožnje brez strehe ob morju z raketo, zanima me vožnja preko 230km/h z raketo, zanima me kako se obnaša GT, ko mu izklopiš elektroniko in zanima me kako se obnaša pogon na zadnja kolesa v snežnih razmerah. Seveda bo vse v mejah normale in verjetno kakšne izmed navedenih želja ne bom uresničil, kajti v avtu ne bom sam. Ampak adrenalina so polne žile, avto pa poln bencina :evil: in jaz sem kot otrok, ki bo jutri odpotoval na morje.

13 Responses to Opel GT test – prvi dan vožnje z raketo

  1. Aleš pravi:

    Niiiiiiice, zavidam :-))

  2. šuši pravi:

    wuiiiiiiiii…jaz sem ti pa fouš, ker bi jaz tudi :evil: Avto na zadnji pogon se na snegu obnaša…hinavsko. če nimaš ESP-ja, se razume.

    Daj gospodično ven in se bejž vrtet na led nekam :D Pričakujem še eno poročilo, hvala :D

    Priznam, da so mi zadnja leta Opli vedno bolj všeč, bo treba enega sprobat.

  3. teoo pravi:

    uu stari, sam to pa je nekaj. čisti užitek. natančno nič se ne bi pritoževal, če bi ga dobil vsak vikend na posodo:D

    dobro ga stisni, pa suho cesto ti želim:)

  4. Mikec pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=FJcRDscxXCI&eurl=http://www.mikec.si/

    Poglej si kako se je skakalo čez “tvoj” avto. Sem ravnokar pogruntal, da je registracija enaka ;)

  5. Matej T pravi:

    Huh, dobra mašinca, tut jest bi kej takega testeral :)
    Varno pot na morje in nazaj seveda!

  6. Cyb3r pravi:

    Hja.. glede na to, da si bil pri starših, bi se lahko še do mene zapeljal, da bi videl, kako izgleda na našem dvorišču. ;)

  7. Bujes pravi:

    Vožna po snegu z zadnim pogonom po mojih izkušnajh več kot zabavna… Testerano z BMW 320d.

  8. piskec pravi:

    Pa velik veselja, Had! Super!

  9. had pravi:

    @cyb3r: your wish was my order :)

    @bujes: prevec za eno zivljenje :)

    @piskec: ce ne bi bilo heliuma, bi danes bolj malo uzival :)

  10. piskec pravi:

    Super! Samo, da pride prav! ;)

  11. Cyb3r pravi:

    No takoj, ko sem odprl fafljo in izrazil željo, me je poklical Had in me odpeljal na joy ride. Noro!

  12. Austin pravi:

    Sorry Roni, ampak tale avto je pa en navaden polizdelek. Zgleda hudo, pelje se krasno, ampak overall pa – melted down action man car build in a redneck factory. Obup. Speedster ostaja najboljši Opel. :) Tistega poskusi… ;)

  13. had pravi:

    @austin: sem videl, da si imel nekaj proti gt-ju :) sam nisem vedel kateremu tocno :)

    sem poskusil speedsterja, pa mi je bil prevec go kart :)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.