Končno vem, zakaj oznaka avtomobila – Opel GT. GT pomeni Greatest Toy, ali Goodbye Tires. Sam se sicer bolj nagibam k prvi možnosti, kajti dejansko smo moški otroci, ki imamo radi igrače.

In Opel GT je definitivno ultimativna igrača, pri kateri ugotoviš, da je vožnja po avtocesti samo za ljudi brez domišljije – fun is not a straight line. Čeprav avto brez problema doseže hitrost po števcu 240km/h (kljub temu, da sem obljubil video posnetke, le teh ne bo, ker mi je crknila SanDiskova SD 4G kartica z vsemi posnetki, jeap, čista jeba) in pospeši od 0 do 100km/h v 6 sekundah, je veliko večji užitek, ki ga ponuja GT, njegova vodljivost.
Glede na to, da razmere na cestah niso omogočale pretiravanja, oz. iskanja mejnih sposobnosti vozila, kar so že naredili bolj kompetentni vozniki in predvsem z več izkušnjami.
Glede na to, da je bil to moj prvi avto, ki sem ga imel dalj kot en dan, s pogonom na zadnja kolesa in da je bil občutek sprva zelo strašljiv in prvi kilometri kot vožnja po jajcih, sem kmalu spremenil mnenje. Zadnji pogon je KUL! In z elektroniko, ki jo ima Opel GT, je bila vožnja po mokri in hudo ovinkasti cesti povsem “mala malica”. Z vklopljeno elektroniko, sem se vozil kot po tračnicah, edino lučka ki opozarja na zdrsavanje koles je večino časa utripala. In ko izklopiš elektroniko, zelo hitro ugotoviš, da je to raketa in GT kot Goodbye Tires, lahko vzameš zelo dobesedno.
Marsikdo se bo vprašal kakšno ima porabo ta raketa. Ko sem se privajal na avto in vozil po vseh omejitvah sem spravil povprečno porabo na 4.9 litra (na poti v Celje). Ko sem po avtocesti vozil po predpisih je bila povprečna poraba 6,8 litrov. Ko pa sem preizkusil kako se zavrti mašina in kakšen glas ima turbina, ki je hudo odzivna, pa se je poraba povečala na 10,2 litra. Nad tem sem bil presenečen, kajti pričakoval sem veliko večjo porabo! Vendar dovolj o tem!

Opel GT je avto, ki za svojih 36k€ ponuja ultimativne užitke. Avto, ki si ga želim imeti, vendar vem, da ga ne bom imel! Zakaj?
Ker potem bi noči preživljal v njem, namesto doma v postelji. Ker bi poskusil vsak trenutek izkoristiti in napolniti telo z adrenalinom, ki mi dva dni ni dal spati. Ker sem končno dojel, zakaj lahko ljudje dajo za avto neskončno velike zneske denarja, pa vendar je to samo prevozno sredstvo.
In ko bom danes spet za volanom Tigre, se bom počutil kot da vozim “šajskolo” (skiro). Opel GT pa bo dobil spet novega lastnika za par dni, ki sem mu že sedaj “fouš”.
Najlepša hvala fantom iz Avtotehne, za možnost testiranja Opel GT-ja. In lahko potrdim, kar je zapisano na njihovi spletni strani:
“Prvi nedolžen pogled. Prvi nenameren dotik. ZAČETEK DOLGOTRAJNE OBSEDENOSTI”