Za moškega ki je obseden z dolžino, so lahko štirje centimetri usodni. Vendar bom preskočil pisanje o moški samozavesti. Za časopis Delo pa lahko štirje centimetri pomenijo spremembo.

Dejstvo je, da Delo že precej časa izgublja naročnike. Poskusi raznih akcij s katerimi bi privabili nove, so bili bolj ali manj neuspešni. Tudi menjave urednikov niso prinesle večjih sprememb. Pivovarna Laško, ki je 94-odstotna lastnica Dela in Boško Šrot, njen direktor, si definitivno želita drugačnih poslovnih izidov, kot so sedaj. In potrebne so bile spremembe.
Najprej so Laščani pretrgali navezo z Janšo in s tem zanetili Janšev boj proti tajkunom. Sedaj gredo še na spremembo velikosti časopisa Delo, ki je bila, vsaj zame, nujno potrebna. Bodo s tem pridobili naročnike, ki si želijo boljši časopis?
Čeprav se štirje centimetri sliši precej, je to, vsaj zame, še vedno premalo. Še vedno Delo ne bo primerno za branje na WC-ju. In seveda bi bil že čas, da spremenijo podobo svoje internetne prezence. Ali je dovolj da se spremeni forma, če se ne spremeni vsebina?
Ali so štirje centimetri manj, za bralce več, pa bom lahko kmalu ugotovil!