had blog roni kordis had blog roni kordis

Spletne trgovine z računalniško opremo

Spletne trgovine z računalniško opremo rastejo kot gobe po dežju, vsak dan jih je več. Vendar smo Slovenci vseeno precej nezaupljivi do nakupov preko interneta in se zato rajši poslužujemo nakupovanje v “resničnih” trgovinah, kjer za izdelek plačamo malce višjo ceno, kot bi jo, če bi kupili isto stvar v spletni trgovini.
Razlaga je povsem preprosta. Nakup v trgovini, ko lahko konkreten izdelek primeš v roko, ko se lahko s prodajalcem pogajaš za ceno in ko se lahko na štiri oči dogovoriš vse ostale podrobnosti, nam je precej bolj “normalen”, kot pa nakupovanje preko monitorja. Vendar se tudi to spreminja.
Spisek spletnih trgovin z računalniško opremo, rangiranih po Alexi.

http://www.mimovrste.com/ – Alexa 12,775
http://www.enaa.com/ – Alexa 22,941
http://www.nakupovanje.net/ – Alexa 61,333

http://www.comshop.si/ – Alexa 73,783
http://www.rolan.si/ – Alexa 83,191
http://www.agt.si/ – Alexa 144,836
http://www.superstore.si/ – Alexa 155,947
– Alexa 164.910
http://www.fmc.si/ – Alexa 168,955
http://www.pcplus.si/ – Alexa 237,967
http://www.comtron.si/ – Alexa 271,183

Moj namen je bil zbrati vse spletne trgovine, ki delujejo v Sloveniji, na enem mestu, vendar sem ugotovil, da jih je veliko preveč, da bi vse našel.
Problem, ki sem ga sam zasledil pri poslovanju z določenimi spletnimi trgovinami ni tako majhen. Namreč večina spletnih trgovcev nima na zalogi stvari, ki jih prodaja in jih sproti naroča direktno od uvoznika. Problem nastane, ko piše da je željena stvar na zalogi, ko pa jo želiš naročiti, ti sporočijo, da je dobavni rok 14 dni. Takšen, kot tudi pri uvozniku.

Ko sem zgoraj zapisal, da je lažje kupovati stvari, ko se lahko s prodajalcem pogajaš za ceno, sem imel v mislih preprosto idejo. Zakaj se ne bi tudi v spletnih trgovinah dalo pogajati za ceno. Kot v Turčiji. Ponudiš ceno katero si pripravljen plačati in “spletna trgovina” ti ponudi svojo, tako da na koncu prideta na skupno točko, ki je še sprejemljiva za oba. Ali pa ne prideta!

Zanimiv je podatek, da je tale blog https://www.had.si/blog/ po Alexi na 51,239. mestu :)

Kje pa TI opravljaš spletne nakupe? Zaupaš internetu?

  1. Zanimiva primerjava, vendar je pri Alexi metodologija zelo vprašljiva (podatke prispevajo le uporabniki, ki imajo v brskalniku nameščen Alexa toolbar). No, neke trende se gotovo da razbrati :)

    Zanimivi so tudi podatki google trends (o tem, kolikokrat je bila katera beseda iskana na googlu).

    Npr.

    mimovrste in enaa

  2. @uros, obutimacek: tudi jaz se strinjam z vama :) ampak na netu ni nobenega drugega “kolikortoliko” uporabnega podatka o obiskanosti spletnih portalov.. in alexa v tem primeru pride zelo prav :)

    @pipi: tocno to! hvala za opombo.. res sem povsem pozabil na ceneje.si :) kjer se vse zacne :)

  3. Jaz pa ceneje.si igonoriram, ker oni ignorirajo mimovrste. Karkoli sem kupoval je bilo na miovrste vedno ceneje kot pri najcenejšem ponudniku na ceneje.

    Če kupujem za mali denar grem direktno na mimovrste, če pa kaj večjega pa ceneje.si, mimovrste in geizhals.at :D

    Drugače pa kupujem preko interneta že od samih začetkov teh trgovin, ker podpiram tovrstno nakupovanje.

  4. Tako je, se popolnoma strinjam glede nezaupljivosti do internetnih trgovin. Sam preko interneta, če naročim, naročim pri tistih trgovinah, ki tudi v resnici v materialni obliki obstajajo. S tem mislim na Bigbang, Comshop in Merkur. Če pa že naročim, pa se o tem izdelku informiram v kateri od teh trgovin, da imam možnost videt izdelek in tudi testirat. Saj preko interneta pravzaprav ne kupujemo stvari majhnjih vrednosti, zato je boljša večja previdnost.
    Lep pozdrav!
    Teddy81t

  5. Teddy81t, se ne strinjam s tabo, kupovati v fizicnih trgovinah zato, da lahko stvar primes v roke, ali pa testiras ( ja kje pa ti to se dovolijo, lepo te prosim ), najbolj pametno je prebrat cim vec review-jev za doticni izdelek na net-u in ne v teh fizicnih trgovinah, pa nimas kaj falit potem, ko se odlocis za primernega, cetudi ga kupis preko net-a. In zaradi narave poslovanja teh trgovin so ziher bolj poceni kot pa une fizicne, kjer morajo futrat po moznosti kake debilne prodajalce, ki mu moras recimo potem razlagat kaj je to DVD-9 ( konkreten primer big-bang) …

    .::PiPi::.

  6. had pravi: “ampak na netu ni nobenega drugega “kolikortoliko” uporabnega podatka o obiskanosti spletnih portalov.. in alexa v tem primeru pride zelo prav”

    Ali bomo v prihodnjih objavah lahko prebrali tudi npr. kako je v sloveniji prodaja buč zadnjih letih močno narasla, največ buč pa prodajo na hadovi domačiji? Ali je to kritično razmišljanje blogerja ali pa samo ustvarjanje vsebine za vsako ceno, ne glede na vir in verodostojnost podatkov?

  7. @mkr: podaj verodostojne informacije, ki jih imate na siolu.. saj jih imate cel kup, mar ne?
    verjetno ne bo problem, da mi postrezes z obiskanostjo vsake od zgoraj omenjenih spletnih trgovin..

    ker ti branje dela tezave, ocitno zelo velike.. samo zate..
    “Spisek spletnih trgovin z računalniško opremo, rangiranih po Alexi.”

    bo sedaj slo?

  8. Se strinjam z izjavo Miha… Kolikor vem Mimovrste ne sodeluje z ceneje.si, zato cene tam gor niso updatane… Ceneje si je nepotreben dodatek, ki temelji zgolj na dumpingu, kjer zmaga prodajalec, ki je bo enem tudi dobavitelj (seveda pod drugim imenom), vendar je dobava informacija in celoten servis uslug, ki stoji zadaj močno vprašljiv…

  9. Clovek, ceneje.si je fajn ko isces kdo vse ima kak izdelek sploh v ponudbi in zdrava logika ti mora reci, da preveri se enkrat vse cene pri vseh, nekoc, ko sem kupoval LCD in me je zmotilo, ker je mimovrsta dejansko imela najcenejsega, sem jim poslal pripombo na ceneje.si in so pol udejtali, to da ne sodelujejo z njimi je razlog verjetno nekje, kar nas niti nebi smelo brigat … jaz jemljem ceneje.si kot referenco, seveda je se pol malo rocnega motoviljenja na mestu …. mimovrsto pa ne obrajtam vec, sem ze enkrat razlagal, kako sem moral placat dvojno postnino, zaradi njihove malomarnosti, predvsem pa kasnejse arogance – na mojo pripombo so se gladko delali mrtve.

    .::PiPi::.

  10. Ceneje.si nategujejo folk, vsaj kolikor imamo mi doma izkušnje, ko smo dejansko nato klicali po tistih firmah :)

  11. Sam se pri nakupu tehničnih izdelkov že kar nekaj časa poslužujem nakupa prek spletnih trgovin. Ker so cenejše in če veš kaj iščeš nimaš preprosto kaj falit. Ceneje.si je samo posrednik in ti točno piše kdaj katera trgovina updejta svoj izdelek.

    @Mikec, če ti ne preveriš, kdaj je bila stvar updejtana, za to nikakor niso krivi na ceneje.si.

  12. Superstore.si obljublja 30 dnevno garancijo na zadovoljstvo. Če z izdelkom nisi zadovoljen ga enostavno pošlješ nazaj. To pomeni da lahko izdelek dejansko odpreš, testiraš, uporabljaš 30 dni in če to ni to kar si pričakoval ga pošlješ nazaj.

    Kje je torej bolj varno kupovati ? V trgovini kjer imajo (če bog da) izdelek razstavljen na eni polici v neoptimalnih pogojih (sploh za monitorje to velja) ali nekje, kjer imaš cel mesec časa za testiranje.

  13. @had_ pozabil si sestavi.si s #177,150 rankom :)

    js mam npr. po alexi #215,025 :)

  14. Pipi, po eni strani se sicer strinjam s teboj, da si poiščeš na netu vse o tisti stvari, ki jo nameravaš kupiti in seveda je tudi dobro, če pogledaš v trgovini kako ta stvar sploh izgleda, če ti sploh ugaja, govorim npr. o digitalcih, kamerah, lcdjih, prenosnikih, torej takšnih stvareh za katere tudi pogledaš, da odgovarjajo tistim karakteristikam in tistemu vizualnemu izgledu, kot si ga želiš potem nekaj časa gledati in uporabljati. Ker na slikah na netu ne moreš videt resnične velikosti stvari, itd.
    Za ceneje.si pa se strinjam, da je dobra stran, da preveriš kje, v katerih trgovinah imajo na voljo ta izdelek ki ga kupuješ in potem ali pokličeš ali na netu enostavno vtipkaš naslov trgovine in primerjaš cene.

  15. Jaz grem najrpej na net po informacije, potem izberem model, vcasih grem vmes se v stacuno, da potipam, pogledam, povoham:) Potem pa vkucam zeljeno v najdi.si. Vzamem svincnik, zapisem ponudnika in ceno prvega, ki pade ven, grem dalje… ce je cena naslednjega nizja, precrtam prejsnjega in napisem novega… itd… dokler nimam obcutka, da sem v grobem prodajalce precesal… tedaj pa mi moj “magicni listek” pove, kdo je najcenejsi:) Placam in cakam na postarja ali kako drugo firmo, ki opravlja dostavo.

  16. v sloveniji so spletne trgovine sperverzirana vulgarnost ameriškega kapitalizma. Tisti ki so na vrhu so najhujši.

  17. agt.si je vsaj zame v SLO trenutno najboljša spletna trgovina.

  18. Od spletnih trgovin bi omenil http://www.solo.si, ker imajo zelo ugodne cene, dovolj pestro ponudbo in hitro dostavo. Vcasih je sicer roba videti rahlo “sumljiva” – odprta skatla, recimo, in podobno, ampak doslej (kuc, kuc, kuc) je vse delalo:-) Z njimi nimam nic, razen da sem ze veckrat kaj kupil.

    Drugace je pa v spletnih trgovinah bolje kupovati ne samo zaradi nizjih cen, ampak tudi zato, ker lahko vse, kar kupis, brez problema vrnes. Imas 14 dni casa, da trgovini sporocis, da bos robo vrnil (in ni ti treba navajati nobenega vzroka), potem pa imas se 14 dni casa, da robo dejansko dostavis ali posljes nazaj. Paziti moras le, da cesa na popraskas – paziti je treba tudi na embalazo.

    To je uzakonjeno, zaradi zascite potrosnikov, ker pri spletnem nakupu (enako velja za katalosko prodajo) ne mores prej videti kupljenega. V klasicni trgovini pred nakupom stvar vidis in lahko kupljeno vrnes samo v primeru, da ima kaksno dejansko napako.

    O.

  19. @Teddy81t: Tudi mimovrste=) ima fizično trgovino, samo res pa ne v vsaki vasi :)

    @PiPi: Dvojne poštnine ti nikakor ne bi smeli zaračunati, še najbolj nenavadno pa se mi zdi, da bi te po pripombi naše supporterke ignorirale. Oglasi se mi na mail, da uredimo situacijo.

  20. you.go, poglej, jaz se zaradi tiste ene postnine ne bom sekiral in tud nima smisla karkoli sedaj urejat za nazaj. To je zame pase.
    Vam pa predlagam in imam tudi konkreten predlog kako izboljsat proces narocanja pri vas. Sicer sedaj ne nejdem vec kje sem enkrat v nekem komentarju celotno storijo napisal, da povzamem.
    Narocis izdelek A, zakljucis in oddas narocilo. Dobis mail, da je bilo narocilo uspesno oddano. Po kaksni uri, se vedno ni maila, da je narocilo v obdelavi ( kar je popolnoma razumljivo). Vendar pa se recimo sedaj spomnis, da bi se nekaj dodatno narocil in gres in narocis izdelek B, oddas narocilo in dobis mail, da si ga uspesno narocil, vendar v okviru svoje transakcije. Recimo, ce sta oba izdelka na zalogi dobis se isti dan maila, seveda vsakega zase ( ker gre za dve razlicni transakciji ), da sta izdelka odposlana. In tukaj nastopi tisti predlog, ki vam ga svetujem. Ko usluzbenec pri vas vzame v obdelavo neko narocilo, bi se lahko po bazi avtomaticno preverilo, ce je slucajno se kaksen isti naslovnik ali narocnik na cakanju ( ali pa je morebiti posiljka ze pripravljena za odprem) za obdelavo in bi program seveda na to opozoril in “avtomatsko” zdruzil taksna narocila, posledicno bi bila samo ena postnina. V mojem primeru pa sta bila tako izdelka odposlana isti dan, na isti naslov in poslednicno sem jih dobil isti dan, placal pa dve postnini po nepotrebnem.
    In takrat vem, da sem v tistem komentarju ljudem svetoval, da pac naj v taksnih primerih skenslajo obe narocili in se enkrat izvedejo skupno narocilo, kar pa seveda, ce bi bil izboljsan proces in bi se dejansko delala preverba, to nebi bilo potrebno.

    No, mogoce ste vmes, ko sem nehal kupovati pri vas, to ze implementirali.

    Sej v koncni fazi ni neke zamere, kot se zdi, vendar pa vecinoma, pac na podlagi kaksnih slabih izkusenj, dam ljudi/podjetja za dolocen cas na hladno, sej imam pravico izbire ;)

    .::PiPi::.

  21. @PiPi: A, za to je šlo… v večini primerov tako situacijo v odpremi opazijo in seveda uredijo, zadnje čase pa res lahko zmanjka časa za ta “človeški faktor”, saj fantje odpremijo po več sto naročil vsak dan, tako da je težko opaziti, da gresta dva na isti naslov.

    Doslej se to niti ni izkazalo za težvo, zato ni bila narejena nobena sistemska rešitev, bom pa razvojni ekipi predlagal to funkcijo in upam, da v prihodnje ne bo težv.

    A ni škoda, da bi nas zaradi take malenkosti dal na hladno? Å e posebej ker zaradi tistih dodatnih 3 EUR poštnine mi nismo nič več zaslužili, ampak smo bili kvečjemu na izgubi, saj poštnino subvencioniramo. Z veseljem vrnemo še tiste preostale 3 evre in otoplimo odnose :)

  22. you.go, sej ni problema in ja, s postnino vi niste zasluzili nic, se strinjam … koker koli, vam pa se predlagam, da malce preveriti vase apple izdelke, ki jih imate v ponudbi, tako na hitro vidim vsaj dve (za tretjo ne morem trditi) cvetki:

    1)

    FCE3.5 se ze skoraj pol leta ne da dobit v SLO, sem pred novim letom imel hude seanse z enim izmed nasih prodajalcev pri nas, ki me je nategoval vec kot mesec in pol, nakar je priznal, da se ga preko madzarskega lagerja ( preko katerega predvidevam da vsi dobavljate), dejansko ne da vec dobit. Zakaj? Preprosto, ker je ravno takrat potem apple izdal novo razlicico 4.0, staro je normalno umaknil iz prodaje Tako, da je tale vasa ponudba, ze iz samega dejstva, da je ze kar nekaj casa nova razlicica na voljo prav smesna in podcenjujoca za nas uporabnike. Poleg tega, da ne govorimo o ceni, klik na apple.com, pa je hitro videt, da je nova cena obcutno nizja kot stara ( res je da so novo razlico malce oklestili) vendar to ne opravicuje, da ponujate nekaj v kar sem preprican, da se sploh ne da dobavit. Lahko me prepricate v nasprotno, seveda. Dobavni rok 5 dni? Tudi to je milo receno smesno, ce imate na zalogi, je druga stvar. Je pa nekako praksa pri nas in kdor se malo spozna na dobavljivost apple opreme pri nas, je za vse minimalno teden+, raje 14dni, seveda za izdelke, ki jih ni na zalogi.

    2)

    “to je najhitrejsi Mac do sedaj” … lepo vas prosim, tole je cisto zavajanje ljudi in vsi vemo, da je apple pred kratkim izdal novega mac pro-ja z boljso specifikacijo + obcutno nizjo ceno za osnovni model! Zopet, ne pise, da je na zalogi, iz cesar sklepam, da ga dobavite preko uradnih kanalov, se ga sploh se da?

    3)

    Iz opisa ni moc razbrati ali gre dejansko za novo gigabitno razlicico ali staro 100Mbitno razlicio, drugace obe podpirata 802.11a/b/g/n + USB … in tocno ta nateg sem izkusil na lastni kozi (ne pri vas).
    Zato sem sedaj veliko bolj pozoren na to kaj prodajajo pri nas glede apple opreme.

    Skratka, sam si zelim, da bi pri nas prodajalci dejansko poskusali postreci z novitetami, ce se pac gredo prodajat neko blagovno znamko kot je apple.

    .::PiPi::.

    p.s. refresjte tale apple program, pa utegnem zopet kaj kupiti pri vas ;)

  23. you.go, pa prosim ne zamenjat samo slikce, kot so jo na fmc …

    Clovek se ne more znebit obcutka, da se pri nas prodajalcem gladko jebe za apple, res je, mjhen trg smo in Apple-a dejansko ne zanima Slovenija, amapak procentualno gledano, sem preprican, da je apple v vzponu pri nas in dober prodajalec bi moral to znati izkoristit zdaj, AMPAK ne na zgoraj prikazan nacin, kjer prodaja novo verzijo po ceni stare, pri cemer potem pridemo do ultra super marz. Cena v USA je drugace $199, prej je bila nekje $280, ce pri tem se upostevas razmerje euro/dolar, nikakor ne mores priti z vsemi stroski na staro ceno, po kateri logiki?

    Ljudje nismo vec tolk butasti in se bo vsaka napaka ( tudi nenamerna ) mascevala precej bolj, kot so si prodajalci sploh pripravljeni priznati. Na danasnjem trgu poplave e-trgovin je ratala huda konkurenca, kot si ze sam omenil, kar bi moral biti po drugi strani tudi dober vzvod, da iz povprecja strli tudi kaksen ponudnik v pozitivni smeri, ne samo v negativni.

    Me prav ima, da bi odpru blog na temo apple anomalij pri nas … me zanima, ce bi kaj pomagalo.

    .::PiPi::.

  24. NIKOLI VEČ V SOLO.SI

    Spodaj je opisana kalvarija ki se mi je dogajal od 21.11.2009 do 04.12.2009 s spletno trgovino solo. Najprej so mi dejali da mi računa ne bodo popravili. Tudi na maile in telefonske klice se sprva sploh niso odzivali. Ker mi ni preostalo drugega sem poklical davčno in jim povedal mojo težavo. Dejali so da je podjetje dolžno popraviti račun in da podam prijavo zoper kršitelja. Dejal sem da bom še enkrat poklicalpodjetje s katerim imam težave in jim povedal kar so mi dejali na davčni. Ko sem poklical solo je v 30 sekundah bila rešena zadeva ki se je vlekla od 21.11.2009, 13 dni !!! Na koncu pa so me klicali vsi, valter, janja pevec, sergej in dejali da seveda bodo popravili račun in se opravičevali.

    Jaz v trgovini solo zagotovo ne bom več kupoval, od njih nebi vzel ničesar niti če bi mi podarili. Žal mi je le da nisem prej videl tega foruma, prihranil bi mi veliko časa in živcev.

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Cc: [email protected]
    Sent: Friday, December 04, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    tudi včeraj ste mi dvakrat obljubili da mi boste popravili račun in me boste o tem obvestili po telefonu ali po mailu, niste popravili računa

    danes sem se zaradi vas obrnil na davčno inšpekcijo, kjer so mi zagotovili da ste račun dolžni popraviti

    pred nekaj minutami sem vam to povedal tudi po telefonu in tudi da vas bom moral, če mi danes do 11:00 ure ne boste popravili računa, prijavil davčni inšpekciji

    sami se odločite kaj je za vas bolje
    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Cc: [email protected]
    Sent: Thursday, December 03, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    danes sem bil na vaši spletni strani da bi si natisnil popravljen račun, saj so mi vaši sodelavci obljubili da ga bodo popravili, vendar račun še niste popravili, prosim da račun popravite in me o tem obvestite

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    Iskal sem vaš elektronski naslov in sem ga komaj našel. Letos aprila sem že kupil pri vas enake artikle kot zdaj novembra, vendar sem blago ki sem ga takrat naročil plačal podjetju email.si d.o.o., zdaj pa podjetju internetna trgovina d.o.o.. Ali se trgovina solo nahaja na lokaciji ki je označena z rumeno ?

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Fw: Reklamacija

    danes sem se z vašimi sodelavci dogovoril da bodo popravili da bo pravilen, vendar mi računa ne bodo poslali po pošti ampak so dejali da si ga natisnem kar s spletne strani trgovine solo, upam da bo račun kmalu popravljen

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Sent: Wednesday, December 02, 2009
    Subject: Reklamacija

    ob naročilu sem vam napisal podatke za račun, poslali ste napačno izpolnjen račun na napačen naslov, pisno sem vas obvestil da mi pošljete nov račun na pravi naslov, vendar mi ga niste poslali, ne odzivate se ne na e-pošto in tudi na telefon se ne oglasite

    —– Original Message —–
    To: [email protected]
    Cc: [email protected]
    Sent: Friday, November 27, 2009
    Subject: reklamacija

    spodaj je mail v katerem sem vam dodatno, še enkrat, jasno napisal, kaj mora pisati na računu
    a ste kljub temu, račun sestavili napačno
    prosim da račun popravite tako, da bo pravilen in da bo naračunu pisalo, kar piše spodaj z rdečo barvo
    prosim da račun pošljete na naslov: gvubhiuhno

    —– Original Message —–
    To:
    Sent: Saturday, November 21, 2009
    Subject: Re: SOLO potrdilo naročila

    Na računu mora pisati:

    abcčdefg, d.o.o.
    pakistanska 6
    666 lizbona

    Davčna št:1234567890

    —– Original Message —–
    From: [email protected]
    Sent: Saturday, November 21
    Subject: SOLO potrdilo naročila

  25. Demel, Računalniki, Prenosniki, Netbooki, Tableti, Monitorji, Strežniki, Diski, Zunanji diski, SSD diski, Programska oprema, Tiskalniki,Televizorji, Tonerji, Računalniške komponente, Grafične kartice, Servis računalnikov,Spletne strani, Izdelava in optimizacija spletnih strani

Komentarji so zaprti.