Hrapavljenje, karkoli že to pomeni, poteka. (SSKJ ne najde te besede)
Ob dežju je omejitev hitrosti v predoru Trojane še vedno 60 km/h. Ampak to ni poanta tega zapisa.
Ob hrapavljenju predorov je promet preusmerjen na regionalno cesto. In če se pelješ ponoči, okrog 1. ure zjutraj, po avtocesti proti Trojanam in nisi pozoren, da hrapavljenje še vedno poteka, plačaš cestnino v Kompolju, čez šest kilometrov, v Blagovici pa moraš zapustiti avtocesto in po regionalni cesti, za približno tridesetimi tovornjaki v koloni cijaziti proti Trojanam.

In kakšen je pogled na “pohrapavljene” predore? Na prvi pogled mi vse skupaj deluje precej bolj gladko, oz. cestišče se sveti veliko bolj, kot se je pred tem posegom. Glede na to, da je poseg vreden 800.000€, bi pričakoval drugačen rezultat. Nekako tako, kot so hrapavljena cestišča v Istri, kjer se to močno pozna. Tako pa je okrog vsakega jaška še velik del “nehrapavljenega” cestišča, da o sredinski črti, ki ni “pohrapavljena” niti ne govorim.
Mogoče pa je to samo predpriprava, da bodo lahko naredili teste in ugotovili, da je vožnja po predorih sedaj še bolj nevarna in bodo lahko ponovno “betonirali” oz. “asfaltirali” predore.
Resnično upam, da se MOTIM!

7 Responses to Hrapavljenje predorov

  1. Anže says:

    Se strinjam, tudi jaz ne čutim NOBENE razlike med vožnjo :) razen v tistih nekaj minutah obvzoza in v gužvi na Trojanah za krofe =)

  2. Robi says:

    Had, tisto o omejitvi v predoru pa ne vem, če drži…

    Včeraj sem se peljal v dežju, in je bila omejitev sto… No, vsaj v prvem in drugem predoru iz Ljubljane proti Celju je bila omejitev 100, v predzadnjem in zadnjem je bila pa res 60… Ampak glede na to, da sta bila prva dva ‘kao’ pohrapavljena (kakšna beseda…), so nekaj le naredili…

    Je pa res šlampasto narejeno… Sredinska črta sploh ni popravljena v prvem predoru (v drugem, zanimivo, pa je), da o velikih zaplatah nehrapavljene površine sploh ne govorim…

  3. LesiA says:

    Kakšna šlamparija, res! Jaz si že dolgo časa postavljam vprašanje kako lahko na regionalni cesti v Avstriji čutim manj rukerjev kot na avtocesti v Sloveniji. A mi lahko kdo to pojasni?

  4. prgrmr says:

    Tu piše, da bi naj bila cestnina v času posega znižna. Ali v resnici ni bila?

  5. Crap says:

    LesiA: zato ker so njihove regionalke dejansko boljše od naših avtocest. In tudi varno omogočajo avtocestne hitrosti. Mi še vsaj 50 let ne bomo ujeli avstrijskih standardov, trenutno smo na stopnji romunskih. Hrvati so že vsaj 20 let pred nami.

    Najboljše bi bilo, da tunele asfaltirajo, tako kot so asfaltirani vsi novejši tuneli v Evropi. Asfalt v predorih ima minimalno minusov, dobro je pač slabši ob požru, samo to lahko rešijo s komorami in prehodi v drugo cev.

  6. Crap says:

    Po zagotovilih odgovornih iz hrapavljenja izvzete mejne črte med voznima pasovoma ne bodo poslabšale voznih lastnosti.

  7. Stokovnjak :P says:

    Evo, če koga zanima kaj je bilo sploh narobe v predoru in kdo je zasral. Pa bom povedal bolj po domače. SCT je uporabil napačno tehniko vgrajevanja. Z vibracijsko tehniko so zasrali, ker jo ne bi smeli uporabiti za pripravljeno mešanico. Z vibracijo so se “robustnejši, težji kamni” potopili, na vrhu pa so ostali manjši in tako je bila površina gladkejša. To je bila 1. napaka. Kar pa sploh ne bi bila težva in bi to lahko že rešili pri nadzoru vendar je zasral nadzorni, ki si vrha vzorca za laboratorij ni označil in so valda v laboratoriji testirali spodnji del (namesto vrhnji, kjer je valda cestišče :DD), ki je bil bolj hrapav. :DDD Kar je logično, saj bi tako moglo tudi v predoru biti, če ne bi zasrali pri vgradnji :D. To je bila 2. napaka. 1. nateg pa je bil, da v predoru kljub tej zmoti sploh ne bi bilo potrebno tako drastično omejiti hitrosti ampak bi bila lahko dopustna višja vendar se je v to vmešala “višja sila” in omejila hitrost :), da se lahko pljuva po izvajalcu SCT. lol Nateg št. 2 pa je, da bo hrapavljeno cestišče zdražlo MAX. 2 leti (!), v medijih pa se govori, nateguje, da bo 5 let. :DD Sicer pa se ne jeziti, da tudi hrapavljenje ni izvedeno 1.a. Čez 2 leti bodo padali že novi €€€€ :DD Mejte se.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.