Mediji so danes polni informacij o novih stacionarnih radarjih (vir), s katerimi bo omogočeno sekcijsko merjenja hitrosti. Policija in Dars jih bosta testirala in kasneje uporabila proti voznikom na avtocesti.

In marsikdo si zastavlja vprašanje, kaj hudiča je narobe s sedanjimi stacionarnimi radarji?
Mogoče to, da NI NITI ENEGA DELUJOČEGA STACIONARNEGA RADARJA V SLOVENIJI! V enega so streljali, drugi pa so “prenehali z delovanjem”. Zatorej je zaviranje pred praznimi škatlami ob avtocesti povsem nesmiselno!
In sedaj je treba uvesti nekaj novega, testirati in potem uporabiti proti davkoplačevalcem, ki bomo te naprave itak sami kupili!
Ko me naslednjič ustavi policist, mu bom vzel kapo, kajti itak je bila kupljena iz mojega denarja!

14 Responses to Zakaj novi stacionarni radarji?

  1. Gregor says:

    hehe Zakaj pa ravno kapo? :) Vzemi mu raje radar! :))
    Meni se ne zdi sporno, da se preverja oz. meri hitrost vožne – konec koncev so pač taki zakoni, omejitve so takšne kot so in če so, bi se jih pač človek naj držl. Moti pa me, da so ponekod tako “nečloveške” omejitve. Ravna cesta, povsem pregledna, pa npr. omejitev 70 km/h. Da te naredi še bolj živčnega in pelješ še hitreje.
    Naši jekleni konjički so vedno močnejši, vedno več imajo air bagov in z vedno več zvezdicami z varnostnih testov se hvalijo na oglasih, a vendar – omejitve vseskozi ostajajo drugačne. Dear God, še Cerkev je namesto lomljenja kruha uvedla hostije – še oni so šli (vsaj) toliko v korak s časom. :)

  2. bzp says:

    Gregor, a je človeško telo tudi kaj napredovalo? Če se pri 90 zabiješ v drevo ali pa še huje, v nasproti vozeče vozilo (niti ni nujno da je tovornjak) ti air-bag pomaga samo toliko da si delno prepoznaven pri mrliškem ogledniku. Na ostalo pozabi.

  3. MatejMM says:

    Prebiral sem komentarje, ki jih bralci pišejo na novice o novih radarjih in moram priznati, da me je kar strah, ker živim v Sloveniji.

    Meni je zadeva všeč in upam, da jih bodo v prihodnje uvedli toliko, da bo pokrita celotna avtocesta. Vsakih 5km kontrolna točka, potem pa naj nori, kdor hoče…

  4. PiPi says:

    MatejMM, se strinjam, ce bo sistem baziral na prepoznavanju registerskih tablic, ga je potem mozno bp upgrejdat tud na avtomatsko iskanje ukradenih tablic/avtomobilov, itd … jaz podpiram ta sistem, stacionarni so dobri ravno za tistih 10m pred njim ;)

    .::PiPi::.

  5. Mitja says:

    Norci bodo noreli vseeno.. proti morju lahko celo pot špuraš 200, na zadnjem počivačišču pa narediš postanem in spiješ kratko kavico, pokadiš cigareto in opraviš kakšen klic…

    V zadnjih letih se je veliko spremenilo v zakonih, smrtnih žrtev na cestah pa je enako!
    Policicija se rada pohvali, če je kako leto manj smrtnih žrtev, jaz pa bi raje kot zakone izpostavil medicino, ki je v nekaj letih zelo napredovala.

    Sicer pa je kristalno jasno, da gre za držvi samo za denar.. Nemčija naprimer ima 3x-5x nižje kazni in 2x višjo povprečno plačo od nas…

  6. PiPi says:

    Mitja, problem pri cik pavzah je v tem, da bi imelo smiselno postavit radarje zgolj na odsekih brez vmesnih pocivalisc, kar je tudi predvideno, tako da so tvoje cik pavze brez pomena, seveda pocitek nikoli ni odvec in je priporocljiv kljub vsemu, se strinjam ;)

    .::PiPi::.

  7. Mitja says:

    @PiPi saj je jasno koliko je folk nor.. bo pač čakal na odstavnem pasu ali kaj podobnega in s tem ogrožl promet..

  8. Saso K. says:

    Jasno. Teraš 200+ dokler gre, potem pa pred radarjem ustaviš na odstavnem pasu. Pa lepo deko in roštilj iz prtljažnika pa en piknik vzgeš. Čevapi, par pirov pa je zadeva rešena.

  9. had says:

    no, tudi na to so pomislili in bodo ti radarji na razdalji manj kot 10 kilometrov.. bo pa definitivno veliko bolj poln odstaven pas :)

    sicer pa se je tudi telo spremenilo v casu.. sportniki dosegajo boljse rezultate, ki so bili se pred leti znanstvena fantastika.. vendar pod vplivom raznih substanc..

    mogoce bo potrebno zaceti namesto speeda jest pomirjevala :evil:

  10. kr en says:

    @ had
    ne vzet kape policistu. raje potem začni kar asfalt jemat iz lokalne ceste, saj si tudi tega plačal ti (kot davkoplačevalec) :D ;)

    p.s: nad temi novostmi pri nas s temi radarji pa sem kar pozitivno naravnan… sam itak, norce bi ustavilo samo to, da jim odvzamejo izpit in vozilo :s

  11. Gregor says:

    @bzp
    Pol naj rajš pozabil na te zvezdice z varnostnih testov? Pa še druga stvar je, ki sem jo pozabil – pešec ali kolesar pa airbagov sploh nima. :-/

  12. Mitja says:

    speed se ne je, ampak njuha…

  13. Crap says:

    MatejMM: zakaj ne bi rajši rekli, da vas je strah hitrosti in s tem prevzemanjem odgovornosti? V Nemčiji sistem brez omejitev popolnoma deluje (imajo celo skoraj 2x manj smrtnih žrtev na neomejenih odsekih glede na prevožene kilometre kot npr. Avstrijci in manj kot Finci in Norvežni).

    Ker se v Sloveniji vsi bojijo neke odgovornosti, imamo mi čez naselja in še več “kvazi naselij” omejitev 50, medtem ko v tujini 70-100 km/h. Pešec in kolesar morata prav tako biti odgovorna, a ne?

    Ne vidim pa smisla v teh sektorskih radarjih. Imajo jih tudi v tujini in jih vidiš skorajda 5 km prej, preden zapelješ v cono merjenja.

  14. Dragan says:

    V Nemčiji imajo sektorske radarje zato, da bi dejansko zmanjšali hitrost voznikov in ne zato, da bi kasirali kakor v Sloveniji.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.