23. maja sem natočil prve litre goriva OMV Sprint Diesel, ki mi jih je podaril OMV in včeraj ponoči sem porabil teh 100 litrov. Trajalo je malce dlje kot sem pričakoval, kajti vmes je bilo sončno vreme, ki je bilo namenjeno vožnji brez strehe in bencinskim hlapom, namesto dizla.
In kakšni so zaključki? Kot sem že v sami napovedi pisal, je zelo težko ocenjevati te stvari, zato sem vzel samo podatke iz računalnika, ki je v Astri. In bil presenečen. Kot prvo sem ugotovil, da števec ki je v armaturki kaže drugačno število prevoženih kilometrov kot tisti na večjem, sredinskem displayu, kot drugo pa, da je res manjša poraba goriva. Po računalniku se mi je poraba zmanjšala za 2dl/100km.

omv-02.jpg omv-01.jpg

Marsikdo bo rekel, da je to povsem relativen podatek in se lahko strinjam z njim. Glede na to, da so se relacije vožnje precej razlikovale od relacij, ki jih sicer delam (Ljubelj, 3-urno stanje v koloni, itd) in da je bil prižgana klima, lahko samo ugibam, kako bi bilo lahko drugače. Ampak podatek po računalniku kaže, da je manjša poraba.

In koliko pomeni 2dl manjša poraba na 100 km? Za marsikoga je to povsem nepomemben podatek, vendar če upoštevam dejstvo, da delam letno preko 50.000km, to pomeni prihranek 100 litrov goriva, oz. preko 120€ prihranka. Kar pa niti ni tako zanemarljivo.

In če se odločim, da upoštevam pravila za zmanjšanje porabe goriva, ki jih promovira tudi OMV (zakaj bi to oni počeli, mi sicer ni povsem jasno??), potem lahko prihranim na letni ravni za kakšen “netakoeksoticen” izlet!
In katera so ta pravila?

1. Poskrbite, da bo vaše vozilo dobro vzdrževano in redno preverjajte nivo olja!
2. Vsak mesec preverite tlak v pnevmatikah
3. Odstranite nepotrebno težo iz prtljažnika in zadnjih sedežev
4. Zaprite okna, zlasti še pri višjih hitrostih, ter odstranite prazne strešne prtljažnike
5. Vklopite klimatsko napravo samo kadar je potrebno
6. Takoj po zagonu motorja začnite z vožnjo in ugasnite motor, ko stojite na mestu več kot minuto
7. Vozite premišljeno in predvsem s prilagojeno hitrostjo
8. Pri pospeševanju čim hitreje prestavite v višjo prestavo
9. Poskušajte predvideti prometni pretok
10. Razmislite o možnosti, da se z drugimi dogovorite za skupno vožnjo v službo ali na prostočasne aktivnosti

One Response to OMV Sprint Diesel – konec testiranja

  1. Miha pravi:

    Če mene uprašaš se mi ne zdi preveč smislno tok gledat na porabo pa skos merkat da ne stopš preveč na gas, da so obrati nizki, šparat s klimo itd. Rajš daš tistih 100€ več pa si prvoščš nromalno nestresno vožnjo v kateri uživaš.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.