Vozim.se je zanimiv projekt Zavarovalnice Triglav, ki na zelo dober način povezuje nagradno igro s svojimi avtomobilskimi zavarovanji.
Po registraciji, ki je obvezna (vredno je prebrati Pogoje sodelovanja), se prične flash igra, ki je delo Renderspacea in je vsaj zame odlično narejena.
In kakšne so nagrade? No, pri Zavarovalnici Triglav bi se lahko vseeno malce bolj potrudili in nam ponudili boljše nagrade. Ampak podarjenemu konju se ne gleda v zobe.
Tedenske nagrade: 6 majic za najboljše tedenske rezultate in 6 majic za najslabše tedenske rezultate (ta ideja mi je odlično)
Nagrade zaključnega žrebanja: bon za avtomobilska zavarovanja Zavarovalnice Triglav v vrednosti 500 EUR, bon v vrednosti 300 EUR, bon v vrednosti 200 EUR
In moj rezultat. Hmm, 79. had – 18.409. Očitno mi gre boljše resnična vožnja od rok, kot pa igranje igric!
Hmm, stvar bi bila bolj zanimiva, če bi mi znali razložiti, zakaj potrebujejo več podatkov kot davčna uprava. Da bodo vedeli, kakšen popust na zavarovalno polico mi bojo dali, glede na to, kolikokrat se v igri zabijem?
@gru: popolnoma se strinjam s teboj.. zato sem tudi zapisal, da je vredno prebrati “drobni tisk”..
ampak igrca je kul :)
Saj piše:
Organizator lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o nagradni igri Vozim.se, namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih ter za druge trženjske namene.
Torej za eno ušivo majico, katere nabavna vrednost je največ 2 eur, prodaš svoje osebne podatke in zasebnost nekomu, ki lahko z njimi počne kar se mu zahoče. In če pogledamo, da ciljna skupina te igrice najbrž ne bere splošnih pogojev in bo nekoč imela svoje avtomobile…
@aljaz: ampak dejansko zelo malo ljudi prebere to obvestilo, ko vidijo nagrade.. :)
podatke po moje potrebujejo ravno zaradi nagrad (kako naj drugače izplačajo bone?) …
Ampak zakaj se je sploh treba registrirat??
Itak se večina folka ne bo vračala….
Kake pa so niti nagrade? ^o)
Se ne spomnim da bi kdaj sodeloval v nagradni igri brez da bi dal svoje podatke… Drugace pa itak vsi vemo zakaj jih podjetja hocejo.. To ni nic novega..
Drugace pa itak vsi vemo zakaj jih podjetja hocejo..
Bojim se, da večina ljudi tega ne ve, še manj pa bere splošne pogoje. Ker sicer ne bi za ušiva 2 evra, zastonj juho iz vrečke ali zastonj izvod revije iz prejšnjega meseca bili pripravljeni dati vse svoje osebne podatke. Po možnosti pa še podatke vseh prijateljev in sorodnikov, ker bodo s tem dobili enkratno življenkso priložnost sodelovati še v dodatnem nagradnem žrebanju za [vstavi poljubno].
Če bi bil na mestu Nataše Pirc, bi si najprej prizadeval za to, da se z zakonom prepove nagovarjanje ljudi, da posredujejo osebne podatke drugih ljudi (prijateljev, sorodnikov…). Kajti jaz na primer nikoli nisem dal soglasja, da nekdo hrani in obdeluje moje podatke, dobil pa jih je zato, ker je nek sorodnik rabil 10 “žrtev”, da s tem sebi pridobi določeno ugodnost.
Hehe Aljaz. Imas prav. Predlagam da prides na Blogres, kjer bo predavala in izpostavis ta problem (po koncu predavanja bo na voljo za vprasanja).