Na 15. oglaševalskem festivalu Golden DrumZlati boben, v Portorožu, je bilo prijavljenih 2753 del iz 44 držv.
Oglaševalska agencija leta 2008 in dobitnica zlate rože je Change Integrated iz Poljske, druga agencija, po točkah, McCann Erickson, Izrael in na tretjem mestu Saatchi & Saatchi, Romunija.
Kljub temu, da sem bil odločen, da se bom letošnjega bobna udeležil, zadnja dva dneva sta bila v planu in kljub temu, da je bilo čudovito vreme na morju in dobra družba na festivalu, mi to ni uspelo. Mogoče drugo leto!

3 Responses to Golden Drum – oglaševalska agencija leta 2008 je Change Integrated – Poljska

  1. ŽonPjer pravi:

    šmrc… :(

  2. had pravi:

    mogoce mi zdajle uspe it na barcolano, do trsta.. sam da se nekdo prebudi :)

  3. ŽonPjer pravi:

    ja, ja, slurp, slurp!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.