Menu
had blog
Search
had blog
  • had blog
  • razmišljanja
    • objavljeno
    • intervju
    • gostujoči zapis
    • pr
    • covid-19
  • hrana
    • pizza
    • recepti
  • potovanja
  • dogaja
    • napovedi in dogodki
    • nagradne igre
  • foto
    • seks
  • lifestyle
    • glasba
    • video
    • avtomobilizem
    • šport
    • oglasi
    • test
  • www
    • mobilne aplikacije
    • facebook
    • twitter
    • trač
    • google
    • apple
IŠČI
had blog
  • had blog
  • razmišljanja
    • objavljeno
    • intervju
    • gostujoči zapis
    • pr
    • covid-19
  • hrana
    • pizza
    • recepti
  • potovanja
  • dogaja
    • napovedi in dogodki
    • nagradne igre
  • foto
    • seks
  • lifestyle
    • glasba
    • video
    • avtomobilizem
    • šport
    • oglasi
    • test
  • www
    • mobilne aplikacije
    • facebook
    • twitter
    • trač
    • google
    • apple
had blog roni kordis
  • Posted in
    • razmišljanja

Blogerji smo kurbe za eno noč – Domen Savič – blogolog

had blog roni kordis
  • 13/10/2008
  • 31 Komentarji
  • 1 min. branja

Tako nas je okarakteriziral Domen Savič – blogolog (vir), ko je odkril da smo nekateri sodelovali v akcijah:
– Renault Twingo in blog Renault Twingo
– Kolosej
– Vichy
– Slovenija Danes
– Simobil Orto Beri
– Žurnal in SKOJ

Čez par dni Domen objavi zapis – Kako to dela Barcaffe… (vir) – kjer razloži kakšno je pravilno sodelovanje z blogerji.

Blogerjem, ki so v svojem zapisu omenili besedo kava, vzameš citat in ga uporabiš v oglaševalski akciji za Barcaffe. Brez vprašanja, če lahko to storiš (v tem primeru gre za komercialen namen), ampak “so pa v zahvalo za citat, ki so ga vzeli blogerju, omogočili povezavo do njegovega bloga!”
Zanimiv je komentar Ervinatorja:

V enem svojih prejšnjih zapisov si v podobni temi prostovoljno sodelujoče pisce označil za “kurbe za eno noč”. Akcija Droge Kolinske pa je pisce uporabila kar neprostovoljno, torej jih je posilila. In to čeprav v svojih zapisih sploh niso omenjali barcaffeja, ampak kavo na splošno. Kako bi v skladu s tvojo logiko imenovali tiste žrtve posilstva, ki po dejanju storilcu ne ugovarjajo?

Razumem, da smo blogerji kurbe. Ampak če prav vem, kurbe zahtevajo plačilo. In dvomim, da je klik na povezavo plačilo??
Seveda se lahko tudi motim, saj nimam pojma o blogih! Niti o kurbah!

  • share
  • 007
  • api
  • blog
  • bloger
  • blogerji
  • blogi
  • dan
  • delo
  • domen savič
  • had
  • kolosej
  • komentar
  • logo
  • Nina
  • nova
  • oglas
  • Ora
  • orto beri
  • pr
  • REM
  • renault
  • renault twingo
  • simobil
  • slovenija
  • slovenija danes
  • ston
  • test
  • twingo
  • upor
  • wordpress
  • zapis

Post navigation

blank
prejšnja objava

Rilkejeva pešpot - Sentiero Rilke - Devin - Sesljan

blank
naslednje objava

Zoran Jankovič - fotografije župana

31komentarjev

  • Swizec pravi:
    14 let ago ob 14:43

    Osebno se mi javno citiranje blogerjev v kakrsnekoli namene ne zdi sporno. Tudi cajtenge lahko kdorkoli kjerkoli citira, prav tako televizijo in knjige. Zakaj bi bili blogerji drugacni?

    Nekaj drugega je ce vzamejo tvojo izjavo in ne povedo od kje so citirali. Dokler izjav ne prodajajo kot svojih ne gre niti za plagiarizem niti krsenje avtorskih pravic.

    Odgovori
  • Bufo pravi:
    14 let ago ob 14:43

    :) Tudi sam se spravljam nekaj o tem napisat. Bravo!

    Odgovori
  • Davorin pravi:
    14 let ago ob 14:45

    Å e dobr da nimam već bloga … nism več kurba, zdej sem escort ;)

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 14:47

    @swizec: to sem se tudi jaz spraseval.. pa je stvar zelo preprosta.. sam objavljam pod licenco http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/deed.sl
    Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 Nedoločena

    ki pravi

    Dovoljeno vam je:
    reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti

    Pod naslednjimi pogoji:

    Priznanje avtorstva. Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence.

    Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene.

    Brez predelav. Dela ne smete spreminjati, preoblikovati ali ga uporabiti v svojem delu.

    in zato se mi je zdelo sporno!

    Odgovori
  • RazbOjniK pravi:
    14 let ago ob 14:49

    Ti, ko že naštevaš tele “blogerske akcije”… Pa ne mi rečt, da tole: https://www.had.si/blog//2008/10/10/tus-klub-to-sploh-ni-slabo/
    … si pa naredil za Ä‘abe?!?

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 14:49

    @davorin: a pol ni bil samo white page of death..

    wordpressssss!!!!

    Odgovori
  • Davorin pravi:
    14 let ago ob 14:52

    Najprej je bil, pol je bil pa nek jeben Drupal error, ki mi je šu na k***c in delam zdej u Djangotu. Če mi ne rata, zmer ostane WordPress ;)

    Odgovori
  • MR Foto pravi:
    14 let ago ob 14:57

    @swizec: Kot je rekel Had – ni sporno, če ne gre za komercialne namene. Pri Barcaffeju pa gre OČITNO za komercialne namene in tu bi se moralo za dovoljenje vprašati avtorja.

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 14:57

    @razbojnik: nisem naredil za đabe, ampak sem zapisal to zase..
    in nima nobene veze s tusem ali cim drugim..

    tako kot vcerajsnji zapis o barcolani ni bil narejen za đabe, ampak je bil napisan zame.. ali pa o vietnamskih prasickih..

    mogoce pa moram res za vsak zapis vprasati za mnenje ostale blogerje, da vem o cem lahko in o cem ne smem pisati..

    tudi https://www.had.si/blog//2007/10/23/josip-broz-tito-v-knjigi-tito-brez-maske/ tole sem naredi đabe.. ker sem podprl projekt in nikoli dvignil nagrade.. pa je bil zapis povsem komercialen, ker sem zelel pomagati drugemu svetu..

    Odgovori
  • Prašni Kartoni pravi:
    14 let ago ob 15:02

    Na podstrešju se sprašujemo ali bo Domen, Domen Savič navzlic njegovemu pisanju obdržl službo pri agenciji, ki je izpeljala (blogersko) akcijo za podjetje prehrambene industrije iz Obale?

    Upamo, da ne.

    Odgovori
  • Swizec pravi:
    14 let ago ob 15:04

    @mrfoto: ok, bi se moralo vprasat ce gre za komercialne namene. Potem tudi had vsakogar, ki ga linka v svojih “had priporoča branje blog zapisov” zapisih, vprasa ce lahko linka? Ima namrec oglase na strani, se pravi se gre za komercialne namene.

    Podobno vsi drugi blogerji z oglasi, a vedno vprasate preden koga polinkate? Mocno dvomim.

    Odgovori
  • Centrifuzija pravi:
    14 let ago ob 15:10

    No, sam je pa res hecno, da nekak večina istih imen pojavlja pri teh stvareh. Tak malo zaprt krog izpade tole, ko takole z zakasnitvijo izvem za vse to silno dogajanje. Ampak po drugi strani je pa itak tudi ta blogerski krog ves zapet in taka reč ne pomeni prav nobenega večjega vpliva na svet in blaginjo. Svet gre naprej in šov mast go.

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 15:23

    @swizec: odlicen argument.. s taistim vprasanjem sem se jaz ubadal ze precej casa, zato je bila vmes ta kategorija prazna..
    dolocen cas sem linkal bolj ali manj ene in iste osebe.. ampak ko sem parkrat vprasal blogerje, ki sem jih linkal, ce jih lahko, je bil odgovor vedno da.. no, po pravici povedano, smejali so se mi..

    glede na to, da vidijo od kje prihaja obisk, bi verjetno vsak, ki bi imel kaj proti, to mi takoj sporocil :) glede na to, da jim linkam kljucne besede in prinesem kar nekaj obiska, se nihce ne jezi zato.. in moji linki so direktno v samem zapisu in ne v oglasu :)

    mogoce pa bom moral res razmisliti o tem, da ne linkam vec nikogar, da ne bom krsil pravil :)

    @centri: ja, tudi to je res.. ocitno nekateri bolj, drugi manj spremljamo/jo blogosfero..
    sam bi veliko rajsi, da bi imeli vsi koristi od tega, kar se dogaja.. da bi vsi dobili berrye in da bi vsi testirali vozila..

    mogoce pa mi kdaj to uspe :)

    Odgovori
  • Bufo pravi:
    14 let ago ob 15:41

    Tudi sam sem komentiral Domnov blog a na žlost ni viden.

    Predvsem se mi poraja vprašanje ali ne potemtakem on dela kurb iz blogerjev?
    Pa zelo me zmoti kako tretira blogerje v komentarju, češ preveč angažmaja.

    No ja, @had, @MR Foto se moramo sprijazniti da smo pač prijateljice noči ;)

    @swizec super argument in tudi sam sem parkrat imel to težvo.

    Odgovori
  • Marin pravi:
    14 let ago ob 16:20

    Kot pravi tisti vic, kurbe in pedri smo vsi, samo denarja ni.

    Ne vem, ali samo jaz tako cutim, ali pa je res, da je gospod Domen nekoliko uzaljen, ker ni dobil BlackBerryja?

    Tudi sam sem za projekt “Pomagajmo Ugandi” prosil za pomoc blogerje in tu ne vidim nic spornega (res da se gre v mojem primeru za neprofitno stvar, a blog je medij, kakor vsi ostali). Ce objavil oglas v Delu, ni nujno, da ga tudi v Slovenskih novicah, pac izberes tistega, ki ti najbolj ustreza. In Domnovo sprasevanje, kdo je izbral blogerje, se mi zdi total bullshit. Nekdo pac je, tako kot nekdo izbere na kateri televiziji ali casopisu se bo objavila reklama.

    Lahko pa bi se sedaj blogerji sami aktivirali, pa naredili akcijo zbiranja prostovoljnih prispevkov, pa kupimo Domnu BlackBerryja :) .

    Odgovori
  • dr. Onyx pravi:
    14 let ago ob 18:38

    Žalostno je, da je najlepši epitaf Black Berryu mapisal človk, ki ga dobi ni sploh. V tem se pa upam vsi strinjamo?

    Odgovori
  • Ata Pizdun pravi:
    14 let ago ob 18:42

    Zanimiva dilema. Jaz osebno se nagibam na hadovo stran. Menim, da je, kljub temu, da gre za zelo priročno in hitro dostopno gradivo, blogerski zapis ravno toliko avtorski, kot zapis v knjigi, časopisu ali prispevek na televiziji.

    Brez privolitve ne gre pri citiranju v komercialne namene. Popolnoma drugače pa je pri linkanju. Dvomim, da bi našel koga, ki bi imel proti, da mu linkaš, kadar gre za pozitiven link. V primeru kritike se mi zdi bolj vprašljivo.

    Čisto dober primer bi bilo ta hadov zapis o savičevem zapisu. A je v tem primeru prav, da človeka seznaniš? Vsekakor sem prepričan, da ga vprašati za dovoljenje ni potrebno.

    Na svojem blogu pa sem napisal mnenje o temi avtorske pravice na spletu.

    PP!
    —
    by Ata Pizdun

    Odgovori
  • piskec pravi:
    14 let ago ob 18:43

    Meni se pa zdi, da težko enačiš link=citat.

    Medtem ko link najbrž nikakor ni avtorsko delo, je citat lahko, ali ne?

    Odgovori
  • RazbOjniK pravi:
    14 let ago ob 21:05

    Had, upam da mojega komentarja nisi razumel, kot da ti kaj očitam (prej nasprotno). Å lo je zgolj za čisto radovednost… :)

    Tako nekako kot je zgledal tisti zapis, si namreč jaz predstavljam prihodnost oglaševanja na blogih. In zanimalo me je, če je miselnost nekaterih slovenskih korporacij morda že tako daleč (sami je namreč (razen parih izjem) še nismo zapazili)…

    Odgovori
  • Swizec pravi:
    14 let ago ob 21:33

    Mislim, da se vsi skupaj brezveze v neko dilemo spuscate.

    1. Blogi ponavadi niso nevemkaksna umetnost od avtorskih pravic katere ima avtor namen ziveti nadaljnih 50 let.

    2. Citati se po zakonu o avtorskih pravicah (afaik, nisem odvetnik) delajo brez placila avtorskih pravic dokler zavzemajo manj kot cca. 10% dela. (tako lahko npr. na youtube popolnoma legalno das 10min dvournega filma)

    3. Folk na internetu, razni blogerji, kvazi slikarji in podobno, so znani po tem, da najvec o avtorskih pravicah pizdijo tisti katerih vsebine so pol kurca vredne. Vecina _pravih_ umetnikov je vesela, ce kdorkoli naredi priredbo, citira, karkoli, samo da vidijo kako jih imajo ljudje radi. Z avtorskimi pravicami sitnarijo zalozniki.

    Odgovori
  • zloba pravi:
    14 let ago ob 22:10

    Had, je vredno?
    Tale slovenska blogosfera z vsako ‘kvazi brco naprej’ dokaže, da je tako prekleto zaplankana, da ji Cankarjevi šentflorjanski junaki ne sežejo do kolen.
    In zato se vsakič ko me zamika, da bi kakega zafrustriranega in samooklicanega blogerja (blogologov pač ne priznavam, so preveč subjektivni) … spomnim na Robijeve* besede … ni vredno.

    *Robi >> sloblogi.si

    PS: Če kdo rabi Blackberrya, da bo lahko spet spal … mu ga z veseljem podarim.

    Odgovori
  • vasija pravi:
    14 let ago ob 22:28

    VSI STE KURBE! HAD PA Å E BOSEBI – ATENTION HORE! FUJ, DA VAS NI SRAM;)

    Odgovori
  • Rok pravi:
    14 let ago ob 03:18

    @vasija tocno tak!

    Odgovori
  • Anonimno pravi:
    14 let ago ob 14:18

    In kdo za koji q..c je ta Domen Savić, da bi ga bilo treba jemati resno?????????

    Odgovori
  • Andrej Volčanšek pravi:
    14 let ago ob 23:51

    behind mental shadows they must live, in the pupil of 1000 eyes ?

    Odgovori
  • denis h. pravi:
    14 let ago ob 19:57

    Hehe, kake pa to mate :) Ok, pogled še ene kurbe, ki svoj blog sem ter tja izkorišča za promocijo.
    Savič.. Če je ideja njegova, odlično, bravo. Vse kar lahko rečem je tista stara – zakaj se nisem sam spomnil… MA kakšne avtorske pravice, dajte nooo… Primerjati blog s knjigo, eh ja…
    Po drugi strani pa, če bodo nekoga s tem prepričali, da bo pil barkafe, si je pa sam kriv, če nima borbončic… :)

    S trenutno kapitalističnega vidika se mi zdi prav, da blogi dobivajo na vrednosti, pa ne samo blogi, da se počasi premikajo stvari v internetno sfero, konec koncev tu Đurota lahko preskočimo. Zato sem vesel, za vsakogar, ki kaj dobi za svoje ˝delo˝.

    Kar se pa tiče Domnovih podtikanj… No ja, bodimo resni, kdo pa v resničnem življenju počne drugače? Wake up…

    Odgovori
  • Andrej Volčanšek pravi:
    14 let ago ob 21:09

    mislim da je Jonas edini bloger pri nas. poleg tega je še poliglot, super faca, legenda medijskega prostora, ter izumitelj termina “afna”, ki so ga prevedli celo v druge jezike, še v živo se presega.

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 22:41

    @andrej: blogerjev je pri nas precej.. sam verjamem da preko 15.000.. to, da je on medijska oseba je tudi vsem jasno, kot tudi da je clovek, ki je naredil zelo veliko na veliko podrocjih..

    @vasija: jaaaaa :) se strinjam :) ce se tko govori, bo pa ze drzalo :)

    @denis: ja, se strinjam.. fajn je, da nas kdo opazi in da nismo samo “ljudje brez zivljenja” :)

    Odgovori
  • Revolucija pravi:
    14 let ago ob 22:04

    Živel liberalizem in kapitalizem!!!

    Odgovori
  • had pravi:
    14 let ago ob 19:26

    @revolucija: :)

    Odgovori
  • Revolucija pravi:
    14 let ago ob 22:49

    Ameriška revolucija, ne kakšna komunistična revolucija

    Odgovori

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Povezane vsebine

  • Posted in
    • razmišljanja

Ali “zvezdniki” plačujejo medijem, da pišejo o njih?

  • 02/01/2020
  • 2 min. branja

Številni samooklicani zvezdniki v Sloveniji so redni gostje rubrik v različnih medijih. Določeni “novinarji” jih imajo še posebej radi in ne mine dan, da ne bi objavili kakšne novice o…

Preberi do konca
0 Comments
  • Posted in
    • razmišljanja

V vsakem primeru na koncu umreš

  • 25/01/2014
  • 2 min. branja

Kadiš umreš, ne kadiš umreš – so bile besede, ki jih je pogosto izrekel moj pokojni dedek, ki je kadil od svojega 11. leta naprej. Pri 11. letih je začel…

Preberi do konca
2 Comments
  • Posted in
    • razmišljanja

Aviokarte.hr – gverilski način oglaševanja

  • 09/08/2009
  • 1 min. branja

Za Aviokarte.hr sem najprej slišal na Twitterju. Zanimiva ideja gverilskega načina oglaševanja, ki sem jo isti dan opazil v Splitu. Grafiti in napisi v večjih krožiščih so definitivno pritegnili mojo…

Preberi do konca
8 Comments

Zadnje objave

  • OneLife Rally, Ljubljana, 28.6.2022 / video in fotografije
  • Singularnost je novi ljudje so umirali / Jeretič je postal povsem prozoren / kaj je singularnost
  • Dr. Martin Premk, poslanec Gibanja Svoboda poduči SdSovce o njihovih poskusih potvarjanja zgodovine
  • Za desnosučne dušebrižnike / Janez Janša je leta 2007 na Kitajsko šel s hčerko Niko in spremljevalko Urško Bačovnik
  • Zakaj predsedniška kandidatka, dr. Nina Krajnik izkorišča otroke za politično propagando?
  • Resnica o istrskih tartufih in resnica o tartufati iz nafte / marsikdo bo razočaran

Naključne vsebine

  • Slovenski mediji, kje so informacije o svetovnem pokalu v gorskem kolesarstvu?
  • Bobbi Eden ga pofafa vsem svojim sledilcem na Twitterju, če zmaga Nizozemska
  • Kava
  • Slovenija, kje je tvoja/naša identiteta?
  • Bigpicture.si – spletno mesto z ukradenimi fotografijami
  • Orto Skonektan – Orto Beri – Orto dober način komunikacije

Kje me najdete

O had.si

had blog, ki ga piše Roni Kordiš, obstaja že od julija 2005. Kritičnost, ki se je spremenila v spodbujanje novih in dobrih idej, začinjena z neskončnim številom fotografij, pa je pot po kateri se trenutno giblje.

Sledite mi lahko na Twitterju had, ali pišete na info at had.si!

  • ©had
    • Drobni tisk
    • Piškotki