Končno sem si ogledal film Tropic Thunder, ki ima po IMDB-ju oceno 7.7. No, moja ocena bi bila velikoo nižja, vendar se ne bom spuščal na področje Iztoka Gartnerja.
Product placement v tem filmu pa je resnično pritegnil mojo pozornost.
TiVO, LG, Diet Coke, Vanity Fair, Gulfstream G5, Lacoste, Sony PlayStation 3, Nintendo Wii Sports, iPod – so najbolj izpostavljeni in verjetno so največ vložili v film.

In takoj sledi vprašanje. Slovenska filmska produkcija je bila zadnja leta precej v riti glede financ (oprostite izrazu, ampak tako pač je), tega se zavedamo bolj ali manj vsi. In zakaj se ne bi tudi pri nas šli product placementa. Sicer ne na tak način, kot je bilo v Tropic Thunderju, kjer je bilo vse skupaj že skoraj posiljevanje, ampak na precej bolj sofisticiran način.

Oz. glede na recesijo, ki prihaja (je že tukaj) bo čedalje manj oglaševanja v tiskanih medijih, ki so precej dragi, učinek pa je kljub dometu precej majhen, se bo verjetno ta product placement začel prenašati v članke, ki so na internetu (se že dogaja).
In to je dvojna prednost za oglaševalca. Dobi “nenasilen oglas” in zraven še povezavo. Kar je veliko boljše, kot pa standardni banner, kjer dobi samo moteč element, ki ga večina ljudi povsem ignorira.

7 Responses to Tropic Thunder in product placement

  1. denis h. says:

    Product placement je v EU zakonsko prepovedan. Zadnje info, da se bo trg odprl 2011, ker so v ZDA v filmski industriji samo lani s tem načinom pridobili okoli 3,06mrd dolarjev. Sicer a sam PP ni tako enostavna naloga (čeprav ne dvomim, da jo bomo pri nas vzeli kot takšnega, saj tako pač delamo), ker brez ˝priredbe˝ scenarija oglas ni učinkovit…

  2. Kristjan says:

    Kaj pa običajni produkti/rekviziti v ameriških filmih kjer se kaže orožje…? m4, m16, m9…. puške ipd…

  3. ŽonPjer says:

    Kaj bi pa naše firme lahko dale za product placment? Kak kruh iz pekarne pečjak in mleko iz pomurskih mlekarn za film Kruh in mleko, ali pa Akrapovič izpušne sisteme za, kaj vem, Milice ;)

  4. MM says:

    ČE bi gledal slovenske filme bi videl da je product placement povsod prisoten že vsaj od sredine sedemdesetih dalje. Å e posebej v filmih osemdesetih, kjer otroci praviloma ližejo sladolede Ljubljanskih mlekarn in se vozijo z avtobusi Kompasa, pikojo Cockto, če je rent-a-car je pa ponavadi od Herza.

    V zadnjih filmih je to manj opazno, saj so bolj umetniški in slovenski avtorji menijo da umetnost in product placement ne pašeta skupaj, še posebej glede na to da vse plača držva. Je pa res da je vsaj na koncu ponavadi vseeno pripisano da je vso uporabljeno pohištvo od “te pa te firme” in da je “avtomobile prispevala ta pa ta avtohiša”.

  5. Gregor says:

    hehe .. z ženo se po 20-ih minutah filma spogledava in jo vpršaam;
    “Kdaj si nazadnje šla iz kina predčasno?”
    “Zdajle”, in sva vstala in šla raje na pijačo … beda od filma

  6. Odyn says:

    V kraljestvu svizca je ena doolga reklama za čaje 1001 cvet :)

  7. fett says:

    meni pa film niti ni bil tako slab. Prva tretjina je težko prebavljiva. Ko pa resetiraš možgane na “silly pointless fun”, postane pravzaprav dokaj zabaven. Ni presežek v nobenem pogledu, se razume. Je bil pa Cruise vsekakor smešen.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.