had blog roni kordis had blog roni kordis

Letna vinjeta od 110 do 130 eurov, polletna od 70 do 90 eurov

Volitve so mimo, kot sem ugotovil že zjutraj in sedaj je čas, da se spremenijo tudi cene vinjet. Trenutne cene so: letna vinjeta za osebna vozila 55 eurov, polletna vinjeta za osebna vozila 35 eurov in letna vinjeta za motorna kolesa 27,5 eurov.
Po novem, verjetno še pred nakupom prve letne vinjete, pa se bo po poročanju Dnevnika in Avto Magazina dvignila cena letne vinjete med 110 do 130 eurov in polletne vinjete med 70 do 90 eurov.
Pa tako lepo je bilo v predvolilnem času, ko sem privarčeval precej denarja na račun cestnin. No ja, škoda, ker so vsake štiri leta. Če bi bile na dve leti, bi bilo toliko več cukrčkov :evil:

  1. Če razlagajo podražitev polletne vinjete s tem, da bodo turisti zdaj kupovali sedem- ali desetdnevne (kakršnekoli pač že bodo), do izpada prodaje zaradi tega pri letnih ne bi smelo priti, torej jih ne bi bilo treba podražiti. Ampak bi pa bilo smešno, če bi bila letna cenejša od polletne, ne? Hm, mogoče bi pa ukinili polletne? ;) Ali pa bi polletna stala 70, letna pa 75 evrov? Ah …

  2. moj predlog, glede na trenutno situacijo na avtocestah je bolj preprost.. UKINIMO JIH! naredimo regionalke iz njih..

    matr sem jezen!

  3. Saj je logicno, vladam je skupen cilj zajebavanje ljudi do najvec kakor se pustijo (potem pride do upora in se postavi nova vlada, rinse and repeat) tako da ne vem zakaj ljudje sploh kdaj pricakujejo kaj dobrega od novih vlad, cisto logicno je da bo vsaka naslednja vlada naredila en korak dalj proti necemu.

    Se dobro da nimam avta :D

  4. Upejmo, da bo 15. novembra, ko pridejo nove vinjete vn, letna vinjeta še možna zaa 55€. Pol se nm bo pa za 1 let, po domač povedan, je*al (vsaj tistim, k bodo letno kupl).

  5. Jaz zase vem, da čez 100 € ne dam za letno vinjeto niti teoretično, tako da bo dejanska cena zaradi mene in meni podobnih morala biti še višja. Tudi če realno pogledam telih nekaj mesecev, ko sem se stalno vozil po avtocesti, je šlo velikokrat počasneje kot po lokalnih cestah, zaradi gužve, kolon, neprestanih nesreč in del na cesti. V bistvu se je pa izkazalo vse to, kar so mnogi tudi opozarjali, da gre s tako cenovno politiko za zavajanje in predvolilno potezo.

    Å e vedno pa zagovarjam to, da se cestnine prevede v bencinski “evro” in so vse ceste potem zastonj, bistveno bolj, oziroma največ, kolikor je možno, pa se nabije cestnina tovornjakom. Ne vem, morda se mi samo dozdeva, ampak avtocesta iz Vrhnike v Ljubljano je v enem letu ratala vsa vijugasta in te v avtu kar trese. To naredijo težki tovornjaki in naj financirajo lepo kar sami popravila.

  6. Pred pol leta je Had objavil podoben prispevek, vir je bil isti… in cena vinjet je bila blazno visoka (z vračunanim dejstvom da ni kratkih vinjet)… seveda danes vsi vemo kakšna je cena vinjet in vsi vemo da ima trenutno DARS od vinjet presežek.

    Ne vem kako je lahko po enem takem mimosunku isetmu viru še za verjet? In obenem napisati copy-paste prispevka od takrat.

  7. Presneto drago za tiste, ki se mogoče 1x na mesec peljemo v Ljubljano po avtocesti, do sedaj pa smo lahko uporabljali edino uporabno “hitro” cesto za nas Primorce, Nova Gorica (Vogrsko) – Vipava, praktično zastonj.

  8. ABC nazaj! Pa obvoznice izvzeti iz avtocestnega sistema. Čeprav je res, da je LJ obvoznica mogoče še najbolj pretočen del avtocest…

  9. nekateri pače medije spremljajo selektivno:

    Na Darsu pričakujejo, da bodo do konca leta prodali še približno štiristo tisoč vinjet za osebna vozila, kar pomeni, da lahko do konca decembra pričakujejo dodatnih 12 milijonov evrov neto prihodkov; to pa pomeni skupno okrog 198 milijonov evrov neto prihodkov od cestnine v letu 2008, kar je približno 14 odstotkov več kot v predhodnem letu.

    http://24ur.com/novice/slovenija/prodanih-za-48-mio-evrov-vinjet.html

    Po zadnjih podatkih je Dars do konca septembra prodal nekaj več kot dva milijona vinjet in zaslužil neto 61,5 milijona evrov, do konca leta pa načrtujejo še 200.000 prodanih vinjet in sedem milijonov evrov prilivov. Zaradi vinjet bodo prihodki Darsa letos predvidoma za 12,6 odstotka višji kot lani.

    http://www.indirekt.si/novice/slovenija/vinjete_velika_prevara_vlade_janeza_janse/113621

  10. Dars je vinjete uvedel 1. julija letos, skupni neto priliv cestnine v letošnjih prvih devetih mesecih pa je s 177 milijoni evrov že presegel lanskega, ko je bilo pobrane 175 milijonov neto cestnine. Dars pričakuje, da bo do konca leta prodal še okrog 100.000 nalepk in tako leto 2008 zaključil z 205 milijona evrov priliva iz naslova pobiranja cestnin, kar je za 14 odstotkov več kot lani.

    http://www.avto-magazin.si/novice/dars_z_vinjetami_za_krajsi_cas_manj_prihodkov-19408.aspx

Komentarji so zaprti.